Bygg landet på nytt.

Terrengsykling er best i terrenget. Aktiviteten vår krever egentlig ingen tilrettelegging. Det betyr likevel ikke at den ikke kan ha godt av litt spesialtilpassing.

Sist oppdatert: 9. juni 2021 kl 19.08
kommentar stisykling
LØYPELAGER: Når terrengsyklister bygger løyper beregnet på terrengsykling kan det bli riktig så moro. La oss bygge mer, men spør om lov og søk om støtte først. Illustrasjon: Didrik Magnus-Andresen
Lesetid: 4 minutter

Denne kommentaren ble skrevet før Pioneren i Østmarka i Oslo ble en realitet i 2015. Den publiseres igjen til glede for nye lesere. 

Utforløyper i alpinanlegg er et åpenbart eksempel på at planlagt konstruksjon har en rolle innen terrengsyklinga, men hva med å bygge løyper i vanlige skogholt?

Allerede abonnent?  

Med magasinKun digitalt
99 kr/md i 12 md*
+ 8 utgaver av Fri Flyt magasin
119 kr/md i 3 md*
+ 2 utgaver av Fri Flyt magasin

*Forutsetter 6 eller 12 måneder bindingstid. Kanselleres når du vil, med tilgang ut bindingstiden. Fornyes automatisk hver måned etter bindingstiden.

Er du under 28 år?

Da får du halv pris på Fri Flyt.

Slik fungerer det:Betal med Vipps, del fødselsdatoen din med oss og få halv pris fram til du fyller 28 år. Når du har fylt 28 år endrer vi til vanlig pris, og sender deg et varsel i forkant.

Alle abonnement fornyes automatisk til ordinærpris. Kanseller når du vil, men senest 48 timer før fornyelse. Se Fri Flyts bruker- og abonnementsvilkår her.

 

Relaterte artikler

 

Terrengsykkel.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalister: Knut Andreas Lone, Sigurd Ekeli Grimsby

Tips oss: Send mail her!

Salgssjef Fri Flyt AS: Robert Robertsen