Bygg landet på nytt.

Terrengsykling er best i terrenget. Aktiviteten vår krever egentlig ingen tilrettelegging. Det betyr likevel ikke at den ikke kan ha godt av litt spesialtilpassing.

Sist oppdatert 9. juni 2021 kl 19.08
kommentar stisykling
LØYPELAGER: Når terrengsyklister bygger løyper beregnet på terrengsykling kan det bli riktig så moro. La oss bygge mer, men spør om lov og søk om støtte først. Illustrasjon: Didrik Magnus-Andresen

Denne kommentaren ble skrevet før Pioneren i Østmarka i Oslo ble en realitet i 2015. Den publiseres igjen til glede for nye lesere. 

Utforløyper i alpinanlegg er et åpenbart eksempel på at planlagt konstruksjon har en rolle innen terrengsyklinga, men hva med å bygge løyper i vanlige skogholt?

Allerede abonnent?  
Bestill abonnement og få tilgang til artikkelen.

Alle abonnement gir full tilgang til hele vårt digitale univers. Det inkluderer Terrensykkel,

Fri Flyt, UTE, Klatring, Landevei og Jeger sine nettsider, app og e-magasin.

1 måned
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
3 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
12 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
Betal smartere med Klarna.

Abonnementene fornyes automatisk og kan sies opp når som helst, men senest før perioden utløper.

Terrengsykkel.no skriver om gode sykkelopplevelser og er det naturlige startstedet på nett. Terrengsykkel.no gir deg inspirasjon til å sykle mer, finne nye stier og holder deg oppdatert med grundige utstyrstester.

Les mer om våre abonnement

Har du spørsmål?

Vi svarer raskt på mail.

annonse
Relaterte artikler
annonse

Terrengsykkel.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen Vesteng | Journalister: Kristoffer Kippernes

Kommersiell leder: Alexander Hagen