Blir Harstad Bike Park Norges heftigste sykkelpark?

Harstad Bike Park har allerede bygget sykkelpark for over sju millioner kroner. Nå bygger de for 23 millioner til: 10 kilometer tilrettelagte flytstier, ferdighetspark, freestyle park og egen barnepark – med åpning til høsten.

Sist oppdatert 15. januar 2021 kl 15.38
Harstad Bike Park utvider
HARSTAD BIKE PARK: På et halvt år skal hele denne sykkelparken til 23 millioner kroner være realisert. Ambisjonen er åpning høsten 2021. Illustrasjon: Velosolutions

Sparebanken Nord-Norge har nylig tildelt Harstad Bike Park ni millioner kroner, og det betyr at hele parkens byggetrinn to kan ferdigstilles i år. 

Finansieringsplanen for sykkelparken i Harstad er allerede på plass og godkjent i kommunen. 

Allerede abonnent?  
Bestill abonnement og få tilgang til artikkelen.

Alle abonnement gir full tilgang til hele vårt digitale univers. Det inkluderer Terrensykkel,

Fri Flyt, UTE, Klatring, Landevei og Jeger sine nettsider, app og e-magasin.

1 måned
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
3 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
12 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
Betal smartere med Klarna.

Abonnementene fornyes automatisk og kan sies opp når som helst, men senest før perioden utløper.

Terrengsykkel.no skriver om gode sykkelopplevelser og er det naturlige startstedet på nett. Terrengsykkel.no gir deg inspirasjon til å sykle mer, finne nye stier og holder deg oppdatert med grundige utstyrstester.

Les mer om våre abonnement

Har du spørsmål?

Vi svarer raskt på mail.

annonse
Relaterte artikler
annonse

Terrengsykkel.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen Vesteng | Journalister: Kristoffer Kippernes

Kommersiell leder: Alexander Hagen