/ Sykler

Fulldemper i stål

Magnus Slinger Sørli ville ha en robust endurosykkel. Valget falt på en Starling Murmur 29 Factory – i stål.

Sist oppdatert: 25. september 2019 kl 19.00
BRITISK RACING GRØNN: Slanke stålrør utgjør Starling Murmur 29 Factory. Foto: Kristoffer H. Kippernes
BRITISK RACING GRØNN: Slanke stålrør utgjør Starling Murmur 29 Factory. Foto: Kristoffer H. Kippernes
Lesetid: 3 minutter

Les også: Enda råere Specialized Enduro

Magnus Slinger Sørlis Starling Murmur 29 Factory

Ramme: Starling Murmur Factory

Gaffel: DVO Diamond Boost

Bakdemper: DVO Jade, 550-punds fjær

Styrelager: Hope

Styre: Gusset S2 780 mm, 38 mm rise

Holker: Gusset S2 Lock On

Fremspring: Gusset S2 AM 35 33 mm

Setepinne: Bike Yoke Revive 31.6 185 mm drop

Sete: Gusset R-Series Denim

Setepinneklemme: Hope 

Skifter: Shimano M8000

Bakgir: Shimano SLX M7000

Krank: Shimano SLX M7000

Kassett: Sunrace 11-46t

Kjede: Shimano SLX M7000

Bremser: Shimano Saint

Skiver: Shimano XT RT86 203 mm foran og bak

Hjul: Halo Vortex Boost 29

Dekk: Maxxis Assegai 2,5 DH Casing Maxx Grip

Pedaler: Shimano Saint M820

Flaskeholder: Fabric Cageless

Vekt: 17,9 kilo

Allerede abonnent?  

OrdinærUnder 28 år
Digital tilgang
79 kr/md i 12 md*
139 kr/md - ingen bindingstid
Med magasin
99 kr/md i 12 md*
+ 5 utgaver av Fri Flyt magasin

*Forutsetter 12 måneder bindingstid. Kanselleres når du vil, med tilgang ut bindingstiden.

Alle abonnement fornyes automatisk. Se Fri Flyts bruker- og abonnementsvilkår her.

 

Relaterte artikler

 

Terrengsykkel.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalister: Knut Andreas Lone, Sigurd Ekeli Grimsby

Tips oss: Send mail her!

Salgssjef Fri Flyt AS: Robert Robertsen