Test av Specialized Turbo Levo Comp Carbon

Specialized treffer bra med egentilpasset motor og super stisykkelgeometri. Prisen er høy, noe den flotte karbonrammen må ta litt skyld for. Vi tester Specialized Turbo Levo Comp Carbon.

Sist oppdatert: 7. mars 2019 kl 07.45
specialized turbo levo test
ORGANISK: Karbonrammen på Specialized Turbo Levo er til forveksling lik rammen på den nye Stumpjumper-modellen. Motoren synes knapt.
Specialized Turbo Levo Comp carbon

PRIS: 69 999 kroner

VEKT: 21,4 kilo (slanger)

STØRRELSE TESTET: Large

NETT: specialized.com

Specialized Turbo Levo er inne i sin andre generasjon og deler nå mange rammedetaljer med fjorårets nye Stumpjumper.

Turbo Levo Comp Carbon står kanskje et stykke ned på Specializeds elsykkelhylle, men den er likevel den desidert dyreste sykkelen i denne testen.

Allerede abonnent?  

Med magasinKun digitalt
99 kr/md i 12 md*
+ 8 utgaver av Fri Flyt magasin
119 kr/md i 3 md*
+ 2 utgaver av Fri Flyt magasin

*Forutsetter 6 eller 12 måneder bindingstid. Kanselleres når du vil, med tilgang ut bindingstiden. Fornyes automatisk hver måned etter bindingstiden.

Er du under 28 år?

Da får du halv pris på Fri Flyt.

Slik fungerer det:Betal med Vipps, del fødselsdatoen din med oss og få halv pris fram til du fyller 28 år. Når du har fylt 28 år endrer vi til vanlig pris, og sender deg et varsel i forkant.

Alle abonnement fornyes automatisk til ordinærpris. Kanseller når du vil, men senest 48 timer før fornyelse. Se Fri Flyts bruker- og abonnementsvilkår her.

 

Relaterte artikler

 

Terrengsykkel.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalister: Knut Andreas Lone, Sigurd Ekeli Grimsby

Tips oss: Send mail her!

Salgssjef Fri Flyt AS: Robert Robertsen