Test av Giant Trance E+ 1 elsykkel

STERK OG RASK: Giant Trance E+ 1 har en motor med masse krefter og en geometri som innbyr til raske, lange turer.

Sist oppdatert 7. mars 2019 kl 07.45
test giant elsykkel
RYDDIG: Giant Trance E+ ser nesten ut som en helt vanlig sykkel. Det integrerte batteriet lar seg likevel lett tas ut for enkel lading.
Giant Trance E+ 1

VEKT: 24,1 kilo slangeløst

PRIS: 49 990 kroner

STØRRELSE TESTET: L

NETT: giant-bicycles.com/no

Elsykkelvarianten av Giants stisykkelklassiker Trance, E+ 1, kommer med en spesiallaget Yamaha-motor, kraftige demperenheter og et supert tolvdelt drivverk fra SRAM.

GX-gir med stor kassett og solide deler sikrer både brukervennlighet og holdbarhet.

Allerede abonnent?  
Bestill abonnement og få tilgang til artikkelen.

Alle abonnement gir full tilgang til hele vårt digitale univers. Det inkluderer Terrensykkel,

Fri Flyt, UTE, Klatring, Landevei og Jeger sine nettsider, app og e-magasin.

1 måned
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
3 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
12 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
Betal smartere med Klarna.

Abonnementene fornyes automatisk og kan sies opp når som helst, men senest før perioden utløper.

Terrengsykkel.no skriver om gode sykkelopplevelser og er det naturlige startstedet på nett. Terrengsykkel.no gir deg inspirasjon til å sykle mer, finne nye stier og holder deg oppdatert med grundige utstyrstester.

Les mer om våre abonnement

Har du spørsmål?

Vi svarer raskt på mail.

annonse
Relaterte artikler
annonse

Terrengsykkel.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen Vesteng | Journalister: Kristoffer Kippernes

Kommersiell leder: Alexander Hagen