/ Sykler

ARBEIDSREDSKAP

Da tømreren Audun Flatvad skulle bygge seg stisykkel, måtte det bli som verktøyet han bruker i det daglige; dønn solid og ment for å vare lenge til variert bruk. Les om hans Nicolai ION16 her.

Sist oppdatert: 25. mars 2015 kl 15.38
Lesetid: 3 minutter

– Hvorfor Nicolai, Audun?

– For meg appellerer det veldig at Nicolai er små, litt sære, kompromissløse og veldig veldig tysk. Ikke et bøyd rør å se! Alt blir sveisa, CNC-frest, lakkert og kvalitetskontrollert i en ombygd låve i en liten landsby sør i Tyskland. Nesten alt er mulig når det kommer til endring av geometri, deler, lakk/anodisering/farger. De er også over snittet interessert i å bruke ”girbokser” som Pinion eller Effigear. 

Allerede abonnent?  

OrdinærUnder 28 år
Digital tilgang
79 kr/md i 12 md*
139 kr/md - ingen bindingstid
Med magasin
99 kr/md i 12 md*
+ 5 utgaver av Fri Flyt magasin

*Forutsetter 12 måneder bindingstid. Kanselleres når du vil, med tilgang ut bindingstiden.

Alle abonnement fornyes automatisk. Se Fri Flyts bruker- og abonnementsvilkår her.

 

Relaterte artikler

 

Terrengsykkel.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalister: Knut Andreas Lone, Sigurd Ekeli Grimsby

Tips oss: Send mail her!

Salgssjef Fri Flyt AS: Robert Robertsen