Omtale av Brose 2.1/Specializeds elsykkelmotor

Specialized har videreutviklet og tilpasset motoren fra tyske Brose. Ame- rikanerne hos Specialized har utviklet egen software for å bedre tilpasse motorens ytelser til deres ønsker.

Sist oppdatert 6. mars 2019 kl 07.45
test brose motor elsykkel
KOMPAKT: Specialized har spesialtilpasset Broses 2.1-motor sin ramme og ønsket bruk.
Brose/Specialized 2.1

Brose 2.1/Specialized Levo-motor

  • Maks dreiemoment: 90 Nm

  • Batteristørrelse: 500 Wh og 700 Wh på S-Works modellen. 

  • Nivåer: 3+off - alle kan tilpasses i app

  • Vekt: ikke oppgitt

Brose-motoren på Specialized nye Turbo Levo-sykler er helt innkapslet i rammen og har batteriet skjult i underrøret. Motoren er innkapslet i magnesium for lav vekt. Batteriet kan tas ut for lading et annet sted enn på sykkelen.

Bryteren for styring av motoren på elsykkelen, det grafiske displayet og mobil-appen som hører med, er spesialutviklet av Specialized selv.

Allerede abonnent?  
Bestill abonnement og få tilgang til artikkelen.

Alle abonnement gir full tilgang til hele vårt digitale univers. Det inkluderer Terrensykkel,

Fri Flyt, UTE, Klatring, Landevei og Jeger sine nettsider, app og e-magasin.

1 måned
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
3 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
12 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
Betal smartere med Klarna.

Abonnementene fornyes automatisk og kan sies opp når som helst, men senest før perioden utløper.

Terrengsykkel.no skriver om gode sykkelopplevelser og er det naturlige startstedet på nett. Terrengsykkel.no gir deg inspirasjon til å sykle mer, finne nye stier og holder deg oppdatert med grundige utstyrstester.

Les mer om våre abonnement

Har du spørsmål?

Vi svarer raskt på mail.

annonse
Relaterte artikler
annonse

Terrengsykkel.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen Vesteng | Journalister: Kristoffer Kippernes

Kommersiell leder: Alexander Hagen