Omtale av Brose 2.1/Specializeds elsykkelmotor

Specialized har videreutviklet og tilpasset motoren fra tyske Brose. Ame- rikanerne hos Specialized har utviklet egen software for å bedre tilpasse motorens ytelser til deres ønsker.

Sist oppdatert: 6. mars 2019 kl 07.45
test brose motor elsykkel
KOMPAKT: Specialized har spesialtilpasset Broses 2.1-motor sin ramme og ønsket bruk.
Brose/Specialized 2.1

Brose 2.1/Specialized Levo-motor

  • Maks dreiemoment: 90 Nm

  • Batteristørrelse: 500 Wh og 700 Wh på S-Works modellen. 

  • Nivåer: 3+off - alle kan tilpasses i app

  • Vekt: ikke oppgitt

Brose-motoren på Specialized nye Turbo Levo-sykler er helt innkapslet i rammen og har batteriet skjult i underrøret. Motoren er innkapslet i magnesium for lav vekt. Batteriet kan tas ut for lading et annet sted enn på sykkelen.

Bryteren for styring av motoren på elsykkelen, det grafiske displayet og mobil-appen som hører med, er spesialutviklet av Specialized selv.

Allerede abonnent?  

Med magasinKun digitalt
99 kr/md i 12 md*
+ 8 utgaver av Fri Flyt magasin
119 kr/md i 3 md*
+ 2 utgaver av Fri Flyt magasin

*Forutsetter 6 eller 12 måneder bindingstid. Kanselleres når du vil, med tilgang ut bindingstiden. Fornyes automatisk hver måned etter bindingstiden.

Er du under 28 år?

Da får du halv pris på Fri Flyt.

Slik fungerer det:Betal med Vipps, del fødselsdatoen din med oss og få halv pris fram til du fyller 28 år. Når du har fylt 28 år endrer vi til vanlig pris, og sender deg et varsel i forkant.

Alle abonnement fornyes automatisk til ordinærpris. Kanseller når du vil, men senest 48 timer før fornyelse. Se Fri Flyts bruker- og abonnementsvilkår her.

 

Relaterte artikler

 

Terrengsykkel.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalister: Knut Andreas Lone, Sigurd Ekeli Grimsby

Tips oss: Send mail her!

Salgssjef Fri Flyt AS: Robert Robertsen