/ Sykler

Nye Scott Spark har gjemt demper og 120 mm vandring

Scotts nye Spark integrerer bakdemperen inni rammen og får mer vandring enn tidligere. Rammen er superlett, både på rittmodellene Spark RC og de raske stisyklene kalt Spark.

Sist oppdatert 29. juni 2021 kl 08.00
Scott Spark 2021
NY GNIST: Scotts nye Spark bør få det til å rykke i rittfoten for de fleste.

Det lå kanskje i kortene av Scott ønsket å integrerer demperen inne i rammen på sin nye Spark. I 2019 kjøpte den sveitsiske giganten det mindre sveitsiske sykkelmerket Bold. Bold var nettopp kjent for sine superryddige stisykler med bakdemperen gjemt inne i rammen. 

Scott Spark 2021
STISYKKEL: Scott Spark 900 Tuned er en lett og kvikk stisykkel med 120 mm vandring bak og 130 mm foran.
Allerede abonnent?  
Bestill abonnement og få tilgang til artikkelen.

Alle abonnement gir full tilgang til hele vårt digitale univers. Det inkluderer Terrensykkel,

Fri Flyt, UTE, Klatring, Landevei og Jeger sine nettsider, app og e-magasin.

1 måned
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
3 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
12 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
Betal smartere med Klarna.

Abonnementene fornyes automatisk og kan sies opp når som helst, men senest før perioden utløper.

Terrengsykkel.no skriver om gode sykkelopplevelser og er det naturlige startstedet på nett. Terrengsykkel.no gir deg inspirasjon til å sykle mer, finne nye stier og holder deg oppdatert med grundige utstyrstester.

Les mer om våre abonnement

Har du spørsmål?

Vi svarer raskt på mail.

annonse
Relaterte artikler
annonse

Terrengsykkel.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen Vesteng | Journalister: Kristoffer Kippernes

Kommersiell leder: Alexander Hagen