Test av Sweet Ronin photochromatic

Norske Sweet tar opp kampen med de store solbrillemerkene med ganske god treff på første forsøk. Sweet Ronin har unikt utseende og fargede glass.

Sist oppdatert 16. mai 2021 kl 16.00
Sweet Ronin photochromatic
ROSENRØDT: De rosa-lilla glassene på Sweet Ronin gir økt kontrast i terrenget og behagelig utsyn. Foto: Kristoffer H. Kippernes
SWEET protection RONIN photochromatic

Pris: 2299 kroner

Vekt: 32 gram

Lysbeskyttelse: 13-81%

Sweetprotection.com

Sykkelbrillen Ronin har et særegent utseende som skiller seg ut i mengden, samtidig som de ikke ser rare ut. 

Ronin kommer i to versjoner, Ronin og Ronin Max. Forskjellen er større og høyere glass på Ronin Max. Rammen er den samme. 

Allerede abonnent?  
Bestill abonnement og få tilgang til artikkelen.

Alle abonnement gir full tilgang til hele vårt digitale univers. Det inkluderer Terrensykkel,

Fri Flyt, UTE, Klatring, Landevei og Jeger sine nettsider, app og e-magasin.

1 måned
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
3 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
12 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
Betal smartere med Klarna.

Abonnementene fornyes automatisk og kan sies opp når som helst, men senest før perioden utløper.

Terrengsykkel.no skriver om gode sykkelopplevelser og er det naturlige startstedet på nett. Terrengsykkel.no gir deg inspirasjon til å sykle mer, finne nye stier og holder deg oppdatert med grundige utstyrstester.

Les mer om våre abonnement

Har du spørsmål?

Vi svarer raskt på mail.

annonse
Relaterte artikler
annonse

Terrengsykkel.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen Vesteng | Journalister: Kristoffer Kippernes

Kommersiell leder: Alexander Hagen