Deleprodusentene har åpenbart sett potensialet i entusiastmarkedet, og Fox går nå nye veier for å tiltrekke seg ivrige syklister samtidig som de bidrar til styrking av egen troverdighet.
Dette er smart markedsføring, folkens. Skikkelig smart. Men det er klart, vi lar oss lure. Lett. Det ligger jo tross alt en FOX 36 i premiepotten, og da er det kanskje greit å selge künsten til kappittalen?
Til glede for våre utstyrskåte lesere, gjengir vi derfor en fritt oversatt versjon av pressemeldingen fra FOX:
FOX Racing Shox arrangerer en filmkonkurranse som gjør at du kan vinne en FOX 36. I løpet av 36 sekunder (sånn ca) må deltagerne presentere et minneverdig bidrag, og rettighetene til filmen tilfaller selvsagt Fox. Deadline for innsending (med snailmail) er 1. mai, så nå er det bare å få ut finger'n, folkens. 13 Mai trekker de så ut beste film, og en mann og en kvinne vil vinne en 36 hver. Filmen vil bli vist på FOX sin nye hjemmeside www.foxracingshox.com/36seconds/ Mer info finner dere på informasjonsplakaten fra Fox.