/ Sykler

Test av Breezer Radar Café

Breezer Radar Café er denne testens eneste bysykkel i stål. Vi liker spesielt godt at Breezer Radar Café oser av kvalitet og klassisk eleganse.

Sist oppdatert 10. april 2018 kl 07.30
KLASSISK: Breezer Radar Cafe har et klassisk utseende.
KLASSISK: Breezer Radar Cafe har et klassisk utseende.
Breezer Radar Cafe

Pris: 8 000 kroner

Vekt: 13,5 kilo

Nett: breezerbikes.com

Joe Breeze, mannen bak Breezer-merket, regnes som en av oppfinnerne av terrengsykkelen. Han sveiset de aller første spesialrammene til terrengsykling i Mill Valley utenfor San Francisco i 1977.

Den første rammen er nå en del av Smithsonian-samlingen til The National Museum of American History.

Allerede abonnent?  
Bestill abonnement og få tilgang til artikkelen.

Alle abonnement gir full tilgang til hele vårt digitale univers. Det inkluderer Terrensykkel,

Fri Flyt, UTE, Klatring, Landevei og Jeger sine nettsider, app og e-magasin.

1 måned
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
3 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
12 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
Betal smartere med Klarna.

Abonnementene fornyes automatisk og kan sies opp når som helst, men senest før perioden utløper.

Terrengsykkel.no skriver om gode sykkelopplevelser og er det naturlige startstedet på nett. Terrengsykkel.no gir deg inspirasjon til å sykle mer, finne nye stier og holder deg oppdatert med grundige utstyrstester.

Les mer om våre abonnement

Har du spørsmål?

Vi svarer raskt på mail.

annonse
Relaterte artikler

Terrengsykkel.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen Vesteng | Journalister: Kristoffer Kippernes

Kommersiell leder: Alexander Hagen