Grindheim - Skarstølen - Auastadlio

Sist oppdatert 17. august 2012 kl 00.00

• Kommune: Etne
  • Tidsbruk: 1-2 timer

Ein kan starte kvar ein vill. Føste delen opp til parkeringsplassen på skarstølen er ein ren transportetappe.

Skogsveien slutter når ein har passert siste porten på veg ned fjellet, og har komt til garden på Auastad.

Første delen er ein transportetappe på asfalt opp til fjels. Derretter er det skogsvei/grusvei hele veien. Perfekt for ein vanlig hardtail MTB

Denne ruta er syklet fra Grindheim, men kan sjølvsagt startet fra alle mulige plasser i etne.Følg veien inn Litledalen og ta av oppover mot Skarstølen/Hårland, når ein kjem til kraftstasjonen. Følg veien til avkjørsel mot Skarstølen på høgre side når ein har komt opp til Hårlandsvatnet. Følg vei oppover forbi parkeringsplass (her begynner grus/traktorvei)til ein kjem til demningen ved Hjørnås. Sykle så over demningen, og innover forbi rødekors-hytta til ein kjem til bru (over elv) på venstre side. Ta over brua, og følg veien til liten rød hytte i vegkryss. Ta til venstre her, og følg veien til nest hyttefelt. I ein venstresving ved hyttene går det ein veg rett fram. Følg denne! Denne vegen følges så videre helt ned til garden på auastad. Artig nedkjøring, og husk å sette gaffelen på det mjuketste trinnet :-) God Tur!

Video

GPS

Vær obs på 5-6 grinder i slutten av nedkjøringa (sjå video). Den ene grinda er låst, og må klatres over