Sitat: pedalglipp
Sitat: Torshov-Simen

Fordi det hadde vært i din interesse å vise at du har noe kreativt å komme med for å demonstrere at det ligger noen bevisste refleksjoner bak denne tråden og ikke bare at du sitter og sutrer over at du ikke får det som du vil.

Det er lite du har bidratt med som gir inntrykk av at du har behov for å vise omsorg for mine interesser, så det blir vanskelig å tro på.

Du får bare tåle at du synes forumreglene er gode nok til å gi etterrettelig moderering, mens jeg ikke synes det.

Og om en side eller to med diskusjon til, skjønner du sikkert at jeg ikke har noen interesse av å dele mine tanker om hvordan de burde vært utformet med noen (les:deg. <- Dette er ikke et personangrep, bare en konkretisering) som er helt blottet for innstilling/evne/motivasjon til en oppriktig diskusjon.

Skal jeg tolke det som at du ikke er interessert i å underbygge påstandene dine på en skikkelig måte i denne tråden heller?