Sitat: pedalglipp
Sitat: Torshov-Simen

Jeg mener bestemt at jeg måtte hake av for at jeg hadde lest og godkjent nettstedets retningslinjer da jeg opprettet bruker, men det bli så lenge siden at jeg kan huske feil.

Det gjorde både du og jeg og alle. Men det samtykket er ikke lenger gyldig etter ny personvernforordning. Du kan ikke ha unngått å legge merke til hvor mye samtykke du har måtte gi på nytt det siste året?

Sitat: Torshov-Simen
For meg fremstår det som et større tankekors at man framfor å reflektere litt over implikasjonene av det faktum at det i det hele tatt var nødvendig å gripe inn og håndheve forumreglene for å få voksne mennesker til å utvise vanlig alminnelig folkeskikk i en diskusjon anser det å diskutere disse reglenes legitimitet som den mest relevante responsen.

Selvfølgelig har jeg reflektert over det. Og kommet fram til lemfeldig håndheving av emner i minst like stor grad som innhold.
At noen setter det høyere å beskytte de mest lettstøtte fremfor å la diskusjoner gå med helt normal temperatur og helt normalt dagligtale innhold, er et mye større problem.

+ at det er litt ekkelt med voksne mennesker som oppsøker andre voksne mennesker for å påtrykke de sin versjon av folkeskikk.

Nå var det altså en samlet redaksjon som mente at klimadiskusjonen gikk så langt utenfor normal temperatur og normal dagligtale at den burde stoppes.
Har det noen gang hendt at du har spurt deg selv om det kan tenkes at dine definisjoner muligens ikke utgjør samfunnsnormalen?

Redigert av Torshov-Simen (10/05/2019 11:03)