Sitat: pedalglipp
Sitat: Torshov-Simen
Da burde man virkelig kunne forvente at det utvises litt mer toleranse og vanlig høflighet de få gangene det skjer

Hvorfor? Når noen i så stor grad er villig til uttrykke seg nedsettende og hånlig for meningsmotstandere som f.eks du og Sepeda (nei, det er ikke spesielt formildende at ikke brukernavn ramses opp direkte), ser jeg ingen grunn til å ikke la mine meninger flyte like fritt.

Jeg har jo ingen behov eller ønsker for at dere skal vise aksept for min adferd.

Alle bør utvise et minimum av respekt for alle, generelle betraktninger er definitivt bedre enn å gå direkte på navngitte personer og jeg har ikke startet den respektløse tonen i de disputtene vi har hatt.
Måten det gjøres på er også sentral, jeg sa ikke noe på den første kommentaren din til Sepeda, for den kan man unnskylde med litt triggerhappy flåkjeft. Men når du følger det opp med latterliggjøring i senere innlegg er du over i ondsinnet systematisk mobbing.

Redigert av Torshov-Simen (08/05/2019 08:59)