Sitat: Sepeda
På vegne av dem som er interessert i sykkel, får jeg inderlig håpe at redaksjonen vil få arbeidsro til å videreutvikle landets beste sykkelmagasiner fremfor å måtte være barnehageonkler for den gjengen som underholder seg selv med kvasi-leke-debatter, barnslig selvhevdelse, nedrige sjofelheter og ufine personangrep i visvas-forumet.

Så lenge enkelte velge å lese debatter de tar seg nær av og så klage over at de tar seg nær av det som debatteres, så blir det vel slik.

Hvis man hadde trøbbel med debatten slik den utviklet seg etter at Admin hadde sagt sitt, skjønner jeg ikke hvordan man kommer seg gjennom en vanlig dag.

ALLE deltakerne fulgte Admins oppfordring - og debatten ble ettervert 100% saklig, men det var tydeligvis ikke nok for skjøre snøfnugg som holder krenkingsretten i hevd og i tillegg aktivt oppsøker ting de krenkes av.

Sitat: KKIppernes
Dere skal få diskutere vær og klima så mye dere bare gidder. Men her er en oppfordring:

På godt og vondt, vil kanskje noen si, så har vi noen ganske enkle kjøreregler på dette forumet:
«Bruk hodet. Vær grei. Vanlig folkeskikk gjelder her som ellers i verden. Vær hyggelig, og bruk nettsiden til å spre positive vibber!»

Reglene er fryktelig enkle å forstå, og det er heldigvis veldig sjeldent vi har behov for å gå inn i diskusjoner og moderere/sende advarsler/utestenge brukere.

Dette er en påminnelse – om dere bruker 10 sekund på å tenke gjennom om de påfølgende postene deres er i tråd med eller bryter med punktene over før dere trykker på "Send", så både håper og tror jeg at det vil føre til en bedre debatt og hyggeligere tone for alle involverte.

Jeg er overhodet ikke interessert i en metadiskusjon om forumregler/moderering/ytringsfrihet eller hva det måtte være. Fortsett gjerne diskusjonen, men ta med denne oppfordringen på veien.

Men nei. Vi fikk ikke diskutere vær og klima så mye vi orket. Til tross for at vi fulgte oppfordringene.