Sitat: lmo
Lurte aldri på hvor vi skulle i motsetning til etpar pkt (særlig i Trulsen) de siste par årene.

Hei, bra at merkingen var bra. Det tok ca 30 arbeidstimer av to personer å merke de 25 km med løype. Noe merking måtte gjøres dobbelt da det ble fjernet noen få bånd fra torsdag til fredag, men heldigvis veldig lite.

Det er første gang løypa går i Trulsen.

Merking er egentlig ikke noe hokus pokus. Man bør ha syklet ritt selv, man må merke i fartsretning, og man må alltid tenke at syklistene kanskje ikke fikk seg forrige merke og at de gjerne følger den stien de ser, snarere enn det kanskje virker opplagt å følge hvis man ser opp.

Otto Andreas Solberg og jeg merket torsdag og fredag. I tillegg syklet Otto en runde klokken 06.00 lørdag morgen der han fylte på med mer bånd.
Jeg syklet gjennom lørdag ettermiddag, og da var alle bånd fjernet, bortsett fra et par km i Pioneren. Supert jobba av løypevaktene.

Jeg fant totalt to gel-pakninger i løypa etter rittet, så her har både deltagere og løypevakter vært flinke til å sørge for en søppel-fri løype.
landevei.no
utemagasinet.no
friflyt.no