Takker for flott arrangement!!

For meg gikk det tungt i starten og hadde ikke helt spruten i beina som jeg hadde håpet på. Kom vel inn i første terrengparti som nr 12-14 i 40+ (2 runder). Knota fryktelig i Truslen og gikk OTB over en kant. Bare flaks at sykkelen kom fra det uten skader. Selv ble jeg skrubbet bra opp på ene sida. Burde ha øvd der på forhånd.

Inn mot Hestehullet vurderte jeg seriøst å stå av etter en runde. Kunne ikke skjønne at jeg skulle orke to runder.

Men så er et rart med det. Etter hvert som jeg kom inn på sti, så løsnet det og heldigvis var ikke runden så forbanna lang i år. Ut på runde to ble det kos og særlig etter Fjellstadbakken likte jeg meg godt. Knotepartier er absolutt min greie ICON_SMILE . Nr 3 i M45-49 i mål, er absolutt godkjent!

Løypa så ut til å ha tålt slitasjen bra og det var digg å slippe å vasse i gjørme. Kudos til NOTS og løypeleggerne!!

Så på Østmarkaforumet på facebook at TSR har passert i stillhet. Det er ikke et ord om rittet (!). (og ikke ta dette som en oppfordring om å si noe der heller!!). Jeg tror at rittet har gått mer under radaren når det var start på Skullerudstua i stedet for Haraløkka. Kanskje noe å vurdere framover?

Sees neste år!

Joar ICON_SMILE