Sitter igjen med litt blanda følelser etter 2 runder i dag. Men må begynne med det positive. Løypa var hele suveren. For en som kun har syklet Pioneren i Østmarka før i dag fikk jeg virkelig opp øya for området i dag. Makan til sykkeleldorado skal man lete lenge etter. Fantastisk jobb av nots og fantastisk merking. Veldig hyggelige løypevakter og god stemning.

Negativt er egene prestasjoner. Hadde en skikkelig ræva dag på sykkelen i dag. Kanskje den dårligste dagen noensinne. Pulsen føk i været fra første tråkk og fikk den ikke ned igjen før jeg stoppet helt opp. Deretter kom de raskeste fra gruppa bak og det ble mange nye stopp for å slippe de forbi. Da jeg startet opp igjen hadde jeg stivnet helt og fikk ikke pulsen opp. Da hadde jeg ikke engang kommet lenger enn 10km avgårde. Hatat resten av runden og tenkte ikke på annet enn å bryte etter 1 runde. Men da jeg kom til målområdet var jeg mest fornøyd med at jeg ikke ble tatt ut av rittet så jeg syklet videre. Runde 2 var knallhard. Hadde ingenting å gi og var helt ferdig. Men kom meg gjennom den også og var vel i mål som en av de aller siste. En skikkelig dårlig opplevelse, noe som er ekstremt kjipt da løypa og arrangementet fortjente bedre.

Hadde for øvrig ingen tekniske problemer. Syklet på 140mm stisykkel med Ground Control foran og Fast track bak. Satt som et skudd selv etter at det regnet. Etter at skuffelsen har lagt seg så kommer jeg nok tilbake neste år men da vurderer jeg sterkt 1 runde.

Er på utkikk etter:
Race face Next SL krank