Takk for et kjempeflott ritt. Traseen var gull, om enn ørlite kort. Kunne godt hatt med de 5 km som mangla på de annonserte 30. Jeg målte 24,99 km. Skjønner jo at det er en avveining mtp 2 runders folket.
Det ble noe glatt da regnet kom, men ikke umulig glatt. Måtte bare være litt ekstra forsiktig.
Tids og resultatmessig gikk det over all forventing. 1.49 på en runde og 17 plass i klassen. Det er akkurat hva en halvfeit småbarnspapppa som meg klarer å få ut av hverdagen.
Når det gjelder steinrøysa, dere som klager på den, hadde dere senkepinne? Jeg er akkurat passe middels teknisk men kommer greit ned der, men jeg har senkepinne. Jeg synes et ritt som Terrengsykkelrittet fint kan ha noen partier som gir fordeler til stisykkel fremfor typiske rittsykler.

Selve rittet var var upåklagelig arrangert. Fantastisk fin løype og flinke løypevakter. Opplegget etterpå var litt halvveis. Trangt målområde, bortgjemte pølser, høytrykkspylere uten strøm.
Jeg ble værende lenge for uttrekkspremiene. Det viste seg at det var ingen som hadde noen gjennomtenkt plan for hvordan dette skulle utføres så det ble avgjort med teite konkurranser som "første mann med lua si her"
Vinneren av sykkelstativet til 4000 kr fikk dette ved å tilfeldigvis være nær speaker i utgangspunktet, for så å posisjonere seg fint til å svare på et enkelt spørsmål. Det var altså aldri noen som helst mulighet for de aller fleste av de 100(??) som var igjen til å vinne noe. Dumt, og det føyer seg inn i rekken av ikke helt gjennomtenkte arrangememtstekniske ting på tsr og utflukt de siste årene.
Bare så det er sagt, Totalkarakteren fra meg er meget god.