Slenger meg på hyllesten av 2016 utgaven. Det virket som store deler av løypen tåler nedbør, kanskje bedre enn det fjorårets utgave selv om sammenlikningen blir litt urettferdig tatt i betraktning fjorårets ekstremvær. Jeg debuterte på sti under TSR 2015 med hardtail i fjor, det gav faktisk mersmak. Fikk min andre skikkelige stitur i dag med ny fulldemper. Fulldemper er definitivt tingen for middels tekniske personer som meg. Tidsjag gav jeg opp etter 10 minutter, da kom den første punkteringen som jeg ifølge loggen klarte å bruke 12 minutter på å fikse.... Det er første gang jeg har punktert i ritt, og jeg har rundet 50+. Syntes jeg kjørte ganske ok så lenge jeg ikke hadde teknisk trøbbel. Det ble mye stopp pga kjedet låste seg, tilsammen over 20 minutter med 0km/t. Tiden ble 2:07. Neste år blir det slangeløst og lavt trykk i dekkene, slange med 25 psi ble ingen suksess for meg i dag. Brukte opp hele reservekvoten på 2 slanger og 5 patroner.

Fin løype med god variasjon av mye flyt og (for meg) krevende partier. Jeg feiget litt ut ned utforprissegmentet i dag, syntes den var mer hårete enn det jeg husket fra i fjor. Får øve mer.

Redigert av feather+mtn (28/05/2016 18:08)