He he, der var jeg jaggu meg Odd Diego, når skjønte jeg hva du mente Trond Vidar:) Må nok si jeg var mer Oddefa en Odd Diego i dag, for hadde ikke bare flyt i dag og det med stisykkelen. Men vannvittig bra løype, rett og slett. Fysisk sett en veldig bra dag, og har aldri vært mindre sliten etter TSR noen gang, beina er så bra at jeg kunne ha syklet ritt i morgen...eller jeg skal faktisk sykle ritt i morgen, i tillegg så langt fra knot som mulig (landevei). Men teknisk knoter jeg en del i dag, litt pga feighet, litt pga ikke så godt kjent (en fordel her, er begrenset hva en husker fra i fjor), feiger ut nedover (uten jukkepinne i dag, da den jeg har ikke funker så godt), sporvalg ender noen ganger ut på gåtur. Går på noen skikkelig trynings som også gjør meg feig antar jeg, ikke noe skader men var et par der som var potensiale. En helt idiotisk en også hvor jeg ikke er konsentrert og går på hue ut av den retteste kloppen på hele trasen. Utstyrsmessig så funket det veldig bra, setet løsnet halvveis på andrerunden men måtte ikke gjøre noe med underveis, men var nok på hengende håret ser jeg (ikke noe ødelagt men veldig løst). Ron helt ok, tror ikke dekka skal ha skyld for trynings. Startet også med cannondale baggy, men den er nok litt for trang for løsnet og fikk ikke festet den skikkelig igjen så sykler gode deler av første runden med den halveis nedover låret, så sikkert veldig pro ut. Stoppet og tok den av meg på runding.

Tid ble 3.15, 1.35 på første og 1.40 på andre er ok jevnt så disponerte greit nok, og hadde som sagt mye å spa på med siste partiet. Ble nr 9 i M45, målet mitt var topp 10, så akurat innafor. Men til tross for litt knot og den slags, jeg hadde det drittmoro. Og TSR er alltid et høydepunkt for dumpe borti kjentfolk fra forum, både i løypa og arrangørstaben.

Og takk til arrangører for å arrangere dette rittet. Vært med alle år og er mer neste år også.

Og Trond Vidar, jeg er ikke god nok til å være Odd Diego, så ok å bytte tilbake, eller må jeg vente til neste års TSR he he

Redigert av Odd Diego (28/05/2016 17:44)