Sitat: Vingleik Vaagal
Trenger hjelp til å finne ny gilet og trøye. Har ei langarma POC jeg er superfornøyd med. Fortsetter jeg hos dem og kjøper gilet og kortarma trøye slik at disse plaggene kan kombineres eller går jeg for noe nytt og spennende?

Usikker på om jeg vil ha Rapha, de har en meget pen sort gilet men finner ikke trøye hos de som både har lengre korte armer og høy hals.

Kjøper du AVIP ligth windvest blir du ihvertfall SYNLIG. Veldig synlig ICON_SMILE
Har en svart Rapha vest som jeg er stort sett fornøyd med. Har den i Medium som ellers i Rapha, men når jeg har ting i lommene under vesten så synes jeg den sklir litt opp og foretrekker da å legge slange etc i lommene til vesten. Lommer på vest er digg.

Det savner jeg allerede på min nye POC vindvest.. Bare fått prøvd den en tur, så kan ikke si annet enn at jeg liker passformen ihvertfall.

Har du POC trøye med oransje detaljer? Isåfall er det kult å kombinere videre med det, men en svart vest vil uansett matche også ICON_SMILE