Sitat: hnastrup
Det er viktigere for meg hva jentene synes enn hva noen få middelaldrene men bør mene om hva som egentlig er rent satiriske regler.

Kona hadde en god bemerkning i dag, da jeg fortalte om han med reglene som omtrent la på solkremen med maskeringstape når han skulle på stranden. "Hvem er det som skal se det skillet?" Godt poeng. Medsyklister ser det jo ikke, siden han jo da har sykkelshorts på seg. Så da er det enten den han kler av seg sammen med, som kanskje ikke er veldig opptatt av det, eller så sitter han og bretter opp shortskanten på kaffebar med venner og humrer over pent skille.

Selv sykler jeg med hårete legger med et skille som er fullstendig utvasket siden jeg ikke bruker samme sykkelshorts hver dag, har bib noen dager og løs shorts andre, går rundt i forskjellige shortser når jeg ikke er på sykkelen og bader med forskjellige badebukser. Og lever veldig godt med dette.

Skarpt skille er dritstygt når shortsen glipper og viser det. Den bleike huden ser jo vannskadet og syk ut. ICON_SMILE