Side 2 av 2 < 1 2
Muligheter
#947682 - 20/05/2010 23:20 Re: NOTS-dugnad (Trh - 20 mai kl 18 - 20) [Re: DRINKING]
GeirK Offline
More than words

Sted: Nord for Carl Berners Plass et...
Jeg ble tidlig ferdig med veien til Lian og ga Axel litt grøt oppe ved Skistua før jeg satte kursen hjemover. Jeg snakket litt med Sverre Hosen og han var veldig flau på Skiklubbens vegne, men hadde bare gode ting å si om NOTS. Oppmøtet var en ren utklassing - uansett om man regner antall medlemmer eller ikke.

Dette er en viktig jobb, gutter - som går LANGT utover å gjøre marka søppelfri. Flott innsats!

Topp
#948033 - 21/05/2010 12:12 Re: NOTS-dugnad (Trh - 20 mai kl 18 - 20) [Re: GeirK]
Geir_Sint Offline
Ringrev

Sted: Trondheim
Hepp

Flott innsats, folkens - det stod _mange_ svartsekker langs vegen nedover i går, så denne jobben vil merkes. Fint NOTS-oppmøte med store, små og sågar en orrhane som var på vår side.

Forslag på neste "prosjekt" er området Langdalen/Geita, hvor spesielt førstnevnte er i ferd med å gro igjen. Følg med for egen tråd.

Igjen: takk!
g

Topp
Side 2 av 2 < 1 2

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Knut Harald Smette | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå