Side 3 av 8 < 1 2 3 4 5 6 7 8 >
Muligheter
#624545 - 15/10/2008 19:40 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: ]
vortex surfer Offline
Ivrig

Sted: bergen
.........det var 60 sykt tunge minutter.... fy flate, eller fy ikkje flate i det hele tatt!!
Lysebotn opp er herved testet, spørs om eg orker kjøre den flere ganger...
Når eg får pusten igjen skal eg prøve å vurdere den bedre.
Tror eg må vaske gulvet også...pust pes

Redigert av vortex surfer (15/10/2008 19:41)
Rediger grunn: skrive kan eg hvertfall ikkje

Topp
#624548 - 15/10/2008 19:42 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: Dan]
Dan Offline
[sensurert]

Sitat: Dan
Jeg fikk opp Lysebotn som valg i listen men får ikke noe preview-bilde av den når jeg markerer den i listen. Det står bare loading. Er det et eller annet som må oppgraderes (og ødelegge min stabile installasjon)?

Det viste seg rett og slett at jeg ikke hadde fått lastet mer enn en fjerdedel av filmen. Og det skjedde igjen på andre forsøket. Siden jeg ikke gidder å prøve 25 ganger så tror jeg heller jeg løper over til andre siden dalen og ber om å få låne en CD en dag. ICON_SMILE

Topp
#624556 - 15/10/2008 19:57 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: Dan]
vortex surfer Offline
Ivrig

Hah! Samme driten som jeg hadde, sjekk flytkontrollen på modemet, det var en innstilling der som var feil på min pc.
Jeg søkte på nedlasting i Hjelp og støtte og klarte faktisk å ordne det.

Og det er ikkje ofte eg ordner noe.

Topp
#624567 - 15/10/2008 20:23 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: vortex surfer]
Dan Offline
[sensurert]

Sitat: vortex surfer
Hah! Samme driten som jeg hadde, sjekk flytkontrollen på modemet, det var en innstilling der som var feil på min pc.

Det hørtes ut som slike datagreier. Da er en promenad bort til Nick sikkert bedre for kropp og sjel. Men takk for tipset likevel. ICON_SMILE

Topp
#624724 - 16/10/2008 09:32 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: ]
kjull Offline
Ivrig

Sted: Hjemme
....er det ikke sånn at ftp var mer stabilt for å laste ned videoene til etappene?

Topp
#624911 - 16/10/2008 16:56 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: ]
vortex surfer Offline
Ivrig

Slik endrer du innstillinger for datatilkoblinger:
Du må være logget på som administrator eller være medlem av gruppen Administratorer for å kunne fullføre denne prosedyren. Hvis datamaskinen er koblet til et nettverk, vil muligens også innstillinger for nettverkspolicy forhindre fullføringen av denne fremgangsmåten.

Åpne Telefon- og modemalternativer i Kontrollpanel.
Klikk det modemet du vil konfigurere, i kategorien Modemer, og klikk Egenskaper, Avansert og deretter Endre standardinnstillinger.
Velg kategorien Generelt, og endre innstillingene for Porthastighet, Dataprotokoll, Komprimering eller Flytkontroll under Innstillinger for datatilkobling.
Obs!

Klikk Start, kontrollpanel, Skrivere og annen maskinvare og deretter Telefon- og modemalternativer for å åpne Telefon- og modemalternativer.
Disse verdiene blir vanligvis angitt riktig når modemet installeres.
Beslektede emner

Altså dette er kopiert fra ?Hjelp og støtte
Jeg søkte på nedlasting , og fant dette.
Jeg endret verdiene til samme tall, og vips så virket det.

Redigert av vortex surfer (16/10/2008 17:16)

Topp
#625033 - 16/10/2008 20:37 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: ]
vortex surfer Offline
Ivrig

eeeeeehh, si det...
Det vet eg egentlig ikkje.
Hvordan vet eg det? ICON_BLUSH

Topp
#625101 - 16/10/2008 22:29 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: vortex surfer]
vortex surfer Offline
Ivrig

Men for å gi en tilbakemelding på Lysebotn opp er det bare en ting å si; På høyde med det beste fra utlandet!
Det gir meg mye større utbytte å kjøre lokal produserte rlver enn tacx sine.
Og kvalitetsmessig er jo dette helt kanon etter min oppfattning.
Hadde ambisjoner om å sykle denne bakken i sommer, men det ble ikkje noe av, men nå har jeg vinteren til å kjøre ann inn.
Fantastisk bra jobbet!

Topp
#630622 - 28/10/2008 22:43 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: vortex surfer]
kjull Offline
Ivrig

Hvilke norske RLV'er er det som finnes nå?
Noen som vil sette opp en liste?

Topp
#632756 - 02/11/2008 15:43 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: ]
progres Offline
Besatt

To kompiser av meg, la oss kalle dem Harald A og Harald B var for en tid tilbake på urbefolkningskongress i Tromsø. En internasjonal kongress; indianere, eskimoer,mongolere ,alboginere - ja det meste du kan tenke deg var tilstede på den kongressen. Og Harald A og Harald B , og ei lystig halv ei.
Der traff de denne indianske skjønnheten. Om det var urbefolkningsentusiasmen eller andre forhold skal være usagt, men dialogen gikk fint den og de inviterte henne derfor hjem til huset de hadde i nordfylket.
Og etter at kongressen var avsluttet - ja gjerne litt tidligere enn det - dro de nordover i samlet flokk.
Mat kom på bordet og siden dette var om vinteren midt i beste skreisesongen hva var vel mer naturlig enn at det ble kokt en skikkelig mølje. Du vet en slik en med lever ,rogn , syllmager og nam nam.
Ved avslutningen av dette herremåltidet setter Harald A det mest naturlige punktum for at måltidet for hans del er avsluttet - han raper . Lenge og vel.
Urbefolkningskonvensjonen har ingen passus om at dette er høvelig adferd - og manøveren falt åpenbart heller ikke i god jord hos Pochahontas. Det blir øredøvende stille rundt bordet. Harald A er er mer vant med fingerspråk og geberder enn muntlig engelsk og har slikt sett allerede avvæpnet seg selv. Harald B er noe mer fremskreden på språkfronten og forsøker å berge situasjonen med
" well you see - in Norway we are used to rape after dinner" .

Hvordan historien videre gikk ? Vel det er ikke tema her - det kan dog sies at alt ordnet seg.
Hvor vil jeg med dette ?
Som dere skjønner - JEG KJEDER MEG! Og venter på nye RAAAPINGER.
Eller er det bare rulletour som nå gjelder ??

Topp
#651555 - 10/12/2008 23:29 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: progres]
Dan Offline
[sensurert]

Lakselvdal

Etter flere avbrutte forsøk grunnet Fortius-tull så har jeg endelig kommet i mål med Lakselvdalen, selv om jeg måtte starte om ved 25,9 km og ta de siste kilometerne som en egen tur.

Filmkvalitet: 5
Skarpt og fint når lyset er bra og fortsatt godt brukbart når man sykler i skyggen. Et lite trekk for at man sykler i skyggen nesten hele turen. Det er ikke mørkt, men det blir litt mindre farger, og de flotte fjellene blir brent ut noen ganger.

Filmflyt: 6
Det her går det ikke å gjøre bedre så her blir det en sekser. Ikke et eneste klipp, og de to kryssene man passerer tas i jevn fart. I tillegg er det ekstremt lite risting.

Filmmotiv: 5
Storslått natur som bare blir bedre og bedre jo lengre man kommer. Etter den første klatringen sykler man i dalen, kommer så til fjordbotnen og sykler langs stranden det siste stykket. Det eneste som mangler er litt flere holdepunkter underveis. Et par tettsteder eller karakteristiske naturformasjoner i forgrunnen kunne ha gjort seg. Men nå er jeg pirkete.

Profil: 4
Profilen er stort sett bra. Noen steder går det 1% utfor der filmen tilsier at det går litt oppover, og noen steder bommer profilen litt på filmens bakketopp. Men man trenger jo ikke å sitte og glane på prosenttallet hele tiden da.

Løype: 5
En deilig løype som passer perfekt for en times trening. Stort sett går det hele tiden litt opp eller litt ned, men bare 2-4%. Det gjør at denne RLVen kan brukes både for restitusjon og for intervaller hvor man gir full gass opp bakkene. Det eneste aberet er at den ene litt lengre og brattere bakken kommer etter bare en kilometer, så verken man selv eller bakdekket har fått opp varmen. I tillegg kunne man godt ha kuttet de siste 300 meterne, der løypen avsluttes med en bakke på opp mot 7%. Eller enda bedre, den kunne ha fortsatt med et par kilometer flatmark som avslutning. :-)

Lakselvdal får et snitt på 5,0 og jeg gleder meg allerede til å prøve de to andre nye RLVene fra Troms!

Topp
#651953 - 11/12/2008 22:59 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: Dan]
Dan Offline
[sensurert]

Gildetun

Da er neste progres-RLV prøvekjørt. En flott tur kan jeg si med en gang, og det blir stilpoeng for den lille morsomme detaljen i starten. :-)

Filmkvalitet: 4
Fine bilder med klare høstfarger. Fortsatt litt utbrenning av himmel og fjerne fjell, men ikke plagsomt. Det må derimot bli trekk for regndråper, selv om directeur sportif er flink med å tørke brillene på rytteren.

Perfekt. Hva skal man mer si? Bare et eneste langt og deilig opptak. Det skal for øvrig også gis pluss for at filmingen ser ut til å ha gått for seg i sykkeltempo, slik at vogntoget som kjører forbi faktisk gjør det i realistisk tempo.

Makaløs natur. Her sykler man langs fjorden og ser ut over halvåpent hav og spisse øyer i det fjerne. Turen avsluttes oppe på snaufjellet i skikkelig ødemark. Noe jeg også liker godt er at man ser et stykke fram, så man har hele tiden delmål, og så lurer man på hvilket panorama som åpner seg rundt neste sving eller kneik.

Profilen er igjen stort sett bra. Det er aldri slik at man reagerer på at det heller feil vei. Det blir derimot litt trekk på at noen overganger er vel bråe. Særlig merkbart blir det når man står og tråkker i 6-7% og plutselig tråkker luft fordi bakken momentant går ned til under 2%.

Denne løypen kunne ha fått en sekser i min bok hvis man sløyfet de første 500 meterne som går bratt oppover. Deretter er alt perfekt. Man begynner med en nedoverbakke som er fin å spinne løs i for å varme opp. Så følger 16 km i ondulerende terreng, hvor man selv kan velge ambisjonsnivå. Turen avsluttes så, når man er godt varmet opp, med en skikkelig godklatring på nesten en mil. Belønningen på toppen blir 1,5 km slak nedoverbakke så man får ristet ut melkesyren.

Gildetun får dermed et snitt på 4,8 og på en måte viser det at noe er galt med hele poengsystemet, siden jeg egentlig synes Gildetun er et bittelite hakk finere enn Lakselvdal. Men pytt, pytt, det er bare subjektivt alt sammen uansett.

Stort takk til progres for enda en trivelig kveld på rullen!

Topp
#652272 - 12/12/2008 14:47 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: Dan]
progres Offline
Besatt

Hvor lang tid bruker du på gildetunløypa fra start til mål?

Topp
#652399 - 12/12/2008 20:51 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: progres]
Dan Offline
[sensurert]

Sitat: progres
Hvor lang tid bruker du på gildetunløypa fra start til mål?

Jeg brukte 1.18:45, men man må sikkert trekke fra noen sekunder siden jeg fikk stopp på rullen og måtte lage en ny løype med resterende tur. For sikkerhets skyld gjorde jeg da et overlapp på ca hundre meter.

Topp
#652602 - 13/12/2008 17:30 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: Dan]
Sykkelbob Offline
Besatt

Sted: Vestfold
Sitter her og visper rolig gjennom Gildetun. Progress har vært framme med filla og tørket av litt svette. (snakk om sørvis).

Jeg sier bare what a bildekvalitet, what a naturskjønn omgivelsers. Maybe vi can use that in another eposide...

Nå begynner lista å ligge høyt for hjemmesnikra RLV!

Topp
#661055 - 07/01/2009 20:15 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: Dan]
progres Offline
Besatt

Sitat: Dan
Gildetun
Særlig merkbart blir det når man står og tråkker i 6-7% og plutselig tråkker luft fordi bakken momentant går ned til under 2%.
Jeg har sett tilbakemeldningen din tidligere Dan , men kom først i dag til å tenke på om du mener direkte "tomtråkk" eller "bare" brå overganger. Tomtråkk i løse lufta oppfatter jeg som skummelt / potensielt farlig og skal selvfølgelig fjernes fra RLV/PGMF filene. Har du en referanse i km angivelse fra starten av løypa så skal jeg nok en gang se over dette. Har du forresten sjekket opp sagelv2?

Topp
#661124 - 07/01/2009 22:28 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: progres]
vortex surfer Offline
Ivrig

HEI! Gildetun? Hvor finner eg den? thinking Vilha vilha vilha.

Topp
#661132 - 07/01/2009 22:37 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: progres]
Dan Offline
[sensurert]

Sitat: progres
Jeg har sett tilbakemeldningen din tidligere Dan , men kom først i dag til å tenke på om du mener direkte "tomtråkk" eller "bare" brå overganger. Tomtråkk i løse lufta oppfatter jeg som skummelt / potensielt farlig og skal selvfølgelig fjernes fra RLV/PGMF filene.

Jeg tenker på brå overganger, hvor jeg står og tråkker hardt i kanskje 7% og så blir motstanden relativt sett borte ved at den momentant minsker til 2%. Det er ikke direkte farlig, men man mister flyten og detter ut av illusjonen av å være ute på sykkeltur.

Quote:
Har du en referanse i km angivelse fra starten av løypa så skal jeg nok en gang se over dette.

Skal prøve å huske å notere det på neste tur.

Quote:
Har du forresten sjekket opp sagelv2?

Jepp, har tatt én tur på den så langt. RAAAPing er på vei.

Topp
#661141 - 07/01/2009 22:45 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: Dan]
progres Offline
Besatt

ok Dan , tror jeg har en mistanke om hvor du mener -- noen hundre meter før høyfjellshotellet ikke sant hvor det faller fra 6.6 direkte til 2 et eller annet. Jeg kan legge opp ny pgmf via Nick men avventer nærmere fra deg.
Men i alle fall betryggende å høre at det ikke er snakk om tråkking i direkte lauslufta..

Topp
#661154 - 07/01/2009 23:03 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: Dan]
Dan Offline
[sensurert]

Sagelv 2

Jeg startet turen med et kjært gjensyn, siden jeg hadde vært med progres på tur langs denne ruten i virkeligheten i sommer. I tillegg har jeg jo syklet Sagelv 1 mange ganger. Men jeg ble overrasket av plutselig å svinge til venstre ut på E6 isteden for til høyre rundt vannet. Og hva møter en ute på E6 når man er forberedt på kosetur langs stranden? Jo, en laaang og tung klatring. Pust og pes. Men sikkert fin hvis man var forberedt på den.

Filmkvalitet: 5
Bra bilde og bra farger, men litt mørkt siden man sykler mye i skyggen.

Filmflyt: 5
Stort sett perfekt med minimal risting, som tidligere progres-videoer, men dog med i hvert fall ett klipp i et kryss som trekker ned til 5.

Flott langs Sagelvvannet, med mange små bakketopper og gårder å ta merke på mens man sykler. Litt kjedeligere langs E6, men fortsatt fjell i horisonten.

Som tidligere, det meste føles riktig, men det er noen brå overganger på bakketoppene.

Fin oppvarming langs Sagelvvannet før man tar den lange klatringen på E6 og så en god og lang nedoverbakke før man kommer inn i Storsteinnes. Dog kunne ting ha vært ett hakk mer perfekt, ved at løypen fortsatte inn til høyre ved kjøpesenteret. Da ville man slippe å avslutte med en tung (selv om den er kort) oppoverbakke og man ville ha fått en rundløype.

Sagelv 2 får et snitt på 4,8. Enda en flott RLV fra Troms!

Topp
#661159 - 07/01/2009 23:12 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: Dan]
progres Offline
Besatt

Takker for den Dan og håper du trivs når du sykler - om ikke på hjemtraktene - så i alle fall noe i nærheten av det. Ser at du gjennomgående kommenterer at videoene oppleves som mørke. Det skal de ikke egentlig være - selv om de også her hjemme varierer noe på de ulike pc'ene i huset. Men mitt forslag herfra: prøv en liten skjermjustering av luma og gamma via kontrollpanelet!

Topp
#661161 - 07/01/2009 23:15 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: Dan]
Dan Offline
[sensurert]

Tryvann

Nick har sperret trafikken i gode 14 minutter og det må man bare ta av seg hatten for. Resultatet er at Oslosyklistenes benchmark-klatring nå går å ta med maksimal realisme på Fortius.

Filmkvalitet: 6
Jeg var litt i tvil om det er lov å sette en sekser når det ikke er perfekt HD-bilde, men jeg velger å gjøre det likevel. Oppløsningen er grei nok, men det som er outstanding er lyset og fargene. Her er det fin blå himmel samtidig som veien og omgivelsene er sterkt solbelyste med klare farger.

Nick ofrer seg som sagt for oss og kjører saaakte opp med kamerabilen, slik at videoen ikke skal bli alt for hakket når vi kreker oss opp bakken på sykkel. Resultatet blir veldig bra.

Filmmotiv: 4
Tryvannsklatringen går jo egentlig i ganske kjedelige omgivelser og når man ikke kan snu seg for å se på utsikten over Oslo så blir det lite spennende. Men for oss som sykler den bakken i virkeligheten så blir det likevel en fin opplevelse.

Profil: 6
Når det bare går oppover hele tiden så skal det godt gjøres å bomme slik at profilen ikke føles realistisk. Så det blir en sekser selv om den ble kjøpt billig.

En bra klatreetappe som er relevant for alle som pleier å sykle denne i virkeligheten også.

Tryvann får et snitt på 5,4. Den er veldig vellykket i akkurat det den er tenkt å være, en bakketempo-RLV i kjente omgivelser.

Topp
#661164 - 07/01/2009 23:30 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: Dan]
Dan Offline
[sensurert]

Svelvikveien TT

Som kompensasjon for de slitsomme (men morsomme) bratte kneikene i Svelvik gir Sykkelbob oss nå en tempoetappe som kan brukes enten for akkurat det, tempo, eller som en skikkelig fin restitusjonstur.

Filmkvalitet: 3
Lyset over veien og omgivelsene er fint, men himmelen blir litt bortbrent innimellom, oppløsningen er ikke særlig bra og det er litt risting. Men det blir en treer. Filmen er absolutt brukbar.

Hele filmen ser ut til å være tatt opp i sykkeltempo og det gir perfekt flyt. I tillegg er det (hvis jeg husker riktig) ikke et eneste klipp, og det eneste krysset blir tatt i jevn fart.

Filmmotiv: 6
Spektakulært! Fantastisk sommerfølelse når man triller fram langs Drammensfjorden i perfekt vær.

Profil: 5
Kan ikke huske noen tydelige feil i profilen. Den er relativt enkel med bare noen få korte, snille bakker.

Løype: 6
Løypen funker like bra på full gass som på restitusjonstur. Med en jevn profil, med bare tre korte små bakker spredt jevnt over distansen, er den uten utfordringer men også uten ubehagelige overraskelser.

Svelvikveien TT får et snitt på 5,2. Kan noen låne Sykkelbob et bedre videokamera neste sommer? Jeg har så lyst på denne med perfekt bilde. :-)

Topp
#661278 - 08/01/2009 10:40 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: ]
Dan Offline
[sensurert]

Sitat: Nick
Kanskje det beste med hele RLVen er at det faktisk er (minst) et klipp der, du merker det bare ikke. Du ser det lettest ved at en syklist passeres to ganger.

Imponerende! Stilpoeng!

Topp
#661586 - 08/01/2009 21:02 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: Dan]
Sykkelbob Offline
Besatt

Takk for hyggelig omtale. Jeg tror han syklisten trodde det var en glitch in the Matrix, for han så litt forundret ut da jeg passerte ham for andre gang.. :-D Så ut som om han kikket seg rundt etter Agent Smith der...

Jeg bruker denne RLV'enten som oppvarming før en hardøkt, eller som testrunde, avhengig av hva som står på programmet, og er enig med Dan om at den egner seg godt til begge deler. Skal også bekrefte Nick sin andel av glory'en her, selvom forslaget opprinnelig var å ta den fra Svelvik til Drammen. Men jeg besluttet at å filme inn i Drammen ville bli trøblete, og jeg ville helst ha en målgang hvor man ankommer et sted og ikke bare stopper midt på veien.

Jeg kan nevne en annen kuriositet: Denne RLV'er laget uten GPS. Den er laget ved at jeg har filmet hele greia i konstant fart (cruise control) og brukt Polar-dataene fra en av mine tidligere treningsturer. Dataene matchet videoen forbausende bra når jeg først fant fram rett konverteringsnøkkel.

Enda en kuriositet: Jeg har en versjon til av denne, men da som avslutningen på en 54km runde rundt Sande og Eik (Drammen). Da filmet i enda lavere sol (dessverre) men med fine høstfarger. Denne RLVen har dessverre noen tydelige klipp, blant annet et stygt et ved inkomsten til byen. Men denne ruten er en fast treningsrunde, så jeg lar en del skjønnhetsfeil skli og er fornøyd med å få RLV'et den. Jeg er ikke fornøyd med profilen ennå, så den blir ikke publisert før jeg får rettet op det.

:-D

PS: HD kamera står på ønskelisten, men tviler litt på at det kommer til sommeren...

Topp
#661702 - 08/01/2009 23:19 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: ]
kjull Offline
Ivrig

Svelvikveien TT er helt konge. Bruker den jevnlig jeg også. Men nå er blodsukkeret lavt etter 60km i Amigareality Olympus så RAAPing får vente, men bob, det ser ut som om profilen har litt jevnt stigning (slutten høyere enn starten) selv om man er langs fjorden hele veien. Stemmer det?

Topp
#661727 - 09/01/2009 00:47 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: ]
Dan Offline
[sensurert]

Sitat: Nick
Dan - hvilke RLVer var det som ikke var lesbare på DVDene jeg ga deg? Jeg har glemt det, men brenner gjerne de siste filmene om du ikke har fått dem til ennå.

Jeg har fått lastet dem ned, så nå er min samling temmelig komplett.

Topp
#661760 - 09/01/2009 08:37 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: kjull]
Sykkelbob Offline
Besatt

Sitat: kjull
Svelvikveien TT er helt konge. Bruker den jevnlig jeg også. Men nå er blodsukkeret lavt etter 60km i Amigareality Olympus så RAAPing får vente, men bob, det ser ut som om profilen har litt jevnt stigning (slutten høyere enn starten) selv om man er langs fjorden hele veien. Stemmer det?

Ja. Stigning er et problem jeg har hatt med alle RLV'ene. Virker som om det har noe med høydemålingen å gjøre - at det skjer en liten forskyvning underveis. En annen sak er at profil-vinduet i tacx overdriver ganske kraftig, så det som om det er mye mer høydeforskjell enn det i virkeligheten er. Det er ikke mange meterne i høydeforskjell på den turen. Målgang er også noen meter høyere opp enn start. Så alt i alt er det minimalt med forskyvning av høydemeter på denne RLV'en.

Topp
#662300 - 10/01/2009 12:05 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: Sykkelbob]
vortex surfer Offline
Ivrig

Beklager å bryte inn på internkanalen, men er det noen som kan nedlate seg til å svare på om Gildetun er til allmenn distribusjon?
Skal love å ikkje forstyrre mere hvis eg får svar på dette.

Topp
#662390 - 10/01/2009 17:23 Re: Gull fra nord - Pre-RAAP [Re: vortex surfer]
progres Offline
Besatt

vortexurf : nick har i alle fall alle mine , dvs gildetun/sagelv2(sommer - ny løype) og lakselvdal. Alt er freeware og minst mulig "internt" fra min side. Jeg vet det har vært problemer med båndbredde ut fra NIck en periode, men fyr i vei en PM til han. Evt kan jeg fyre i vei en dvd til deg med alle om så skulle være ønskelig.(men nedlastng fra nick går vel raskere?)

Redigert av progres (10/01/2009 17:25)

Topp
Side 3 av 8 < 1 2 3 4 5 6 7 8 >

Moderator:  Valentino 

Abonner

OM TERRENGSYKKEL

Terrengsykkel skriver om gode sykkelopplevelser. Her møter du ildsjelene og de som pusher grensene. Terrengsykkel gir deg inspirasjon til å sykle mer og finne nye stier. Grundige utstyrstester gjør at du velger riktig utstyr du kan ha lenge. Vi belyser kontroversielle temaer og gir rom for gode argumenter.

Redaksjonen arbeider etter Redaktørplakaten. Holdninger og meninger i Terrengsykkels reportasjer er ikke nødvendigvis i tråd med redaksjonens syn.

Kontakt

Fri Flyt AS
Postboks 4767 Nydalen,
0421 Oslo

KUNDESERVICE ABONNEMENT
kundeservice@friflyt.no
Vi svarer raskt på epost.

NYHETSBREV
Meld deg på nyhetsbrevet

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS 
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå