Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Transportvogn med Thule feste #2596195 19/03/2020 17:02
T
Talgos Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
T
Er det noen som vet om det finnes noen transportvogner for sykkel på markedet som passer med Thule sin ezHitch kobling som de har på sine sykkelvogner for barn?

Min samboer og jeg har i dag en Thule sykkelvogn vi bruker til og fra barnehagen og på diverse turer. Så begge våre sykler har montert Thule kobling på bakakslingen.

Nå ønsker vi å utvide med en egen transportvogn for å sykle til butikken for å handle og for å muligheten for å ha med oss ekstra bagasje på overnattingsturer (da vil en sykle med barnevogn og den andre med transportvogn).

Så for å gjøre det enklest mulig ønsker vi en transportvogn som kan kobles på Thule sin kobling så det blir enklest mulig å bytte mellom de forskjellige vognene. Så er det noen som vet om hvilke muligheter vi har da?

Re: Transportvogn med Thule feste [Re: Talgos] #2596208 19/03/2020 19:20
Jomar Henriksen Offline
Avhengig
Avhengig
Er ikke en thule-vogn en transportvogn? Ser du for deg noe med ett hjul som Beast of burden?

Bruke selv thule chariot 1 når jeg skal i butikken. Er plass til mye i den.

Never use a long word where a short one will do.
Re: Transportvogn med Thule feste [Re: Talgos] #2596244 20/03/2020 05:53
Kakachka Offline
Entusiast
Entusiast
Jeg har en Y-frame large fra Carryfreedom som enkelt byttes til Thule feste da man bare kan skru løs gummikoblingen i festearmen og montere Thule sin istedet.

Sjekk https://carryfreedom.com/

Jeg kjøpte min for en evighet siden på Chainreaction men det ser ikke ut som de fører den lengre nå - men den må jo gå an å få andre steder. Hengeren er brukt til alt mulig med tidvis mye last men er fremdeles i topp stand så denne er populær hjemme hos oss.

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Knut Harald Smette | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå