Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Landevei.no - Shimano kjøper pioneer #2590630 09/02/2020 23:17
vviz Online OP
Ivrig
OP Online
Ivrig
Sitat: Landevei.no
SHIMANO KJØPER PIONEER

Den overskriften bør kanskje avdramatiseres en liten smule? Pioneer er vel ett ganske mye større selskap enn Shimano (med forbehold om at der mange måter å måle størrelse).

Gir-og utstyrsprodusenten Shimano var sent ute med produksjon av wattmålere, og de har også et svært begrenset utvalg. Men nå vil vi trolig se en endring - de har akkurat kjøpt opp hele watt-avdelingen til Pioneer.

Og med fare for å flisespikke, jeg tror en stor del av Pioneers gjenværende virksomhet, fortsatt dreier seg om produkter som ofte måles i watt ICON_GRIN

Selger: SRAM RED AXS Front Derailleur (ubrukt)
Selger: SRAM Centerline XR (AXS) 160mm 6-bolt bremseskiver (ubrukt)
Selger: Kickr'18 boss (ubrukt)
Re: Landevei.no - Shimano kjøper pioneer [Re: vviz] #2590663 10/02/2020 09:18
Alpers Offline
Besatt
Besatt
Sitat: vviz
SHIMANO KJØPER PIONEER

Den overskriften bør kanskje avdramatiseres en liten smule? Pioneer er vel ett ganske mye større selskap enn Shimano (med forbehold om at der mange måter å måle størrelse).

Gir-og utstyrsprodusenten Shimano var sent ute med produksjon av wattmålere, og de har også et svært begrenset utvalg. Men nå vil vi trolig se en endring - de har akkurat kjøpt opp hele watt-avdelingen til Pioneer.

Og med fare for å flisespikke, jeg tror en stor del av Pioneers gjenværende virksomhet, fortsatt dreier seg om produkter som ofte måles i watt ICON_GRIN

Det er gjort, men det er et eller annet som henger med den overskriften. Den er endret i enkelte visninger, men altså ikke nok. Hvor store it-ressurser vi legger ned i den bugen vet jeg ikke.

Henrik Alpers
Redaktør | Landevei
landevei.no
@landevei
@henrikalpers

Re: Landevei.no - Shimano kjøper pioneer [Re: vviz] #2591038 12/02/2020 23:06
Sykkel-Petter Offline
Fersking
Fersking
Har Pioner noengang solgt disse målrene på markedet? Hadde de egentlig noen ambisjon om å starte salg? eller var planen hele veien å bli kjøpt opp?

(Jeg får ikke lest artikkelen, så det er mulig temaet kom opp der)

Re: Landevei.no - Shimano kjøper pioneer [Re: vviz] #2591072 13/02/2020 09:33
vviz Online OP
Ivrig
OP Online
Ivrig

Selger: SRAM RED AXS Front Derailleur (ubrukt)
Selger: SRAM Centerline XR (AXS) 160mm 6-bolt bremseskiver (ubrukt)
Selger: Kickr'18 boss (ubrukt)

Moderator  Valentino 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Knut Harald Smette | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå