Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2
Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti [Re: jrm] #2565506 17/07/2019 16:00
Registrert: Aug 2010
Innlegg: 687
B
bcbc Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
B
Registrert: Aug 2010
Innlegg: 687
Sykkelkomponenter er helt overlegne på service. Nesten på høyde med Garmin. Bruker dem konsekvent pga dette, og er ikke mye dyrere enn Bikeshop. Tommel opp:)))

Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti [Re: larsb] #2565539 17/07/2019 21:58
Registrert: Jan 2002
Innlegg: 8,829
gauter Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
Registrert: Jan 2002
Innlegg: 8,829
Sitat: larsb
På netthandelssiden vil jeg legge til Sykkelkomponenter.

Enig!


Gaute
Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti [Re: perbl] #2565541 17/07/2019 22:09
Registrert: Jan 2002
Innlegg: 8,829
gauter Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
Registrert: Jan 2002
Innlegg: 8,829
Sitat: perbl

Jeg har akkurat hatt en reklamasjon på en bremsehendel som fulgte med i kitet til ny Ibis kjøpt fra Probike. Kjappe svar både på dag og kveldstid, og fikk akkurat beskjed om at de har ordnet ny brems på vei til meg fra SRAM-importøren. Når man opplever sånn service ved en reklamasjon blir man veldig fornøyd som kunde.

Sånt er jo supert. Jeg hadde også en Ibis fra Probike for noen år siden. Jeg fikk ny bakramme på reklamasjon, enda det var mye mer enn hva jeg hadde krav på - og slett ikke forventet.


Gaute
Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti [Re: jrm] #2565559 18/07/2019 07:30
Registrert: Jun 2011
Innlegg: 89
P
pme Offline
Medlem
Offline
Medlem
P
Registrert: Jun 2011
Innlegg: 89
Av egenerfaring mener jeg vel også at Star Motor burde legges på lista over forhandlere som strekker seg litt lenger enn de strengt tatt er nødt til.

Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti [Re: pme] #2565570 18/07/2019 10:32
Registrert: Mar 2013
Innlegg: 84
R
rasmusnor Offline
Medlem
Offline
Medlem
R
Registrert: Mar 2013
Innlegg: 84
Sitat: pme
Av egenerfaring mener jeg vel også at Star Motor burde legges på lista over forhandlere som strekker seg litt lenger enn de strengt tatt er nødt til.


Star Motor = Santa Cruz i Asker

Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti [Re: rasmusnor] #2565571 18/07/2019 10:38
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 29,876
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Offline
Valgets kvaler
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 29,876
Sitat: rasmusnor

Star Motor = Santa Cruz i Asker
Nei, det er det ikke. Star Motor er en motorsykkel/sykkelbutikk som selger bl.a. Santa Cruz.


-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti [Re: baronKanon] #2565648 18/07/2019 21:34
Registrert: Jan 2002
Innlegg: 8,829
gauter Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
Registrert: Jan 2002
Innlegg: 8,829
Riktig. Star Motor holder dessuten til på Lierskogen, ikke i Asker - selv om det er veldig nær grensa mellom Lier og Asker kommuner.


Gaute
Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti [Re: jrm] #2566709 29/07/2019 12:00
Registrert: Sep 2018
Innlegg: 1
T
Tore Andre Offline
Nytt medlem
Offline
Nytt medlem
T
Registrert: Sep 2018
Innlegg: 1
Jeg kjøpte en SB130 nå i våres og har bare positivt inntrykk av butikken når jeg vurderte og etter at jeg kjøpte sykkelen.

Monterte selv for å slippe masse venting når våren kom og levering endelig var klar. De var positive og det var bare og spørre om det var noe jeg trengte hjelp til under monteringen.
Når alt var klart hadde jeg litt problemer med å få giret til å samarbeide. Sendte sms til «min mann» og fikk svar at det var bare å komme. De forsøkte å fikse problemet straks jeg dukka opp. Sykkelen ble igjen til dagen etter , det endte med et girørebytte som jeg sikkert har bøyd sjøl. Betalte ikke for dette.

De var også positive til å bytte inn ramma når jeg plutselig ble usikker på rammestørrelsen. Det var etter at alt var montert og sykkelen var testa.
Så det handler kanskje om hvem man møter? Jeg har kun hatt med Erik å gjøre.

Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti [Re: jrm] #2566725 29/07/2019 15:03
Registrert: Aug 2007
Innlegg: 579
Niko Offline
Avhengig
Offline
Avhengig
Registrert: Aug 2007
Innlegg: 579
Har handlet flere Yetier av Sykkeldelisk hvorav et kjøp resulterte i garantisak. Yeti var da raske med å få sent over ny ramme m/SI-link.

Har forøvrig bare gode erfaringer med Probike (Ibis) som nevnes av flere.
Entusiastisk gjeng som er lette å prate med og holder en oppdatert ved bestillinger etc. Ibis Cycles er igjen helt i toppsjiktet med kundeservice.

Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti [Re: jrm] #2574198 11/09/2019 18:00
Registrert: Apr 2005
Innlegg: 2,419
jrm Offline OP
OP Offline
Registrert: Apr 2005
Innlegg: 2,419
https://www.antonsport.no/yeti-2019-sykler
Byggekostnaden på 1 500,- kommer i tillegg.
Hæ? Seriøst?!?


Aut regem aut fatuum nasci oportet.
Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti [Re: jrm] #2574205 11/09/2019 19:38
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 29,876
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Offline
Valgets kvaler
Registrert: Apr 2007
Innlegg: 29,876
Sitat: jrm
https://www.antonsport.no/yeti-2019-sykler
Byggekostnaden på 1 500,- kommer i tillegg.
Hæ? Seriøst?!?
Nei nei nei...


-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti [Re: jrm] #2574257 12/09/2019 07:10
Registrert: Jul 2008
Innlegg: 5,834
simenf Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
Registrert: Jul 2008
Innlegg: 5,834
Det virker veldig rart å prise oppbyggingen i tillegg....det hjelper liksom ikke på inntrykket når man har så slett rykte fra før. Hvis jeg skal være positiv er byggingen kanskje det første man kan forhandle pris på?


SImen - hjernevasket av storhjulsmafiaen

Ibis Ripley 29"/Trek Farley/Giant Defy - nots.no
Re: Sykkeldelisk/antonsport og servicenivå på Yeti [Re: jrm] #2586851 26/12/2019 18:30
Registrert: Aug 2005
Innlegg: 2,739
Trygve_ Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Aug 2005
Innlegg: 2,739
Jeg skal ikke forsvare opplevelsen en del andre jo har hatt, da alle butikker i dagens samfunn må være på tå-hev hele tiden. De hundrevis av fornøyde kundene man har hver dag poster sjelden noe på nett - men den som opplevde noe man trodde skulle skje på en mer positiv måte fort vil spre det videre.

Jeg har vært kunde hos Sykkeldelisk helt siden jeg kjøpte mine først Smoke/Dart dekk fra butikken deres på Grønland. Og butikken har vært på litt av en reise siden da, på godt og vondt. Både ift service, personal, ledelse, hvilke leverandører de har hatt i ryggen osv.

Først de siste tre årene har jeg vært sykkelkunde igjen, 20 år etter at jeg solgte en Cannondale jeg hadde derfra rundt 98-99.

De siste tre årene har vært på en SB4.5.
Jeg kan ikke si noe annet enn positivt om verkstedet og servicen de tre årene.

Jeg har hatt en ganske kranglete Reverb. Garanti hver gang.
Cane Creek headsetet varte ikke veldig lenge, ble byttet ut med Chris King til en hyggelig pris - da de var tomme for Cane Creek.
Frambremsen føltes plutselig veldig merkelig, og jeg begynte å lure på mine egne evner til lufting. Ble levert inn, og mekanikeren ga meg løpende oppdateringer på telefon helt til de fant en obskur feil inne i hendelen. Da lurte de på om det gikk greit at de satt på en lånebrems til de fikk avklart garantisaken med leverandør.

Negative ting:
- kan være litt lang ventetid på verkstedet

Side 2 av 2 1 2

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Knut Harald Smette | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå