Muligheter
#2573339 - 07/09/2019 12:33 Destinasjon for elsykkel-tur med 15-åring
noblefart Offline
Entusiast

Sted: Nesodden
Elsykkel nr 2 er på vei med DHL og jeg vurderer å ta med min sønn på langweekend, del to av høstferien (uke 40).

Han har kjørt endel sti, men det begynner å bli 2-3 år siden. Tenker derfor at mestring er det viktigste og det bør derfor ikke være for mye av det veldig tekniske/bratte.

Trysil kan jo være aktuelt. Vi har vært der et par ganger på analoge sykler. Han har kun kjørt Gullia og Rock n Roll. Vet det er endel stier jeg ikke har tatt.

Snuser litt på Skeikampen, men det er kanskje litt for enkelt (sånn generelt da)? Er det andre aktiviteter der som er verdt å nevne?

Det er nok viktig at det er litt andre ting som skjer for ham (har mistet ham til PC'en). Han er i ok form, men badeland, klatrepark osv vil kunne være pluss. Tror jeg kunne overtalt ham til en dags fottur dersom det er noe spesielt.

Andre tips?

Topp
#2573696 - 09/09/2019 17:10 Re: Destinasjon for elsykkel-tur med 15-åring [Re: noblefart]
noblefart Offline
Entusiast

Sted: Nesodden
Vel, med den store oppslutningen... ble det Skeikampen!

Har ikke vært der og det ser ut som stisyklingen kan passe formålet.

Ellers så var det ikke allverdens med aktiviteter, får håpe han liker spa...

Topp

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Knut Harald Smette | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå