Muligheter
#2568975 - 14/08/2019 22:39 Hanekamp og Rypejakta 17 august
PeterLynn Offline
Tørr bak øra

Sted: Konnerud
Noen som har en formening om dekkvalg til lørdag? Ser ut til å bli vått. Tenkte å beholde nobby nic foran og ardent bak. Har et ekstra nobby nic liggende som jeg vurderer bak.
For de som ikke kjenner traseen så er det mye fin flytsti, bortimot halve rittet går på flytsti og kjerreveier (20 km)ca 20 km grusvei og en ubetydelig andel asfalt. 40 km total lengde.

Topp
#2569103 - 15/08/2019 13:59 Re: Hanekamp og Rypejakta 17 august [Re: PeterLynn]
Gew88 Offline
Ringrev

Sted: Eiker
Er jo stipartier i høy fart og oppover, så om det blir våte stier vil jeg nok sette pris på godt grep. Ardent er jo såpass grove(kontra raskere røttdekk) at det må være et bra bakdekk uten å ofre for mye trilleegenskaper.

Jeg kjørte i fjor Fast Trak foran og bak, og ville gjort det igjen i år, men hadde vurdert Ground Control (eller lignende dekk) foran ved bløte forhold.
XC dekk som triller godt, men har nok mønster til å gripe tak også på vått bak, og et dekk du er komfortabel med på sti ved sleipe forhold foran.

Topp

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Knut Harald Smette | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå