Muligheter
#2561113 - 19/06/2019 10:37 NOTS Asker med guidet tur i Vardåsen
NOTS Arne Bøe Offline
Fersking

Takker NOTS Asker for flott guiding i Vardåsmarka/Borgenskogen på varierte og fine stier tirsdag 18.juni

Dette ble en meget vellykket tur på tørre og fine kremstier i Asker med mange gedigne flytpartier og ett par røde crux. Snaut tjue terrengsyklister ble guidet gjennom partier som "indrefilleten" "lang ytrefile" og ikke minst "ojojojoj der skal jeg ja" som levde opp til navnet

Håper at NOTS Asker gjentar slike turer utover sommeren og høsten. Jeg vil da anbefale at enda flere griper dagen og annledningen !
For tilreisende kan det nevnes at det er gratis parkering ved Borgen skole og ett par hundre meter fra Asker stasjon.

NOTS.no
Vil du bli medlem i NOTS ? https://www.nots.no/bli-medlem/
Spørsmål, tips eller kommentarer ?
Send PM eller mail til
kontakt@nots.no
nots@getmail.no

Topp
#2561127 - 19/06/2019 11:57 Re: NOTS Asker med guidet tur i Vardåsen [Re: NOTS Arne Bøe]
DesmoSkier Online
Ivrig

Sted: Oslo
Sitat: NOTS Arne Bøe

Håper at NOTS Asker gjentar slike turer utover sommeren og høsten. Jeg vil da anbefale at enda flere griper dagen og annledningen !

Gjerne det ICON_SMILE

Konstruktivt tips: Om det er et mål å få med flere på slike turer så er det bedre å lage en invitasjon på forhånd, enn et innlegg i etterkant ICON_WINK

Topp
#2561153 - 19/06/2019 13:09 Re: NOTS Asker med guidet tur i Vardåsen [Re: NOTS Arne Bøe]
Anders A-R Offline
Søk hjelp!

Sted: Bærums Verk
yes Skulle gjerne vært med, men fikk ikke med meg turen i forkant.

Topp

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Knut Harald Smette | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå