Muligheter
#2556097 - 24/05/2019 01:39 Kort med cashback eller lån til sykkelutstyr?
Treningsjenta92 Offline
Nytt medlem

Hei,
Ønsker å kjøpe meg ny sykkel, og satt å tenkte på hvordan jeg kan spare litt penger. Hørt at det finnes noen kredittkort med såkalt cashback på enkelte butikker. Tenkte jo det kunne være en god måte å utsette litt av betaling på også, uten å ta opp lån da. Er det noen som vet om det finnes et slikt som kan brukes til å kjøpe sykkelutstyr? Evt noen andre smart tips som kan spare meg for noen kroner? ICON_COOL

Redigert av Treningsjenta92 (24/05/2019 13:33)

Topp
#2556102 - 24/05/2019 07:56 Re: Kort med cashback eller lån til sykkelutstyr? [Re: Treningsjenta92]
Arne_And Offline
More than words

Sted: Trondheim
Birk har pleid å ha 50% (!) cashback en gang i året når man handler med 365direkte, men jeg tror det er lenge til de skal ha nå. I 2016 var det i november.

Topp
#2556106 - 24/05/2019 08:03 Re: Kort med cashback eller lån til sykkelutstyr? [Re: Treningsjenta92]
baronKanon Offline
More than words

Sted: Not the westside
Sitat: Treningsjenta92
Tenkte jo det kunne være en god måte å utsette litt av betaling på også, uten å ta opp lån da.
Hei. Bruker du kredittkort, er det akkurat det samme som å låne penger ICON_SMILE

Det kommer også ofte opp gode bruktsykler for salg på høsten eller våren når det "sponsa" rytterne skal ha seg ny sykkel/må betale for bruken. Mange av disse er velholdte og du kan gjøre et kupp. Etter sommerferien begynner også flere butikker å tømme lagrene, så man kan gjøre et godt kjøp der også. Har du god tid, er forhåndsbestilling en god ting. Da bestiller man på høsten og får sykkelen alt fra oktober til april, og leveringstid på noen merker er veldig usikker.

Ulempen med kort med cashback er at du ofte da er låst til en butikk med et begrenset utvalg som ikke nødvendigvis treffer din størrelse og bruksområde.

Brems - smil - si hei!

Topp

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Knut Harald Smette | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå