Side 8 av 9 < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >
Muligheter
#2486252 - 27/05/2018 19:51 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: mob]
sykkeloyvind Offline

Sted: Oslo
Sitat: mob
Sant nok; det var noen hundre meter på sti rundt skolegården. Jeg refererte til det 1,5 km lange gruspartiet fra Skullerud til Nøklevann sk.

Sikkert enklere arrangementsteknisk å legge målgang til skolen, men jeg synes finish på Skullerud kler rittet som skal ta terrengsykling tilbake til røttene langt bedre.

Det var uaktuelt å ha det på Skullerud i år da det bygges skistadion osv.
Neste år må vi også bort fra Nøklevann skole. Haraløkka har gått i kunstgressfella, så det utgår også. Vi får se hva vi finner på. Ritt blir det uansett.
landevei.no
utemagasinet.no
friflyt.no

Topp
#2486264 - 27/05/2018 20:32 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: Tonje Sameien]
aktiviteten Offline
Ivrig

Sted: Røros
Så det var noen fotografer i løypa Øyvind, er det noe bilder rittet vil legge ut eller har tilgang til? Feks ved det ene hoppet?

Topp
#2486301 - 27/05/2018 23:07 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: Tonje Sameien]
ErikR Offline
Medlem

Sted: Nesodden
Skulle kjøre 2 runder for første gang i år. Scalpel’en ble syk og lagt inn på onsdag for over helgen. Tenkte at vintersykkelen, en Cujo, funker sikkert fint på tidenes knusktørr føre. Bare å flyte over røtter, knusk og knurp lissom. Det viste seg å være en av årets dårligste ideer. Et godstog av en hardtail på halvfeite dekk var helt greit i halvannen runde..så fikk jeg hammeren, kramper, onde tanker og sikkert litt skarlagensfeber eller Engelsk syke. Fin mental økt med andre ord &#128515;
Kudos til Frøy for å ikke rigge ned tidtagingen laaaangt utpå ettermiddagen!

#aldrimerhardtailpåTSR
Skulle noen se en i Nesoddendrakt på start neste år med en rød Cujo er det fint om vedkommende kan vise meg denne posten &#128515;&#128515;

Redigert av ErikR (27/05/2018 23:08)

Topp
#2486304 - 27/05/2018 23:22 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: Tonje Sameien]
runermm Offline
Besatt

Det lå igjen en forlatt sykkel etter rittet. Var det din? ICON_SMILE

Topp
#2486307 - 27/05/2018 23:28 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: runermm]
ErikR Offline
Medlem

Sitat: runermm
Det lå igjen en forlatt sykkel etter rittet. Var det din? ICON_SMILE

What..trodde det var sånt som bare skjedde på Birken jeg :-)

Topp
#2486334 - 28/05/2018 08:50 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: Tonje Sameien]
knutspeed Offline
Ivrig

Sted: Sarpsborg
Hopper på jubelkoret: dette var GØY!
Valgte 1 runde for første gang, og glad for det. Med "treningsgrunnlaget" jeg har var det artig å ha nok trøkk gjennom hele rittet til å ikke begynne å kløne.

Syntes ny start var veldig bra - fikk mye mer kontroll på kroppen, og fant flyten mye raskere. Artig avslutning også!

Som alltid stor stas med entusiastiske løypevakter, og publikum som var 100% positive. Satt ekstremt pris på løpende rapportering opp den litt drøyt bratte grusbakken (er det fjellstadbakken?). Fikk kommentarer om bra fart, og at dette så jo bra ut sammenliknet med mye som hadde passert. Matchet ikke helt egen opplevelse, men det hjalp veldig ICON_LAUGH

Kjørte på 2018 XL Epic med 60mm stem, 760 bredt styre, jukkepinne, lette felger med slangeløse Fast Trak 2.3, grid bak. Satt helt konge, om ikke litt understyrt i barnålsmassene. Fin flyt gjennom alt det "skumle", og angrer litt nå på at jeg ikke har valgt racersykkel før. Sparer veldig mye energi på å ha noe som ikke protesterer i oppoverbakkene.

Droppet også sekken for første gang, 2 flasker på sykkelen. Slange, patron, spak, kjedelås og girøre i swat-boks, mobil, bilnøkkel, større multiverktøy og pumpe i ny og veldig kjekk rumpetaske fra Bontrager. Den var virkelig digg - merket ikke at jeg hadde den med i det hele tatt, og så godt å ikke ha en vinglende, tung ball på ryggen!

Gleder meg naturligvis allerede til 2019, og drømmer om et par TSR til pr sesong!

Takk og kudos til arrangører, publikum og deltakere!

Pepper:
- Bring back muligheten til å kjøpe burger etter målgang! Serr!
- Litt bedre skilting til arena/p-plass for oss som kommer utenbys fra

Topp
#2486338 - 28/05/2018 08:54 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: knutspeed]
Stefan77 Offline
Besatt

Sted: Trondheim
Sitat: knutspeed

Hva med å gjøre en avtale med en av foodtruck'ene?

Topp
#2486341 - 28/05/2018 09:04 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: Stefan77]
knutspeed Offline
Ivrig

Sitat: Stefan77
Sitat: knutspeed

Hva med å gjøre en avtale med en av foodtruck'ene?

Burder være potensiale for business der ja. Er villig til å betale en grei slant for burger etter TSR!
Hadde vært ekstra digg med en iskald pils også, men så lenge jeg ikke har chaffeur får cola duge.

Topp
#2486343 - 28/05/2018 09:06 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: bintang]
knutspeed Offline
Ivrig

Sitat: bintang
Jeg stod på Slettfjell og filmet litt i dag da jeg skulle lange for en kompis. Ble avbrutt av enkelte som trengte teknisk bistand, men mange av dere er nok å finne på denne snutten.

https://www.youtube.com/watch?v=DKg-HHoeqG8

Imponerende a Emil Hasund Eid vant med hele 5 min, de tre lå samlet ved siste passering Slettfjell ICON_SMILE

Tok også en del bilder, skjønt jeg er ingen dreven fotograf.
https://photos.app.goo.gl/gLYY9k6UpalglIWs1

erik

Takk for video og heia! Hadde jeg ikke kjørt selv hadde jeg garantert campa i skogen, så riktig trivelig ut det!

Topp
#2486361 - 28/05/2018 09:46 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: ErikR]
Juffe Offline
Ivrig

Sted: Dikemark
Sitat: ErikR
Skulle kjøre 2 runder for første gang i år. Scalpel’en ble syk og lagt inn på onsdag for over helgen. Tenkte at vintersykkelen, en Cujo, funker sikkert fint på tidenes knusktørr føre. Bare å flyte over røtter, knusk og knurp lissom. Det viste seg å være en av årets dårligste ideer. Et godstog av en hardtail på halvfeite dekk var helt greit i halvannen runde..så fikk jeg hammeren, kramper, onde tanker og sikkert litt skarlagensfeber eller Engelsk syke. Fin mental økt med andre ord &#128515;
Kudos til Frøy for å ikke rigge ned tidtagingen laaaangt utpå ettermiddagen!

#aldrimerhardtailpåTSR
Skulle noen se en i Nesoddendrakt på start neste år med en rød Cujo er det fint om vedkommende kan vise meg denne posten &#128515;&#128515;

Du kan jo alltids legge til ditt bidrag på denne tråden: https://www.terrengsykkel.no/ubb/ubbthre...866#Post2477866

ICON_SMILE

Topp
#2486489 - 28/05/2018 14:39 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: Tonje Sameien]
SykkelGlenn Offline
Veteran

Sted: Drammen
Hei.
Jeg melder meg også inn i jubelkoret og sier : Dette var GØY!

Definitivt en opptur siden gjørmebadet i 2015.
Jeg synes den nye starten var helt super. Veldig greit med kort distanse på grus før det gikk rett inn i skogen. Jeg endte raskt langt bak i min pulje, men det er helt greit. Enklere å kjøre på eget tempo når det er mer eller mindre fri bane foran.

I år syklet jeg på Scott Spark 710 Plus med Rekon+ 2.8 foran og Ikon+ 2.8 bak, helt topp kombinasjon. Hadde spikerfeste på alle svaberg og fløyt bra over røtter og andre småting.

Jeg synes det i år var mye mindre knot og store enkle steiner :-) Kjempepluss til de som stikker ut løypa. Jeg fikk syklet mye mer denne gangen enn de to foregående år, helt topp. Det kan være at teknikken har blitt noe bedre siden 2015, jeg tør kanskje å gutse litt mer, både opp og ned. TSR gir en skikkelig test på egen teknikk.

Pepper:
-Enig med knutspeed, en real hamburger ved målgang hadde gjort seg. Den kan jeg gjerne betale for :-)
-Jeg savnet noen ganger litt bedre merking av løypa, var noen veivalg inne i skogen jeg bare tok en sjanse (heldigvis riktig). Surret litt i siste bakken mot mål også, men fikk god veiledning av løypevakt :-) Helt topp.

Jeg har allerede lagt TSR 2019 inn i kalenderen, håper på like fine og tørre forhold.
Instagram @sykkelglenn

Topp
#2486512 - 28/05/2018 15:47 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: SykkelGlenn]
sykkeloyvind Offline

Sitat: SykkelGlenn
Hei.

-Jeg savnet noen ganger litt bedre merking av løypa, var noen veivalg inne i skogen jeg bare tok en sjanse (heldigvis riktig). Surret litt i siste bakken mot mål også, men fikk god veiledning av løypevakt :-) Helt topp.

God merking er veldig viktig - vi sliter dessverre med at merking blir fjernet. Men det er også et poeng i Terrengsykkelrittet at det mange steder er flere sporvalg, uten at det ene skal være noe vesentlig bedre enn det andre, eller tredje.
landevei.no
utemagasinet.no
friflyt.no

Topp
#2486528 - 28/05/2018 16:51 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: Tonje Sameien]
magnusc Offline
Veteran

Sted: Hovedstaden
Jeg kjenner løypa godt, så jeg fulgte ikke så veldig nøye med på merkingen, men et sted syklet jeg "feil", og det gjorde vi i fjor også. I Trulsen nordover rett før bekken så tror jeg løypen gikk litt mot venstre over en liten tue, mens jeg og mange fler syklet høyre rundt. Men det er kanskje ikke feil, men et alternativt spor?

Et annet sted det ofte er litt forvirring er når man starter på Pioneren på toppen av Fjellstadbakken. Der man skal nesten ned igjen til Fjellstadbakken er det fort gjort å kutte rett over mot toppen.

Jeg skjønte fint lite av siste nedkjøring til målområde, men der var man hvertfall så nærme mål at man uansett kom seg frem ICON_SMILE

Møtte på en som hadde syklet feil i NM-løypa rett før droppet, men han tror jeg hadde sovet i timen.

Synes starten funket fint, selv om jeg likte fjorårets bedre, hvor det ble spredt litt mer før stien.

Bra premie! Fint med noe som kan brukes uten at det brenner opp så fort det blir minusgrader ICON_LAUGH

Topp
#2486536 - 28/05/2018 17:10 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: Tonje Sameien]
aktiviteten Offline
Ivrig

Jeg har aldri sykla der før og fant fint frem overalt. Bra merking, topp stemning, alt var kingkong. Blir det tørt så er jeg med neste år også, men totalt uaktuelt med regn på de steinene og røttene der. Det holder med ei kneprotese. :-)

Topp
#2486539 - 28/05/2018 17:15 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: magnusc]
sykkeloyvind Offline

Sitat: magnusc
Jeg kjenner løypa godt, så jeg fulgte ikke så veldig nøye med på merkingen, men et sted syklet jeg "feil", og det gjorde vi i fjor også. I Trulsen nordover rett før bekken så tror jeg løypen gikk litt mot venstre over en liten tue, mens jeg og mange fler syklet høyre rundt. Men det er kanskje ikke feil, men et alternativt spor?

Et annet sted det ofte er litt forvirring er når man starter på Pioneren på toppen av Fjellstadbakken. Der man skal nesten ned igjen til Fjellstadbakken er det fort gjort å kutte rett over mot toppen.

I Truls-draget valgte vi en litt annen løsning enn tidligere akkurat her ja. Høyre rundt kollen og opp steinrampen, snarere enn bratt ned i bekken.

I krysset i Bakkar og Berg-partiet i Pioneren sperret jeg fredag kveld med stokker og greiner, samt merkebånd. Noen syklet ned til venstre her i fjor. Rart hvis det var uklart her i år.
landevei.no
utemagasinet.no
friflyt.no

Topp
#2486558 - 28/05/2018 18:17 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: Tonje Sameien]
esv Offline
Entusiast

Veldig flott ritt!
Mye bra sti, god stemning, opplevde ingen sure fotgjengere. Det ble en god del forbikjøringer, men gikk i all hovedsak greit.

Jeg syklet også feil i Trulsen på samme sted som magnusc, tok droppet ned fra berget "på vanlig måte" og havnet derfor på feil side av sperrebåndet (trodde det var riktig der og da), men ble usikker litt lengre frem når merking uteble. Ble riktig på runde 2 ICON_SMILE

Noen forbedringsområder:
* Drikkestasjoner. Lite informasjon om drikkestasjoner i forkant, selv om noe kom i dagene før. Ingen drikke på stasjonen ute i løypa på førsterunden. Kun vann ved vending og på andre runde. Med tanke på rittets lengde (og pris for deltagelse) kunne man kanskje vurdert en drikkestasjon til...

* Sørge for konsistent informasjon på nettside med mulighet for å kunne se oppdateringer av som endres i perioden frem mot rittet (eksempelvis info om stadion, sekreteriat, drikkestasjoner etc)

Redigert av esv (28/05/2018 21:07)

Topp
#2486570 - 28/05/2018 19:17 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: Tonje Sameien]
runermm Offline
Besatt

Dette ble en strålende lørdag i Østmarka, bokstavelig talt! Kudos til arrangørene, ikke minst alle de blide løypevaktene. Her vanket det både fotografering, entusiastiske tilrop, high-five m.m. Arenaen funka også greit, selv om den kanskje kunne vært lagt opp litt annerledes.

Småplukk: Øk deltakeravgiften bittelitt, inkluder utdeling av banan midtveis (min selvmedbragte gjorde underverker!) og hakket bedre servering i mål. Velfødde førtiåringer med slanke sykler er kjøpesterke og -villige bare de får riktig produkt og service!

Kjepphest: Bytt ut NM-runden med Sniken. Mer flyt, mer moro og mindre urytmisk stanging i stein. Ellers var løypa optimal, tøft at man tør å lede rytterne gjennom droppet i Toern og kløfta i Dalsåsen.

Kommunikasjon: Kan utvilsomt forbedres. Blir litt forvirrende når man satser på gjenbruk av gamle nettsider i stedet for å skrive alt på nytt.

Sees!

Topp
#2486715 - 29/05/2018 08:54 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: Tonje Sameien]
baronKanon Offline
More than words

Sted: Not the westside
Dette var bare gøy. Hadde elendig grunnlag fra i vinter og vår, så var litt overrasket at konkurranseskylappene tyna meg såpass som de gjorde. Dårligste resultat på fire år, men ikke uventet.

Morsom løype, kløna også i Trulsen ved nordsiden av Skøyenputten, der det plutselig var tomt for merker. Peisa til slutt inn på riktig vei, og kom videre.

Ble litt skuffa over at det kun var vann i drikkestasjonen. Er det virkelig så vanskelig å få tak i sponsorer på slikt nå? Har lagt merke til at det er statig mindre "ekstra" på rittene.

Men hvor er alle bildene? Har ikke funnet noe særlig på nett, ved søk på facebook osv.

Brems - smil - si hei!

Topp
#2486743 - 29/05/2018 09:32 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: Tonje Sameien]
Ripen Offline
Søk hjelp!

Fabelaktig ritt ja, har allerede store ambisjoner om at neste år, da skal jeg være godt nok trent!
Mitt best disponerte TSR så langt, bare akkurat litt for mye kramper til at tiden ble bra.

Men ja, har ikke sett ett eneste bilde av meg selv ennå, og når man ikke ser noe kul ut på resultatlista så er det jo et håp om at man har sett noelunde fresh ut på i alle fall ett bilde.
Jeg hadde greit med luft under hjula opptil flere ganger ila rittet, måtte jo det etter offentlig press på Instagram, men hva hjelper vel det om det ikke er dokumentert? Gisp!?!

Topp
#2486750 - 29/05/2018 09:42 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: Tonje Sameien]
Niko Offline
Avhengig

Sted: Saltnes
Tror nok dette er den av gangene jeg har deltatt i TSR jeg kost meg mest.
Super trase, godt merket og bare trivlige folk i og utenfor løypa.
Veldig glad jeg byttet fra 2 til 1 runde... har nok vært i bedre form.

Får takke for delvis følge Kristian, vi byttet vell plass en del ganger ICON_SMILE

Redigert av Niko (29/05/2018 09:43)

Topp
#2486751 - 29/05/2018 09:42 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: Ripen]
Trond Vidar Offline
I want to ride my bicycle

Sitat: Ripen
Jeg hadde greit med luft under hjula opptil flere ganger ila rittet, måtte jo det etter offentlig press på Instagram, men hva hjelper vel det om det ikke er dokumentert? Gisp!?!

Da har det ikke skjedd. Jeg ville sendt mail og bedt om å bli strøket fra listene. Ville seriøst vurdert om det er no vits å beholde det Strava-sporet også.

devilsmile

Topp
#2486848 - 29/05/2018 12:37 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: Tonje Sameien]
NSpartacus Offline
Entusiast

Sted: På riktig side av ælva
Støtter at dette var et morsomt ritt, som jeg helt sikkert blir med på neste gang også. Alltid oppmuntring fra vakter, og god stemning.

Men en par forbedringsforslag fra meg også;

1) Starten. Startet litt bak i pulja, og var veldig mange som skulle trenge seg sammen på første stien. Dette funket dårlig. Og mange som kjørte helt tullete og sørget for at det stoppet godt opp flere ganger. Det burde være helt unødvendig, og gir en dårlig opplevelse når du gjentatte ganger blir dyttet til side. Snakker om aller siste gruppe.

2) Matstasjon. Denne var ikke bra. Her burde det vært krus med drikke (vann og sportsdrikke) og f.eks bananer. Forferdelig klønete å dra drikkeblæra av ut av sekken for påfyll....

Topp
#2486852 - 29/05/2018 12:45 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: NSpartacus]
knutspeed Offline
Ivrig

Sitat: NSpartacus

1) Starten. Startet litt bak i pulja, og var veldig mange som skulle trenge seg sammen på første stien. Dette funket dårlig. Og mange som kjørte helt tullete og sørget for at det stoppet godt opp flere ganger. Det burde være helt unødvendig, og gir en dårlig opplevelse når du gjentatte ganger blir dyttet til side. Snakker om aller siste gruppe.

Jeg har vært med siden 2013, og opplever at starten de siste årene som veldig bra, faktisk enda bedre i år enn å starte fra Skullerudstua. Der var det mer grus og oppover, men med så mange kjørek*te ble det til tider trangt på grusen i 35 km/t+. Så dette funket veldig bra, ikke i nærheten av tettasjen jeg opplevde inn på sti fra Haraløkka heller. Det vil alltid være noen som har mer grus-O2 enn sti-O2, og da bir det litt knot før feltet sprer seg.

Sitat: NSpartacus

2) Matstasjon. Denne var ikke bra. Her burde det vært krus med drikke (vann og sportsdrikke) og f.eks bananer. Forferdelig klønete å dra drikkeblæra av ut av sekken for påfyll....

I år var første gang jeg kjørte kun 1 runde, og var så heldig at jeg også skulle få langing. Må innrømme at jeg ikke engang la merke til noen drikkestasjon. De første årene jeg var med var det både flasker og bananer. Når kluten er nede ønsker jeg gjerne advarsler før drikkestasjoner mer enn før dropp ICON_SMILE

Topp
#2486951 - 29/05/2018 16:48 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: Tonje Sameien]
Fort gjort.. Offline
Avhengig

Sted: Follo
Sitat: Fort gjort..
Hvor hardt kan det være tenkte jeg, og meldte meg på 2 runder.. Det var skikkelig hardt fant jeg ut.
Ultrabirken er jo en lek i forhold, ihvertfall teknisk.

Oppdaget etter hvert at jeg har for alt for lite hard trening på røff sti. Får legge skylda på all landeveistrening/rullekjøring siste årene.

Ritt:
Første runde på (2.10) gikk greit med unntak av en dårlig linje på fjellplatåområdet ned fra Dalsåsen, forhjulet skvatt unna og jeg gikk raskt ned.
Funksjonæren som stod rett ved ropte ut «Det går bra, kom igjen!» før jeg traff bakken. Jeg tok hans ord for det, og spratt like raskt opp igjen.
Litt kutt og blod her og der men ikke så ille.
Det ble tyngre ut på andrerunden(2.28), la på 18 min fra første runde! Var innom og hilste på et par trær som plutselig sto midt i veien,
hadde også et hyggelig møte med herr krampe rett før brattklatringa opp mot pioneren. Så oppover der gikk det sakte gitt.. gikk bedre når man kom inn i på sti igjen på toppen.
Fikk en deilig dusj før Dalsåsen, gikk på med friskt mot og tok en annen linje ned som funka mye bedre.
Spant inn i mål sliten og fornøyd!

Utstyr:
Hardtail, Ritchey p-29er, med Ikon 2.35
Kjørte 19psi forran og 20bak, funket veldig bra.
Fikk i meg 2stk o,5 flasker og 1.5 l fra drikkesekken. + et par gel og noe fast føde.

Løype:
Den syntes jeg var knall bra! Mye fete stier. Bratte oppover og nedover crux. Bra blanding av røtter, steiner og flyt.
Eneste minuset var all sikksakk kjøringen blant alle turgåerne rundt Sarabråten/Nøklevann.
Følte det var litt ugreit, selv om de fleste hadde fått med seg at det var ritt i området og ropte heia.

Selv om jeg finner det litt småtungt til tider og oppdager at jeg har ganske mye å gå på i terrenget (prioritere mer trening og lek på sti!) så er det jo skikkelig gøy å kjøre ordentlig terrengritt!

Da er det bare å kjøre enda mer sti frem til neste år da ICON_SMILE

Det sitatet er fra 2017..Og det var da urovekkende mye som ble likt i år ICON_WINK

Terrengsykkelrittet 2018:
Meldte meg på 2 runder, siden det var så lett i fjor.. angret litt på det etter hvert.

Ritt:
Starta ganske pent første runde.
Klinte til med et litt overraskende linjevalg ned mot sniken(?) som endte med en fet ninjarulle ned fjellhylla der.
Litt skrubb, spratt opp og tråkka videre.
Rundet mål på 2.05 og tenkte at det var jo passe..eller?
Tar med en ny flaske og spinner ut på ny runde.
Ingen tryning denne gangen.
Finner tidvis superflyt, mens andre ganger lurer jeg på om det er første gang jeg sykler på sti..makan til kløning!
Krampa kom på likt sted som i fjor, satt litt kortere i år så klarte å karre meg opp Fjellstadbakken uten å gå av sykkelen.
Det er fortsatt hardt med 2 runder på hardtail i den løypa her altså!
Kommer meg omsider til mål etter 4timer og 30min.
Passe dehydrert og mørbanket.

Blir det 2 runder i 2019? Tja, det kan jo godt hende det!

Utstyr:
Hardtail, Ritchey p-29er, med Ikon 2.35
Kjørte 19psi forran og 20bak, funket like bra som i 2017 ICON_SMILE
Fikk i meg 2stk 0,75 flasker og 2L fra drikkesekken. + 6 gel og noe fast føde.

Løype:
Digger løypa, tung og utfordrende. Var sånn passe tungt opp grusen til skolen på runde 2..
Mulig jeg får ta meg et par ekstra turer i Trulseland før 2019 så jeg blir bedre på div linjevalg..
Godt merket og jublende løypevakter, det er topp!

Så takk for i år, tipptopp ritt!

//Riding bikes and snapp'in pics//
https://www.instagram.com/hanskaa/

Topp
#2487011 - 29/05/2018 22:02 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: Tonje Sameien]
aktiviteten Offline
Ivrig

Litt merkelig at en mediebedrift som arrangør ikke gjør mer utav rittet i etterkant med bilder og filmer?

Topp
#2487069 - 30/05/2018 08:40 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: aktiviteten]
superjon Offline
Entusiast

Sitat: aktiviteten
Litt merkelig at en mediebedrift som arrangør ikke gjør mer utav rittet i etterkant med bilder og filmer?

Ble laget en knalltøff video i fjor i hvertfall ! !

Jeg skulle også ønske beger på drikkestasjonene. Ønsker å stoppe å sluke 1-2 beger.
Jeg har også stort ønske om at det er sportsdrikk som blir servert.

Men vanvittig bra med flaske som ble delt ut. Og den flaska var jo superfin !

Topp
#2487072 - 30/05/2018 08:46 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: Tonje Sameien]
superjon Offline
Entusiast

Og nå kom noe bilder her:
https://www.terrengsykkel.no/Telex/Terrengsykkelrittet-er-alltid-stas

Og masse bilder her:
https://bit.ly/2sh99Ju

Noen flere bilder noen steder?

Topp
#2487195 - 30/05/2018 13:57 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: Trond Vidar]
Ripen Offline
Søk hjelp!

Sitat: Trond Vidar
Sitat: Ripen

Da har det ikke skjedd. Jeg ville sendt mail og bedt om å bli strøket fra listene. Ville seriøst vurdert om det er no vits å beholde det Strava-sporet også.

devilsmile

Jeg satt med fingeren på sletteknappen men tror jeg dropper det, nå er det i alle fall greit dokumentert at jeg var med.
Nå mangler vi bare et bilde med luft under hjula, har dere det også? ICON_LAUGH

https://www.terrengsykkel.no/Telex/Konkurransehelgen

Topp
#2487202 - 30/05/2018 14:10 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: Tonje Sameien]
EmilZipp Offline
Besatt

Veldig pen sjeggeføring Roy, det oppveier for luft :-)... og til røkla kan jeg opplyse om at samme mann syklet terrengkarusell med en haug kneiker på hjemmebane mandag også. Strava kommentaren mener jeg var "oioioi dette var ikke bena klare for"..... Tommel opp !

Topp
#2488027 - 03/06/2018 14:09 Re: Terrengsykkelrittet 2018 [Re: superjon]
Fluefisker Offline
Entusiast

Sted: Kolbotn
Her er en liten film fra rittet. Fikk meg ikke til å bytte batteri, så slutten av rittet mangler.
https://youtu.be/FN6jSwxINAs

Topp
Side 8 av 9 < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Knut Harald Smette | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå