Side 3 av 3 < 1 2 3
Muligheter
#1711518 - 10/11/2013 13:58 Re: Terrengsykkel app? [Re: noblefart]
TFN Offline
Entusiast

Sted: Fjellhamar
Sitat: noblefart
Sitat: Raskall
Vil det etter hvert bli mulig å abonnere kun digitalt?

Ser at noen "må ha" papir utgaven liggende, men jeg vil og gjerne slippe. Burde være lett å gjennomføre og ikke minst kostnadsbesparende for terrengsykkel (så lenge man allerede har utviklet app'en). Noen ville sikkert argumentert for en miljøgevinst...

Da jeg for en stund siden ville droppe papirutgaven av Dagens Næringsliv og gå over til bare digitalt abonnement, var det en voldsom pågang fra DNs selger som ville at jeg skulle abonnere på begge deler (papir og digital) - overraskende ivrig, var han. Det kan jo være at han bare ville selge begge deler, men jeg fikk følelsen av at det var noe mer. Jeg spurte ikke, men jeg lurer på om det kan bunne i at det er økonomisk fordelaktig å selge avis på papir. Avis på papir er vel mva-fritt og abonnementsprisen for meg er jo den samme uansett papir eller digitalt. Dessuten kan det jo ha noe å gjøre med opplagstellingen.

Om disse aspektene kommer inn i betraktningen om hvorvidt Terrengsykkel skal tilbys kun digitalt, vet jeg ikke.

Topp
#1711700 - 10/11/2013 21:07 Re: Terrengsykkel app? [Re: TFN]
BikeTorjus Offline
Veteran

Sted: Lørenskog
Jeg syntes isåfall at det skal være en valgmulighet om man vil få papirutgave eller ikke, jeg liker hvertfall bedre og lese på papir da jeg bruker pc,tlf og ipad såpass mye ellers.

Min Youtube channel

Topp
#1717820 - 26/11/2013 11:43 Re: Terrengsykkel app? [Re: TFN]
ohjelm Offline
Avhengig

Samme problem som flere over. Får logget inn på abo.terrengsykkel.no, men ikke på Android app. Ser forøvrig at abonnentnr på faktura og "min side" ikke er like.

Topp
#1734456 - 16/01/2014 15:06 Re: Terrengsykkel app? [Re: TFN]
endred Offline
Avhengig

Sted: Molde
Prøver å logge inn via app'en men får beskjed om at enten passord eller epost er feil. Har sjekket med min info på terrengsykkel.no og det skal stemme.. Får heller ikk rbloggen inn via MinSide.

Redigert av endred (16/01/2014 15:08)

Topp
#1971078 - 11/06/2015 07:22 Re: Terrengsykkel app? [Re: TFN]
C_F_ Offline
Fersking

Gamel tråd.
Men selv nå i 2015 er det de samme innloggings problemene.
Har sjekket alle innloggings tipsene.
Pr e-post får jeg bare beskjed om at abonoment (terengsykkel) er aktivt og at det SKAL fungere. (Landevei ikke før om noen timer)

Men får ikke logget inn i app eller på abo.terrengsykkel.no (hjelp siden sier alt er OK) / abo.landevei.no

Topp
Side 3 av 3 < 1 2 3

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Knut Harald Smette | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå