Muligheter
#1711386 - 09/11/2013 22:44 BB30 lager- hvor skal tilbehehøret egentlig?
kaiost Offline
Ivrig

Sted: Rena
Fikk et FSA BB30 laqersett som jeg skulle montere i den nye ramma. Skjønte såpass at det skulle låsringer innerst. Deretter presset jeg inn et lager på hver side.

Så fulgte det med 2 stk svarte" dust covers", og en "adjustment washer". Monterte på en FSA karbonkrank, som har røde "dust covers" på hver side, slik at jeg ikke helt kan se hvor jeg skal gjøre av det som fulgte med.

På Nakamuraene til kona og meg sitter det en slags plastsak utenfor lageret, denne går liksom litt ut på ramma. Disse fulgte ikke med i lagersettet.

Ser ikke ut som om lageret mitt er noe spesielt utsatt slik det er montert nå.

Litt dårlig fortalt kanskje men noen som skjønner?

Topp
#1711606 - 10/11/2013 18:13 Re: BB30 lager- hvor skal tilbehehøret egentlig? [Re: kaiost]
cerro Offline
Avhengig

Sted: Tønsberg
låsring-lager-dust cover på begge sider. For en FSAkrank så wavy washer +1-3 plastshims utenpå venstre siden. Alltid wavy, de andre beroende på bredden av rammen.

Så du trenger ikke alt som følger med. greit og bare skifte lagrene og ha kvar samme som før av de andre delerne.

Topp

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Knut Harald Smette | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå