Side 7 av 8 < 1 2 3 4 5 6 7 8 >
Muligheter
#1105111 - 30/01/2011 20:31 Re: NO_Aardalrundt [Re: Flex]
Flex Offline
Veteran

Sted: Trondheim
Etter at jeg hadde syklet Rekvik som "oppvarming", var det på tide å starte på "hovedretten": No_Gullingen

NO_Gullingen
41,9(?) km, 1510(?) m stigning - maks stigning 14,5(?) %
Til nedlasting på http://cyclingrlv.com/index.php/component/content/article/1-rlver/13-nogullingen

Filmkvalitet: 5,5
Som på NO_Song-Aardal, er jeg imponert over bildekvaliteten. Sylskarpe bilder, og i solskinn får Hans Einar til virkelig vakre farger. Når det er skygge, blir ting litt kjedeligere, men det er jo som i virkeligheten.

Sidevinduet fungerer stadig like bra.

Filmflyt: 5
Ingen klipp, og naturlig hastighet på filminga. Jeg syntes imidlertid at det frameraten i motbakkene var enda et hakk bedre på NO_Song-Aardal

Filmmotiv: 5,5
Nydelig, variert landskap. Fint vær. Hva mer kan man ønske seg? Faretruende nær en 6'er her.

Profil: 4
Såvidt jeg vet, bruker Progres og Hans Einar to forskjellige verktøy for generering av profil. Progres bruker Carsten Jost-regnearket som nok har blitt brukt på alle tidligere norske RLV'er, men jeg tror at Hans Einar bruker RLVStudio (selv bruker jeg et tredje, selvlaget system). Og det merkes at profilen er forskjellig. Profilen har relativt korte segmenter (virker å veksle mellom 12 og 30 meter), og den er utjevnet, VELDIG utjevnet. Etter min mening har utjevningen "gått litt over styr" her (dersom man f.eks. går fra +5% til -5% i løpet av 50 meter på en bakketopp, vil profilen her starte ferden fra +5% til -5% kanskje 80 - 100 meter for tidlig, og avslutter kanskje 80 - 100 meter for sent). Ingen veldig stor sak, da profilen da blir veldig jevn og uten overraskelser, men jeg synes at den på denne måten blir litt "udynamisk" og ikke helt korrekt. Men i det store og hele så stemmer ting bra (bortsett fra noe småtteri på slutten). Med mindre utjevning tror jeg dette hadde blitt bra.

Løype: 4,5
Fin løype. Starter lett, og den første bakken kommer gradvis og blir etter hvert bratt så det holder. Og etter noen lettere (ikke nødvendigvis lette) partier i midten kommer de virkelig bratte bakkene på slutten. 1500 høydemeter tilsier at dette ikke er noen enkel bakke.

Snitt: 4,9
Ny rekordnotering fra meg. Og jeg sitter igjen med litt det samme inntrykket som etter NO_Song-Aardal. En meget god RLV på de fleste områder, men profilen kunne vært bedre (men profilen på denne er bedre enn på NO_Song-Aardal)

Redigert av Flex (30/01/2011 21:09)
Rediger grunn: RLVStudio var det, ja

Topp
#1105330 - 31/01/2011 11:50 Re: NO_Aardalrundt [Re: Flex]
Hans Einar Offline
Medlem

Sted: Hjelmeland, Ryfylke
Gir Flex en klar 6'er for.. å varme opp med Rekvik, så ta i ferde med Gullingen.. hadde det bare vært meg.. ICON_SMILE For et mot! Du er god!

Topp
#1105345 - 31/01/2011 12:15 Re: NO_Aardalrundt [Re: Hans Einar]
Flex Offline
Veteran

Hehe, takk for det. Fant forøvrig ut at Gullingen tar ganske nøyaktig dobbelt så lang tid som Rekvik. Tok det med ro på Rekvik, men ga på opp den siste bakken og kom inn på knappe 1:06, mens Gullingen gikk på 2:12. Holdt meg stort sett i lav sone 2, bortsett fra nevnte Rekvik-bakke og slutten på Gullingen, som gikk i sone 3 - 4.

Topp
#1524216 - 21/11/2012 21:11 Re: NO_Aardalrundt [Re: Dan]
progres Offline
Besatt

Rullesesongen er i gang igjen og jeg vil bare minne folket om NO_lindesnes laget av Flex. Har ikke sjekket , mulig den er blitt "kjøpe_rlv", uansett - det er en fantastisk flott RLV med en profil som virkelig inspirerer til aktiv sykling. Jeg har gitt den strålende omtale tidligere her i tråden, og det er velfortjent. Den har i alle fall de siste ukene hjulpet meg ut at bakevja der jeg holdt på å drukne i tiltaksløysa, og blir nok denne vinterens målestokk på egne prestasjoner. Meget meget bra, - anbefales varmt!

Topp
#1738107 - 26/01/2014 21:22 Re: NO_Aardalrundt [Re: progres]
Flex Offline
Veteran

Føler det er på tide å sparke litt liv i denne tråden igjen. Det dukker stadig opp en del nye norske RLV'er, og det er stadig mange RLV'er som ikke er RAAAP'et (selv om jeg overlater til andre å vurdere mine RLV'er).

Den siste tiden har jeg stort sett syklet Rulletour og mine egne RLV'er (samt tatt noen runder i noen gamle Tacx-RLV'er som er tildels forj*vlig dårlige...). Men nå tenkte jeg å prøve å få testet noen av de nyere norske RLV'ene. Så i dag, mens småtten sov dupp, tok jeg for meg en av Hans Einar sine RLV'er:

NO_AardalRundt
58,4 km, 690(?) m stigning - maks stigning rundt 10 %
Til nedlasting på http://cyclingrlv.com/rlvs/no_aardalrundt/

Filmkvalitet: 3,5
Jeg har tidligere testet Song-Årdal og Gullingen av Hans Einar sine RLV'er, og disse er vel de to beste hva angår bildekvalitet. I og med at denne ble utgitt samtidig som disse, hadde jeg skyhøye forventninger, som dessverre ikke ble helt innfridd.

Jeg tror kanskje mye ligger i at denne er filmet i overskyet vær. De fantastiske fargene fra de andre to er borte, og man sitter igjen med en relativt ordinær video. Jeg synes også den er langt mer uskarp enn f.eks. Song-Årdal.

Det er også sidevindu på denne RLV'en, men kameraet som er brukt er ikke særlig bra (selv om den har en ekstrem vidvinkel).

Så, ikke direkte dårlig, men noe under mine (høye) forventninger.

Filmflyt: 4,5
Jeg kan ikke huske at det var noen klipp, og hastigheten er også generelt god.

Filmmotiv: 4
Landskapet varierer fra ganske ordinært til vakkert. Jeg liker best de delene hvor man fyker rundt på smale veier.

Jeg har tidligere "kritisert" Hans Einar for å lage en for utjevnet, "udynamisk" profil. Profilen her er i så måte mye bedre, og har mer "snert". Kanskje i meste laget, for enkelte steder dukker det opp bakker og merkelige ting som ikke er der i virkeligheten. En runde med kvalitetskontroll hadde gjort seg, men stort sett fungerer det bra.

Løype: 4
Jeg fant denne å være hardere enn profilen skulle tilsi. Det er mange bratte bakker her, og det gjelder også nedoverbakkene, slik at man får lite tid å hvile seg på. Når det er sagt, synes jeg generelt at løypa er fin.

Snitt: 4
Ingen dårlig RLV, men jeg synes det er et godt stykke opp til Song-Årdal og Gullingen. Selvsagt, hadde man hatt de samme lysforholdene, hadde nok mye av gapet vært tettet.

Topp
#1738153 - 26/01/2014 22:48 Re: NO_Aardalrundt [Re: Flex]
vortex surfer Offline
Ivrig

Sted: bergen
Jeg liker godt Årdal rundt, bruker den som 'langkjøring' på rullen.
Men den er seig ja, og ang videokvalitet så har jeg en så liten skjerm at den er helt ok.
Jeg gir den 4,5.

Topp
#1739103 - 29/01/2014 13:33 Re: NO_Aardalrundt [Re: vortex surfer]
Flex Offline
Veteran

Så var det på tide å prøve seg på en ny Hans Einar-video. Denne gangen i sone 3 fra start til mål, så det er ikke sikkert jeg har fått med meg alt....

NO_Vadla
19,0 km, 180 m stigning - maks stigning rundt 10 %
Til nedlasting på http://cyclingrlv.com/rlvs/no_vadla/

Filmkvalitet: 5,5
Etter en litt skuffende opplevelse med Årdal Rundt, ser jeg at de Hans Einar'ske fargene nå er tilbake. Jeg må bare innrømme det: Jeg er svak for "fargebruken" på disse RLV'ene. Den tøtsjen av rødfarge gjør ting vakkert. Men alle er neppe enige med meg. Jeg har filmet en RLV (ikke utgitt ennå) hvoe sidekameraet har en lignende farge som dette, men kona foretrakk de mer "naturlige" blå-aktige fargene fra frontkameraet.

Skarpheten er også tilbake i toppklasse.

Filmflyt: 4
Ingen klipp, og flyten er generelt god. Men det er noen svakheter, se mer info under "profil".

Filmmotiv: 5
Generelt veldig vakkert landskap her. Ikke mye å sette fingeren på.

Profil: 3
Profilen er stort sett helt kurant. MEN denne RLV'en har en god del tunneler, og der har GPS'en tydeligvis mistet sporet. Dette har ført til at profilen blir ganske merkelig, særlig mot slutten av tunnelen. Man ser også at farten på videoen plutselig går ned til gangfart, selv om man sykler 40 km/t.

Såvidt jeg vet, bruker Hans Einar RLVStudio for generering av RLV'er. Og jeg har en anelse av at han nærmest putter inn GPS-sporet, trykker på knappen og vips, en fiks ferdig profil (noe som er VELDIG forskjellig fra min måte å gjøre det på). Dette funker selvsagt greit nok, men en gjennomgang av profilen i etterkant hadde nok vært på sin plass (gjelder alle Hans Einar sine RLV'er som jeg har syklet, men kanskje spesielt denne).

Ok, nå var jeg kanskje litt streng, men jeg er engang veldig nøye på profil (spesielt når jeg lager egne RLV'er)...

Generelt så liker jeg denne løypa bra. Noen småbakker, en større bakke mot slutten, og så rulle ned mot mål.

MEN...

I starten blir man kastet rett inn i RLV'ens bratteste bakke, i opp mot 10% stigning. Det er en hard belastning for kalde bein, og burde nok vært unngått. Det ser imidlertid ut som om RLV'en starter på en fergekai, men likevel...

Snitt: 4,3
Absolutt en bra RLV, men manglende kvalitetssikring av profil (samt en i overkant hard bakke i starten) trekker ned her.

Redigert av Flex (29/01/2014 13:35)

Topp
#1739240 - 29/01/2014 20:42 Re: NO_Aardalrundt [Re: Dan]
progres Offline
Besatt

hvordan ligger det egentlig an nå. Ser tacx har kommet med en del nye ruller.
Hva er egentlig kompatibelt med hva er hva her ift egenproduserte RLV'er? Har det noen hensikt å gå i gang med noe nytt prosjekt ?
Er det bare blå-fortius som funker?
Mye mikk-makk med konvertering til TTS3/4 ?

Topp
#1739277 - 29/01/2014 22:21 Re: NO_Aardalrundt [Re: Dan]
Flex Offline
Veteran

Jeg er ikke sikker. En gang i tiden ble mange av RLV'ene som ligger på siden til Hans Einar (cyclingrlv.com) "oppgradert" til TTS2. Men vet ikke om de fungerer på nyere versjoner. For mine RLV'er som ligger på www.reallifevideo.de, så ordner Carsten alt dette.

Forøvrig skal jeg forsøke å få test-syklet noen av RLV'ene til Arvid. Så håper jeg at noen gidder å kikke på noen av de nyere jeg har laget (Nordhordland rundt, f.eks. ICON_SMILE )

Topp
#1739285 - 29/01/2014 22:53 Re: NO_Aardalrundt [Re: Flex]
vortex surfer Offline
Ivrig

Sted: bergen
Jeg har planer om å laste ned Nordhordland og kjøre den. Har bare ikke kommet så langt.
Kjører rittet hvert år, så løypen burde jeg ha litt kontroll på.,det er jo i siste bakken(den eneste) det skjer noe... Glapp teten i fjord også... Men i år!

Topp
#1739324 - 30/01/2014 08:21 Re: NO_Aardalrundt [Re: Dan]
Flex Offline
Veteran

Høres bra ut. Nordhordland-RLV'en er jo filmet under rittet, og uten at jeg skal røpe for mye, så er det nok ikke helt utenkelig at du vil få kjenne på følelsen av å kjøre fra i toppen av den siste bakken, i stedet for å bli frakjørt ICON_SMILE

Topp
#1740253 - 01/02/2014 18:06 NO_Tau [Re: Flex]
Flex Offline
Veteran

Da var det på tide å prøve seg på en RLV signert Arvid Vastveit. Dette er første gangen jeg har syklet en av hans RLV'er, så jeg er spent på hva jeg finner her...

NO_Tau
43 km, 425 m stigning - maks stigning rundt 8 %
Til nedlasting på http://cyclingrlv.com/rlvs/no_tau/

Filmkvalitet: 4
Arvid er såvidt jeg forstår en bekjent av Hans Einar, men det kan virke som om han ikke har lånt kameraet hans. Det er generelt lite å trekke for her, skarphet og sånt er helt kurant, men det er kanskje litt lite "sprut" i fargene. Man ser også at det er litt vibrasjoner i bildet, men det er bare såvidt det merkes. Men Deshaker (som jeg regner med er benyttet til å fjerne rystelser) går innimellom ganske bananas, spesielt mot slutten av RLV'en. Videoen slutter noen sek for tidlig, men det er ikke noe stort problem. Ellers er det vel første RLV'en som benyter seg av video fra fly et par steder... Alt i alt en helt grei video.

Flyten er generelt god (filmen ser ut til å være tatt opp i sykkelhastighet + mva), og det er bare et par klipp i filmen.

Filmmotiv: 3,5
Jeg må nok si at jeg synes at motivet ikke er veldig spennende mesteparten av RLV'en. Det er en del fint landskap, men det skjules oftest av trær, og veien er heller ikke veldig interessant. Unntaket er fra 12 km før mål og noen km fremover; her følger man en smal vei langs en bekk / et vann, og landskapet er her ganske vakkert.

Profil: 5
Etter hvert har jeg testsyklet en del RLV'er, og også laget et ganske brukbart antall selv. Og på samme måte som pianostemmere etter hvert kan kjenne igjen et piano kun på lyden, begynner jeg etter hvert å kjenne igjen å kjenne igjen hvem som har laget en profil eller hvilken måte som er brukt. Og denne gang kjente jeg igjen...

Meg selv?!?!?

Måten denne profilen er laget på, virker å være veldig lik måten jeg selv lager profil, hvor alle overganger er laget manuelt, og er veldig "glatte": En overgang fra -4% til +4% går ofte på denne måten: -4% -> -0,5% -> +2,3% -> +4% , men her er det mer på denne måten: -4% -> -3,6% -> -3,2% -> -2,8% -> ... ... -> +3,3% --> +3,7% --> +4%. Dette virker veldig likt måten jeg selv lager overgangene. Det er imidlertid noen småting å sete fingeren på: det er en del mindre profilendringer som ikke er "modellert", og det er noen småfeil enkelte steder, men det er stort sett bagateller. Virkelig blant de beste profilene jeg har testet.

Dette er en lett løype. Den virket lettere enn de 425 høydemeterne skulle tilsi. Det er en bakke mot slutten av RLV'en, men den er ikke veldig tung. Ellers er det positivt at man starter med en nedoverbakke, så man får varmet opp litt.

Arvid skuffer ikke. Spesielt profilen på denne RLV'en er god, men naturen og utsikten er kanskje ikke veldig spektakulær.

Topp
#1742231 - 06/02/2014 19:34 Re: NO_Tau [Re: Dan]
progres Offline
Besatt

NO_Nordhordland

Videoteknisk er dette en superb produksjon. Jeg tipper at det IKKE er brukt noe goprokamera ( i motsatt fall vil jeg bli veldig overrasket) for bildet er uten rolling shutter, uten nevneverdig tønnedistorsjon og med knapt merkbar vignettering. God farvebalanse, kontrast og knivskarpt helt ut i kantene. Jeg tipper det er brukt et proffkamera av et eller annet slag - men hvem vet? Det beste med det hele er at kamera ( stem-montert) er gyrostabilisert i roll-aksen, meget behagelig. Dessuten putter Flex inn et bakovervendt kamera ( montert under setet) som med passe intervaller viser aktiviteten i feltet bak.
Det skal sies at jeg fikk levert en videoproduksjon i 1920x1080 oppløsning med høy bitrate. På min underspekkede rulle_portabel med kun 2 gig ram og 265k videoram førte dette nødvendigvis til noe hakking en sjelden gang, litt irriterende men ikke verre enn at det går an. Det er bare å peise på et par sekunder så henter videoen seg inn igjen. Jeg vet at Flex har en mindre versjon , med lavere bitrate, men jeg velger å beholde denne da videokvaliteten er så fenomenal.

Terrenget er nok ikke det mest spennende etter min smak, men profilen er slik den alltid er fra Flex's hand perfekt. HELT PERFEKT.

Så, tenk deg et knapt 9 mil langt ritt en vakker solskinnsdag. Du sitter i feltet og observerer alt rundt deg slik skissert ovenfor. Det blir god stemning i huset av slikt! Selv om svetten renner....

Og hvordan det gikk sånn resultatmessig - vel , den som sykler får se ICON_SMILE
NO_Nordhordland er en RLV som anbefales

Topp
#1742302 - 06/02/2014 22:41 Re: NO_Tau [Re: Dan]
Flex Offline
Veteran

Takk for tilbakemelding. Må bare si meg enig i videokvaliteten (føler jeg kan skryte av denne, da dette er en av få RLV'er jeg ikke har filmet selv). Ang. GoPro eller ikke GoPro så fikk jeg aldri noe svar fra han som filmet (må få spurt ham igjen). Men jeg er enig i at kvaliteten er overlegen alle andre tilsvarende GoPro-videoer jeg har sett.

Edit: Har funnet ut at den er filmet med GoPro Hero 2

Synd at det hakket litt, men på en sånn detaljert video hadde jeg ikke samvittighet til annet enn å peise på med full-HD og høy bitrate (videoen er på voksne 13 GB). Den største jobben var faktisk å flikke på profilen slik at videoen går i mest mulig jevn hastighet hele tiden, for å unngå hakking.

Ang. terrenget så er nok smaken som baken. Jeg liker den (spesielt første halvdel) veldig godt (men det kan ha noe med at vi har familiehytte i området, hvor jeg har vært utallige ganger på ferie). For noen dager siden kjørte jeg gjennom NO_Lindås (som går i samme området) og kunne konstatere at den fortsatt er en av mine absolutte favoritter, til tross for at senere RLV'er er bedre rent videomessig og slikt.

Sitter og redigerer video og GPS-spor på en (sannsynligvis) kommende RLV nå, så det blir kanskje litt test-sykling av den fremover (i tillegg starter vel Rulletouren oppp for fullt igjen snart). Men jeg skal prøve å få kjørt noen flere av de norske RLV'ene jeg ikke har kjørt ennå (mangler noen fra Hans Einar og Arvid).

Redigert av Flex (07/02/2014 08:03)

Topp
#1742546 - 07/02/2014 13:48 Re: NO_Tau [Re: Flex]
progres Offline
Besatt

Sitat: Flex

Edit: Har funnet ut at den er filmet med GoPro Hero 2

smått utrolig. og slår uansett beina under min inngrodde skepsis til goprokonseptet ( selv om jeg har en hero 3 i huset :))
Gyromontasje bidragende til det gode resultatet ? + noe etterarbeid med vibrance/ kontrast etc ....

Topp
#1756487 - 14/03/2014 23:08 Re: NO_Tau [Re: Dan]
Flex Offline
Veteran

Da har man vært og prøvekjørt et par RLV'er til (litt kortere rapport denne gangen):

NO_Bjodnabu
8,45 km, 440 m stigning - maks stigning rundt 12 %
Til nedlasting på http://cyclingrlv.com/rlvs/no_bjodnabu/

Her starter man nede ved fjorden, og de første to kilometrene er flate, men etterhvert starter bakken som fortsetter resten av løypa. Filmkvaliteten er av velkjent Hans Einar-kvalitet med gode farger og sidekamera som popper inn innemellom. Filmflyten er god, som den bruker å være på Hans Einars RLV'er. Profilen fungerer bra til å begynne med, når man er på asfaltvei, men etter hvert som veien blir dårligere og følger terrenget i større grad, stemmer ikke profilen særlig godt lenger. Den er veldig utjevnet, og mange steder går den motsatt vei av terrenget (bakken flater ut, mens profilen stiger, og motsatt). Løypa er fin, en lang bakke med varierende stigning (opptil 12% på det verste), men med en rolig start og litt nedoverbakke på slutten. Som vanlig fra Hans Einar, en god RLV med en ikke fullt så god profil.

Filmkvalitet: 4,5
Filmflyt: 5
Filmmotiv: 4,5
Profil: 3

NO_Hovda
53 km, ca 200 m stigning - maks stigning rundt 6 %
Til nedlasting på http://cyclingrlv.com/rlvs/no_hovda/

Den første RLV'en fra Arvid jeg testet (NO_Tau) var absolutt ikke dårlig. Nå kastet jeg meg over en av hans tidlige kreasjoner.

Her er man faktisk ikke i Ryfylke, men har beveget seg til Nordfjord. Nå holder man seg stort sett nede ved fjorden i en rund løype som starter og slutter samme sted. Videokvaliteten er helt grei. Ikke på Hans Einar-nivå, men absolutt ikke verst. Videoflyten er også generelt bra. Men Deshaker'en gjør også her kanskje mer ugagn enn gagn.

Da jeg testet NO_Tau, virket profilen å være manuelt laget (omtrent slik jeg lager den), noe som stort sett fungerte veldig bra. Her er det enda mer som taler for en manuell profil, men det er ikke bare positivt. Der hvor bakkene er modellert, er de stort sett modellert bra (med noen unntak), men hovedproblemet er at halvparten av bakkene ikke er modellert i det hele tatt. Dette er riktignok de mer "flate" bakkene, men det virker en smule unaturlig at profilen er "låst" på 0,0% i lange strekker mens man ser at veien følger terrenget. Enkelte ganger lurer man på om man rett og slett har glemt å legge på bakker.

Så her "ødelegger" dessverre profilen en ellers god RLV. Men for all del, det er ingen dårlig RLV.

Filmmotiv: 4
Profil: 2
Snitt: 3,6

Topp
#1759750 - 21/03/2014 12:44 Re: Fortius: RAAAP [Re: Dan]
Flex Offline
Veteran

Og nok et par RLV'er er testkjørt:

NO_Dalsfjorden
42,5 km, ubetydelig stigning - maks stigning ikke særlig mange %
Til nedlasting på http://cyclingrlv.com/rlvs/no_dalsfjorden/

Sitter egentlig igjen med samme inntrykk som etter NO_Hovda. Den er filmet i omtrent samme området, og man kjører stort sett langs en fjord (men får denne gangen fjorden på venstre side i stedet for høyre). Profilen har de samme karakteristikkene (og problemene), men man merker ikke så mye til det her, da det er færre bakker. Kan kanskje bli litt ensformig i starten (bortsett fra når en rev spankulerer rolig over veien rett foran meg), men synes at den tar seg opp mot slutten.

En helt kurant RLV.

Profil: 2,5
Snitt: 3,6

NO_Lyngdal
30 km, 709 m stigning - maks stigning 17,4 %
Til nedlasting på http://cyclingrlv.com/rlvs/no_lyngdal/

Man får med en gang vite at dette er en RLV som følger smale veier. Fine greier; jeg synes generelt at smale, svingete veier er mye finere enn å sykle rett fram langs en hovedvei. Hele motivet rundt veien bruker også å være finere langs smale veier. Det er ikke uten grunn at jeg liker NO_Lindås best av mine egne RLV'er; den går stort sett langs smale, svingete vestlandsveier.

På dette punktet blir jeg litt skuffet. Det er noen veldig fine deler (spesielt der man passerer et vann), men ellers er det en god del skog, lite bebyggelse og lite utsikt. Rett og slett litt lite som skjer. Men det er ikke ille; det er nok bare mine forventninger som var litt høye.

Men der Dalsfjorden var flat, får man endelig merke bakkene her. Til å begynne med er det en del små knekkere som er langt over 10%; den bratteste er 17,4% på det verste. I tillegg er det en lang bakke midt på, som til tross for langt flatere partier midt på, sikkert bikker 10% i snittstigning. Beskjeden lengde til tross, dette er ingen RLV for pyser.

Videokvaliteten er god, men jeg føler at noe mangler. Dynamikken og fargene fra Gullingen, Song-Årdal, Vadla etc. var ikke helt til stede i denne RLV'en. Men absolutt godkjent for det.
Edit: Jeg ser nå at han tydeligvis har brukt et annet frontkamera på denne RLV'en

Profilen er også i kjent Hans Einar-stil for utjevnet, men følger stort sett terrenget greit.

Filmkvalitet: 4
Filmflyt: 4
Snitt: 4,2

Redigert av Flex (21/03/2014 13:18)

Topp
Side 7 av 8 < 1 2 3 4 5 6 7 8 >

Moderator:  Valentino 

Abonner

OM TERRENGSYKKEL

Terrengsykkel skriver om gode sykkelopplevelser. Her møter du ildsjelene og de som pusher grensene. Terrengsykkel gir deg inspirasjon til å sykle mer og finne nye stier. Grundige utstyrstester gjør at du velger riktig utstyr du kan ha lenge. Vi belyser kontroversielle temaer og gir rom for gode argumenter.

Redaksjonen arbeider etter Redaktørplakaten. Holdninger og meninger i Terrengsykkels reportasjer er ikke nødvendigvis i tråd med redaksjonens syn.

Kontakt

Fri Flyt AS
Postboks 4767 Nydalen,
0421 Oslo

KUNDESERVICE ABONNEMENT
kundeservice@friflyt.no
Vi svarer raskt på epost.

NYHETSBREV
Meld deg på nyhetsbrevet

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS 
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå