Etter en endags pause tittet sola frem igjen. Vi møtte Jørn på butikken like ved barndomshjemmet, kjørte opp i Nerdalen og trillet syklene våre opp Grasdalen til stien forsvant på toppen. Det var varmt, selv i høyden og nedkjøringen gjennom Grasdalen er krevende greier. "This is like Goat Camp (svært teknisk sti i Arizona) on steroids and crystal meth" mente Pete. Han tok flere bilder enn meg, så bare vent.
Nesten oppe

Helt oppe. Jørn kjøler seg ned.

Kristoffer og Jørn klart misfornøyde med de lite pittoreske lunsjomgivelsene

Ned igjen

Grilling ved Sunndalsfjorden

Middagsomgivelsene stod ikke mye tilbake for lunsj-utsikten

Bare måtte ha med dette også

---------------------
Så tok jeg bare ett bilde til på den turen. I Drammen ble det video og i Oslo bare koste jeg meg.

Takk til Kristoffer for lån av hytte i Oppdal
Takk til Jørn for guiding, shuttling og lån av grill i Sunndal
Takk til Trond Vidar for hjelp med styrelager og souvernirer som ble satt stor pris på
Takk til Tommy, Trond Vidar, Øystein, Knut Olaf og flere for guiding
Takk til Are med famile for fantastisk gjestfrihet, nydelig mat og deilige kaker i Asker
Takk til alle som ble med på turene våre og bidro med god sykling og hyggelig selskap. Beklager at jeg glemte å invitere noen til fredagsturen - som jeg hadde halvveis lovet tidligere på sommeren, men vi fikk det fryktelig travelt med å få dratt en ekstra tur til Oslo for å ordne styrelageret til Paul, og jeg glemte hele greia.
Hvem har jeg glemt nå?