Aktive tråder | Aktive innlegg | Aktive usvarte innlegg Siste 24 timer | Siste 48 timer | Siste 7 dager
Forum   Emne
Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås
Hopp til nye innlegg Re: Suv eller stasjonsvogn tre barn av Andwi @ 12/09/2019 09:49

Nei bagasjerommet er nok ikke enormt, men er baksete på størrelse med Q7?
Deler, sykler og stæsj
Hopp til nye innlegg Re: Sykler fra Privateer. Hva tror vi? av vids @ 12/09/2019 09:14

Ser tøff ut! Fikk nesten lyst på den! Nesten, siden jeg er fornøyd med min egen, men det er noe rått med en slik sykkel laget for et spesifikt formål og med litt røffere kanter.
Deler, sykler og stæsj
Det virker veldig rart å prise oppbyggingen i tillegg....det hjelper liksom ikke på inntrykket når man har så slett rykte fra før. Hvis jeg skal være positiv er byggingen kanskje det første man kan forhandle pris på?
Salg: Deler
Hopp til nye innlegg Re: Notubes Flow MK3 29" av erlendisme @ 12/09/2019 09:02

Kan sendes med bil til Hamar på fk søndag. Prisen er kanskje litt høy? Lov å komme med bud.
Sti
Hopp til nye innlegg Re: Norway road trip from Canada av kineserjævel @ 12/09/2019 05:31

Ended trip with three days of riding in Oslo Riding with Per, Helge and Njål is about as local as it gets in these regions of Oslo. And when you're riding the pine-needled loamy, constantly technical, in-your-face labyrinthian spiderweb of Oslo sin
Hopp til nye innlegg Re: 29er bakhjul, QR, skivebrems av arnero @ 11/09/2019 23:42

Fortsatt til salgs. Ser ut som jeg skal sørover om 2 uker, kan leveres da.
Terrengsykler
Hopp til nye innlegg Re: Specialized Epic 29 av Eplemosten @ 11/09/2019 23:17

15 k?
Kjøp: Deler
Hopp til nye innlegg Avid BB7 MTN av vandaskog @ 11/09/2019 22:05

Noen som har en sånn bremsekaliper til overs?
Et par nesten ubrukte DZR Dice Tan sykkelsko str 43 selges for 500 kr. De er brukt kun et par ganger (cirka 20 km totalt) ettersom de viste seg å ikke passe noe særlig godt på mine føtter (som har litt spesiell fasong). Dvs. skoene passer trolig lang
Blandevei, grus, kross og pakksykling med bukkestyre
Hopp til nye innlegg Re: FARA Gravel? av Furu @ 11/09/2019 20:42

Sitat: Alpers Kjøp eller ikke kjøp? Er det sykkelopplevelsen som teller, kan du trygt kjøpe, og ha det veldig gøy. Om følelsen av rikt utsmykkede detaljer og det å kunne snakke om ingeniøren på langtur er viktig, kjøp Exploro. Takk for en grei liten
Landeveissykling
Synapse med 105 koster 12999 i str 54 på anton sport bogstadveien i morgen. Så hvis mulig, bruk det som forhandlingskort hos din lokale sjappe. Tcr som er nevnt i tråden, koster i disc versjon med ultegra 16999 på gsport, satt ned 10'. 105-versjonen
Blandevei, grus, kross og pakksykling med bukkestyre
Hopp til nye innlegg Re: Hjulsett. Noen som har forslag på hjul til cx av Gulesider @ 11/09/2019 17:44

Tenker også at Unaas hjulene seiler opp som en favoritt. Etter det jeg forstår så har de endret noe på dagens modell. Uten at jeg med sikkerhet kan si hva, men noe forbedret på nav eller akslinger eller noe slikt. Hvis oppgitt vekt er riktig så er de
Hopp til nye innlegg Re: Airshot Tubeless inflator - 350kr av Tom Are @ 11/09/2019 17:03

Ja, det har funka supert. Nå er det solgt!
Ymse
Hopp til nye innlegg Re: Nivå på stiene i Oslo området av EspenS @ 11/09/2019 16:35

Ha ha, jeg tok med en dansk kollega på stitur i Oslo for første gang. Jeg spurte om han hadde syklet sti før. 'Jada, selvfølgelig'. På den aller første stien vi syklet røk han rett ut og kræsjet i et tre, heldigvis kun mindre skader. Jeg spurte ham
Deler, sykler og stæsj
Hopp til nye innlegg Re: Regntøy (viktig) av simenf @ 11/09/2019 15:18

Som nevnt litt synd at vi som er litt lange ikke passer puksene til Endura. Og 3/4-shorts er ikke akkurat såå lett å få tak i. Akkurat nå finner jeg ingen vanntette 3/4 i sortimentet til Endura.
Racere
Hopp til nye innlegg Fara F|Road 1 2018 til salgs av Jaanz90 @ 11/09/2019 15:00

Selger raceren til fordel for ny grusracer se finn annonse for mer info: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=156167296 Kan ses og prøves i Oslo
Terrengsykler
Hopp til nye innlegg 2019 Rocky Mountain Instinct BC av Jaanz90 @ 11/09/2019 14:52

Selger min sti/enduro sykkel. se finn annonse for mer info: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=157444718 Kan ses og prøves i Oslo.
Landeveissykling
Hopp til nye innlegg Re: Stemningsrapport med bilde av TOSK_sykkelist @ 11/09/2019 14:21

Tipper Mikkel Eide på TeVeBu rytteren.
Deler, sykler og stæsj
Hopp til nye innlegg Re: SRAM UDH - universalt girøre av simenf @ 11/09/2019 14:09

Da så.
Hopp til nye innlegg Postnord selger infoen din av neonstz @ 11/09/2019 14:07

Fra brukervilkårene (som du må godta for å f.eks kunne endre utleveringssted): Quote:11. Ved å akseptere betingelsene til my.postnord og oppretter en profil godtar du at vi personaliserer innholdet på websiden basert på dine bevegelser og historikk,
Sitat: pedalglipp Jeg får stille spørsmålet på et annet vis da: Hvorfor finnes det en drøss med hus i tempererte strøk uten AC/kjøing, mens lenger nord finnes det ingen hus uten oppvarming? Fordi husene ble bygget før det var mulig å bygge dem sl
Landeveissykling
Hopp til nye innlegg Re: Byggetråd: 2018 - De Rosa Protos DISC av sun flyer @ 11/09/2019 12:06

Jeg var lengre bak enn vviz, ble frasyklet av min lille 5-mannsgruppe etter bagn. Syklet derfra alene inn bortsett fra siste milen da jeg tok igjen to av de som syklet fra meg i bagn i tillegg til han ene som brøt med matstasjon 3. De to som "sl
Deler, sykler og stæsj
Hopp til nye innlegg Re: Syncros XR1.5 hjul samme som DtSwiss?? av sanouka @ 11/09/2019 11:12

Ha ha ser man det ser man det .....
Ymse
Hopp til nye innlegg Re: Har jeg montert styrelager korrekt? av Subs @ 11/09/2019 10:32

Jøss, her bobler det opp gamle slagere gitt. Den sykkelen lurer jeg på om fortsatt ruller rundt et sted. Den ble solgt etter et kort opphold hos meg, den gang på Lambertseter.
Deler, sykler og stæsj
Hopp til nye innlegg Re: Styre stem/lager «setter» seg av hJürg1 @ 11/09/2019 10:30

Ikke uvanlig at lager setter seg etter ritt,gjerne med gjørme og regn. Opplevd det flere ganger på kranklager. Enklest å bytte.
Side 7 av 8 < 1 2 3 4 5 6 7 8 >

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Knut Harald Smette | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå