Aktive tråder | Aktive innlegg | Aktive usvarte innlegg Siste 24 timer | Siste 48 timer | Siste 7 dager
Forum   Emne
Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås
Hopp til nye innlegg Re: Hjulegave til konemor ! av Anomyn @ 12/11/2019 16:13

Du skriver HJULEgave, altså en gave med noe på eller med hjul, tenkt som Julegave? Hva med elektrisk sparkesykkel, med piggdekk?
Sti
Hopp til nye innlegg Re: Dovre/Vårstigen/Oppdal/Folldal av Carl S Bj @ 12/11/2019 16:08

Gammel tråd, men til de som måtte rote seg inn på den: Ruten går i Dovrefjell-Sunndalfjella nasjonalpark. Her er det forbudt å sykle. (Har vær diskutert grundig i nyere tråder - søk om du gidder tror "Reinheim" er et greit søkebegrep). Se
Sykkelkross
Sitat: FuruNå er brøytekart for Lövenskjold området vinteren 19/20 lagt ut: Brøytekart 19/20 Finnes det tilsvarende for Krogskogenområdet? Alpers, skulle du sjekke ut dette? Jeg sitter faktisk og lager saken as we speak. Det finnes desverre ikke
Racer
Hopp til nye innlegg Re: Nye wattpedaler i 2020 ? av Panda @ 12/11/2019 15:14

Etter jeg byttet fra Look Keo til Favero Ass. så kommer det ikke lengre slitemerker på pedalarmene, dette er ellers noe jeg har hatt på alle syklene mine de siste 25 år. Så ja, man får definitivt plassert foten lengre utover. Jeg har ikke opplevd det
Hopp til nye innlegg Re: Anbefaling av varmepumpe av knutspeed @ 12/11/2019 14:55

Erfaringsmessig ville jeg først sjekket om leverandør av pumpa leverer service, og at de ikke går konk med det første! Vi handlet en flott inverter (LG) for flere år siden, av et anerkjent firma. Den gikk fint i 2.5 år før den ikke ville varme mer.
Racer
Hopp til nye innlegg Re: Rulletour 2019-2020 av Flex @ 12/11/2019 12:43

Sitat: KrissNoen i Trondheim som vil ha? Søppeltippen neste hvis ikke.. Han jeg kjenner som var ute etter rulle, var visst kun ute etter Zwift-kompatibel rulle. Merkelig hvordan mange tror at det er umulig å trene på en rulle uten Zwift... Har du p
Ymse
Hopp til nye innlegg Re: 350kr-grensa? av GardS @ 12/11/2019 12:20

En konsekvens er også prisen på endel nødvendige spesialtilpasset kosttilskudd. Her brukes ofte en praksis med at pasienten selv bestiller dette utenlands. Dette for å bruke mulighetene til momsfritak og for å slippe en ekstremt fordyrende klassifise
Hei, hva er tidligere erfaringer med Black week/friday på sykkelfronten ? Vurderer ny landeveissykkel neste år. Håper særlig på tilbud av type BMC Teammachine disc, Orbea Orca, Trek Madone eller noe i den gata der. Bruker Unaas ha større tilbud ?
Racer
Hopp til nye innlegg Re: The Service Course Oslo av Gråstein @ 12/11/2019 10:43

Så vidt jeg forsto på dem var åpningstidene bare til 17, men de skulle stenge av mellom butikken og treningsrommet, og la medlemmer ha egen chip for å komme inn til treningsavdelingen. Blir spennende å se hvordan de får rullesalen til å fungere. Med
Trening
Hopp til nye innlegg Re: Ny treningsblogg av Shellpropell @ 12/11/2019 10:15

Sitat: MrAdHdHer føler jeg jeg kan skrive mye. Først og fremst er det viktig å forstå at man ikke bare kan kopiere hverandre da alle har forskjellige grunnlag, familiesituasjon, aktiviteter og ikke minst hva ektefelle/samboer holder på med på friti
Tjukk- og vintersykling
Hopp til nye innlegg Re: 45NRTH Wrathlorde! av eldo472 @ 12/11/2019 10:11

Måtte til bensinstasjon for å poppe det på. Dekket er litt bredere en Jumbo Jim 4.0 og litt smalere enn Jumbo Jim 4.4 på felgen. På min 177 mm Cube Nutrail fatbike passer det akkurat bak. Kjedet tar så vidt inni på et punkt, bør ikke være noe proble
Racer
Hopp til nye innlegg Re: PROFFSESONGEN 2020 av Alpers @ 12/11/2019 09:48

Edvald Boasson Hagen viser stolt frem sin nye trøye. Les mer på landevei.no
Trening
Hopp til nye innlegg Byttet sykkel på rulla - Eureka? av knutspeed @ 12/11/2019 09:28

Har kjørt Zwift på Tacx Flow smart i noen år, og brukt en gammel 26'' MTB. Jeg har sittet feil på den, noe jeg har vært klar over, men det er slik det har blitt pga kona og jeg har delt på samme rullesykkel. I går monterte jeg opp ny grusracer i rul
Racere
Hopp til nye innlegg Klein QPro str. 56-57 av frodebo @ 12/11/2019 09:24

Kom over en meget bra Klein i fjor. Sykkelen hadde stått parkert i en kjeller i noen år og var helt original. Jeg vurderte å gjøre en lakkeringsjobb, men valgte å beholde originallakken da de bruksmerkene som er der er såpass få og små. Forøvrig er r
Ymse
Hopp til nye innlegg Re: Frakte sykkel fra Trondheim til Oslo av Knuthsolberg @ 11/11/2019 23:39

Bare husk å undersøk nøye hva slags forsikring det er hvis du sender sykkelen med posten. Det er ikke nødvendigvis sånn at den som står bak disken og garanterer at det er innafor veit hva den prater om. Snakker av erfaring og en sykkel i manko....
Terrengsykler
Hopp til nye innlegg Re: Santacruz 5010 C S 2019 m reserve Carbon hjulsett av Christopherr @ 11/11/2019 23:11

Pris 41600
Kjøp: Deler
Hopp til nye innlegg Syncros fraser IC SL av Lømo @ 11/11/2019 22:37

Ønsker å kjøpe fraser IC SL , 80 mm stem
Salg: Deler
Ny pris: 400,-
Hopp til nye innlegg Re: Anbefaling av barbermaskin/hårtrimmer av Gubbe @ 11/11/2019 21:02

Har slitt ut en (gammel, fra frisørsalong og med kabel) Wahl Super Taper...eller den falt i golvet og ble slitt ut av den grunn (den ble sikkert 15 år gammel). Kjøpte deretter en Remington HC5800 oppladbar, som jeg bruker utelukkende til skallen på
Salg: Deler
Hopp til nye innlegg Re: Salsa/Surly Rolling Darryl hjulsett av Ripen @ 11/11/2019 20:29

Ser ut som jeg har kjøper på disse allerede, har i alle fall to interessenter.
Terrengsykler
Hopp til nye innlegg Cube Reaction C:62 Race Eagle av Ery @ 11/11/2019 19:24

Nydelig hardtail str 19 (M) syklet på 4-5 ganger i sommer, altså så å si strøken. Pris kan diskuteres. Link til annonse, https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=162675462
Side 6 av 6 < 1 2 3 4 5 6

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Knut Harald Smette | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå