Aktive tråder | Aktive innlegg | Aktive usvarte innlegg Siste 24 timer | Siste 48 timer | Siste 7 dager
Forum   Emne
Deler
Hopp til nye innlegg Re: Utstyr til maratonritt av SykkelGlenn @ 13/11/2019 22:03

Sitat: Syklisten3580Takk for tips:) Hvilket utstyr mener dere man kan tjene mest på under grusritt, hva bør man prioritere? ... Jeg tok en rask sjekk med Birken sin mellomtidskalkulator: SkramstadSetra 0:31:19 25.0 km/t (15.5 miles/hr)
Salg: Deler
Hopp til nye innlegg 105/ultegra gruppe 10delt av runar jahren @ 13/11/2019 19:29

Selger en komplett gruppe. -Ultegra krank 170mm 39/53 -ultegra bremser (nye) -105 hendler -105 gir -11-28 kassett. Mangler kjede. 1000,- 456nullnull109
Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås
Hopp til nye innlegg Re: Pimpe toppturski av Skikongen @ 13/11/2019 19:19

Sitat: johannessenFoliere? Da kan du omtrent gjøre hva du vil, feks camo eller andre mønstre Kult! Må folien wrappes rundt (altså ned mot stålkanten) for å sitte, eller sitter de tilstrekkelig på et plant underlag?
Ymse
Det er jo kvinner som har lovlig høye, normale testorsteronnivåer også. Burde man slutte med å klassifisere folk som menn og kvinner og heller etter testosteronnivå? Hvilke andre hormoner spiller inn? Dette kan bli en lang ferd…
Hopp til nye innlegg Ny RaceFace Turbine dropper post med remote av hundenjanson @ 13/11/2019 17:18

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=163092331 https://bikeshop.no/sykkelkomponenter/se...309-p0000148150 https://www.vpg.no/race-face/284915/race...m_campaign=LSNB
Tjukk- og vintersykling
Velkommen snø og understyring!
Deler
Hopp til nye innlegg Re: Hjelp til å skifte demper? av eskval82 @ 13/11/2019 15:12

Den blir sendt i retur. Bikeshop var ikkje vanskeleg med å tilby pengene tilbake. Men kjedeleg som ein kommenterte her oppe å bruke tid på sånt, som dei burde hatt kontroll på. Men men..
Deler
Kjenner jeg blir litt glad i den manuelle negativkammer-justeringknotten til CaneCreek nå :-)
Trening
Hopp til nye innlegg Re: Pulsmålinger av Terskeltrening @ 13/11/2019 14:23

Faktorer som kan spille inn: Når på dagen måler du? Når trente du sist før måling? Spiste du før måling? Allmenntillstand Jeg vet at jeg har høyere puls senere på dagen/kvelden. Jeg vet også at pulsen min er mye høyere dersom jeg har trent mye e
Hopp til nye innlegg Re: SWIX drikkebelte - løse korker? av vichingo @ 13/11/2019 13:28

Av nysgjerrighet - Hvorfor foretrekker så mange disse drikkebeltene over belter med løse flasker, eller hoftevesker med Camelbak-løsning? [/quote] Plass til 0.9 - 1 liter, lettere å håndtere med votter, isolert, så de fryser ikke. Og stilmessig s
Trening
Hopp til nye innlegg Re: Barn, løpe med høy puls over lang tid. av Terskeltrening @ 13/11/2019 12:48

Jo bedre form du er i jo høyere opp mot makspuls kan du ligge. Løping aktiverer også langt flere muskelgrupper enn for eksempel sykling, og dermed kan du være mer utrent og samtidig oppnå høyere puls. For mitt vedkommende hadde jeg rundt 190 i snitt
Deler
Hopp til nye innlegg Re: Mobil sykkelvask, hvilken ? av baronKanon @ 13/11/2019 12:44

Jeg kom nettopp over denne fra Worx: https://worx-europe.com/en/all-garden-tools/pressure-cleaner/ Konseptet virker veldig interessant. Ha med en flaske og en slange, og spyle med hva som helst. og lagringsplassen er jo minimal!
Deler
Hopp til nye innlegg Re: BB30 på vanlig 68mm gjenget krankhus? av fikse @ 13/11/2019 12:40

https://www.sykkelkomponenter.no/products/easton-bsa30-68mm-30mm-spindel-kranklager liste over 30mm gjengede kranklagre hos bikeshop
Trening
Hopp til nye innlegg Treningsråd fra 1918 av Raindog @ 13/11/2019 11:29

Det ligger en fin treningsbok på Nasjonalbilbliotekets sider: Trænings-boken Der finner du både generelle helseråd, og råd knytta til ulike idretter. Sykling er en av dem. Fra Lægens råd til idrettsmannen er: Sitat: Trænings-bokenDen tørstfølel
Utflukt
Hopp til nye innlegg Re: BarFrostFest i Bærum 06.11.19 av Anders A-R @ 13/11/2019 10:38

Høres bra ut. Denne uka er litt travel og været/føret er ganske middels, men neste uke satser jeg på at vi er i gang igjen. Ellers er det bare å gi lyd her inne om det er andre turer på gang i helgene...
Opp
Ymse
Sitat: Tore84_vet du om hun da drar nytte av fordelene på kortet som bygger seg opp, eller tilfaller det arbeidsgiver? Hennes arbeidgiver utsteder bla kort av diverse slag og dette var et privat kort som har vært brukt på private reiser uten noe s
Hopp til nye innlegg 26" felgringer Mavic XC717 av HåkonK @ 13/11/2019 10:11

Selger 2stk pent brukte Mavic XC717 Disc felgringer. 32hull, svarte. 200/stk eller 300 for begge. Befinner seg i Oslo.
Hopp til nye innlegg Deore krank - XT Drev av Bendik.S @ 13/11/2019 09:33

Hei, Selger unna litt fra boden! Kranken ligger på finn.no Drevene ligger også på finn.no Bare for å presisere så passer ikke mellomdrevet på denne kranken. For Shimano har gjort den bragd å produsere deler som ikke er ombyttbare. Ta konta
Hopp til nye innlegg Re: Ubrukt Santa Cruz Chameleon Carbon XL av Ignatius @ 13/11/2019 09:17

Fått et par henvendelser om at jeg bør presisere: Det er snakk om et rammesett, ikke komplett sykkel.. Jeg er 183cm høy. XL er riktig størrelse for meg, de som er litt lavere og alle som er høyere:) Rammen har den riktige fargen: Beach bronze and
Racer
Hopp til nye innlegg Re: SRAM RED eTAP AXS av TenDam @ 13/11/2019 08:58

Takk for tips om Sørensen, har et møte på Helsfyr fredag, så da passer det fint å stikke innom der en tur Tommeke har jeg også mulighet til å stikke innom, supert!
Racer
Hopp til nye innlegg Re: Brøyta grusveier nord i Nordmarka av EmilZipp @ 13/11/2019 08:14

Jeg aner jo ikke hva som er rett sted å legge tråder med brøyting i marka men tipper Redaktøren setter igjen raceren hjemme og bruker en variant av bukkestyre sykkel med grove dekk til en slik tur på vinterstid. men takk for brøytetips...
Racer
Hopp til nye innlegg Re: Brøyta veier i Finnemarka? av Elmersen @ 12/11/2019 21:30

Runden rundt hoensvannet har i alle fall vært brøyta før. Det er også brøyta inn til jungervannet, men er litt usikker på den siste sløyfa tilbake til Ormåsen.
Racer
Hopp til nye innlegg Re: 10 mils runde fra Notodden? av Bamsemums @ 12/11/2019 19:44

Dette er en av mine langtursrunder: Skien - Ulefoss - Lunde - Bø - Akkerhaugen - Valebø - Skien. Runden er ca 11mil og 1300hm. Det er endel trafikk mellom Skien og Ulefoss så jeg bruker å ta dette partiet tidlig på dagen. Resten har middels til lite
Hopp til nye innlegg Re: Vegghengt toalett - bytte skål av bstein @ 12/11/2019 17:42

Ang skål, vi har en IFÖ SIGN ART som vi er kjempefornøyd med. Vurderer å skifte ut V&Ben i kjelleren med en slik en etterhvert.
Side 5 av 6 < 1 2 3 4 5 6 >

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Knut Harald Smette | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå