Aktive tråder | Aktive innlegg | Aktive usvarte innlegg Siste 24 timer | Siste 48 timer | Siste 7 dager
Forum   Emne
Salg: Deler
Hopp til nye innlegg Re: Garmin Edge 520 av Tusj @ I går 12:25

Sitat: Horgen1000kr? Øyvind: Det er OK!
Deler, sykler og stæsj
Hopp til nye innlegg Re: XTR M9000 bremser av Fulldempet @ I går 12:13

Når problemet oppstår etter 4-5 turer, kommer bittpunktet lenger ut dersom du pumper hendelen raskt et par ganger? Hvis ja er dette et velkjent problem på tidlige årganger av M9000 og M9020. Feilen ligger i kalipper tror jeg, som på en eller annen
Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås
Hopp til nye innlegg Re: Randonee ski eller splitboard? av DesmoSkier @ I går 12:02

Sitat: terjeloHvis "faghandelen" var i tvil, kan du ikke ha truffet riktig person, IMHO. Å velge splitboard for en slik tur er å gi deg selv noen solide handicap, sammenlignet med egnet randoutstyr: <snip> I sum tror jeg det er go
E Thirteen TRS+ Boost XD 29" Hjulsett. til Enduro og stisykling. 30mm innvendig bredde. Brukt i to sesonger uten noen problemer. Byttet lager i forhjul i sommer. Nye Lager til bakhjul følger med. Fin, høy lyd i baknav. Ganske så lette hjul, ca
Har også et par Polaris-kasseroller jeg tok med meg fra sjølingene da jeg flytta til Trondheim i 1998. Bortsett fra at den ene har sprukket håndtak som følge av klønete eier som slapp den i gulvet (noen som har gode tips til lim?), samt at håndtake
Trening
Hopp til nye innlegg Re: Vektnedgang å sykkelproblemer av endres @ I går 11:00

Virker som et problem med gamle firkant hull krank lager, hvis de først har vært syklet med i løs posisjon er de permanent skadet og vil aldri bli bra igjen. Dette er en gammel standard som du bare finner på de billigste og dårligste sykler i dag, je
Landeveissykling
Hopp til nye innlegg Re: Sykkelklubber Oslo av EmilZipp @ I går 09:54

Sitat: runermmEneste problemområde er Nesodden, der ute kjører folk som gale, dessverre. Hmmm, ja det hender det er godt med trafikk spesielt i "hjem fra jobb tiden" og enkelte bilister blir utålmodige i Nesoddbakkene ved Nesset. Vestsi
Hopp til nye innlegg Høst/vintersko (gange) av iverta @ I går 09:50

Trenger høst/vintersko, enkle å ta på, vanntette og varme (fryser lett på tærne) Blir halvgal av å søke og ønsker derfor konkrete brukertips! Må være gode å gå i, trenger ikke koste ei nyre. (ca 1500)
Deler, sykler og stæsj
Hopp til nye innlegg Re: Ny midtravel, hva skal man velge? av Østerhus @ I går 09:12

Hei! Fått noe mer erfaring med sykkelen? Jeg har begynt å surre litt med tanken på 29" og midtravel synes som veien å gå. Leste derfor gjennom denne tråden igjen...
Hopp til nye innlegg Re: Ubrukt bakhjul 26 tommer av magic @ I går 09:08

Slenger med et par bilder.
Hopp til nye innlegg Re: Tips til ullundertøy (som ikke klør)? av Arne_And @ I går 08:57

Ulvang oppgir ullfibertykkelsen, jeg tror dette er temmelig bra: Fiber micron: 19.5
Sti
Hopp til nye innlegg Re: Stirydding etter vindvær av GTL @ I går 08:57

Sitat: chalshusMen er det trær som ligger i spenn, som ikke har falt helt ned, eller som ikke ligger trygt nede på bakken, overlat disse til profesjonelle. Det er ofte mye spenn i vindfall og dette er det farligste virket å sage i. +1 Har hatt
Hopp til nye innlegg Re: E.13 Guidering M 36T av bjarne @ I går 08:51

Solgt.
Terrengsykler
Sitat: Hen9ngSolgt? Den står som solgt på Finn. Om du er interessert, har jeg tilsvarende for salg, i Large (jeg er 180) Min utgave er original, nettopp hatt full service, følger med FF 3,0 piggdekk. Kan sees og prøves i Oslo området. Send PM
Terrengsykler
Åpent for bud!
Deler, sykler og stæsj
Hopp til nye innlegg Re: Vinterdekk og dimensjon. av vids @ I går 08:36

ice spiker pro synes å være mindre i størrelse enn andre schwalbe-dekk. Har ice spiker pro i 2,6 tommer og de knapt på størrelse med 2,35 magic mary synes jeg... Tipper de har tatt høyde for at piggene stikker litt ut og dermed laget dekk som skal pa
Solgt!
Terrengsykler
SOLGT
Sti
Hopp til nye innlegg Re: Troll i Kjekstadmarka! av espenta @ 15/09/2019 21:11

Ja, jeg var jo ikke sikker på at jeg fersket dem før jeg var på vei ned igjen, men hvis jeg møter dem igjen skal de få høre det. Ganske gjenkjennelig han fyren hvertfall. Gutten gikk med IL ROS-genser, nesten enda verre at idrettsfolk kan finne på så
Kjøp: Sykler
Hopp til nye innlegg Re: Rimelig rittfulldemper str L søkes av Oystein L @ 15/09/2019 20:14

Sykkel anskaffet, case closed
Landeveissykling
Hopp til nye innlegg Re: Hva har du GJORT i dag? av Elmersen @ 15/09/2019 19:45

Blitt reddet av guffa langt inni Finnemarka. Kjørte full fres ned en bakke med grov pukk på 35 mm Crossboss. Merket plutselig at jeg ble våt på beinet og skjønte tegninga. Rimelig spennende en stund, men fortsatte å kjøre og dekket tettet seg selv. M
Deler, sykler og stæsj
Hopp til nye innlegg Re: Trail King 2.4 igjen eller? av tron @ 15/09/2019 19:35

Fant denne tråden etter å ha kommet inn med to punkterte Schwalbe Nobby Nic Snakeskin 2.6. Håpløse dekk som det går hull på bare man snakker litt strengt til dem. Anyway.. jeg skulle til å bestille Trail King igjen, men hvordan er hierarkiet på all
Landeveissykling
Hopp til nye innlegg Re: Piggdekk på CAAD 12 av eirikbk @ 15/09/2019 19:16

Har skrotet en Colnago CX aluramme som så ut som hadde god klaring for piggdekk. Vesentlig mer klaring enn det der. Man kan jo få kast i både felg og dekk og det er ikke mye som skal til før det gnager seg umerkbart gjennom...
Hopp til nye innlegg Re: Crest hjulsett 29` av magic @ 15/09/2019 18:45

Ser ut til at de er solgt!
Kjøp: Deler
Hopp til nye innlegg X01 (eller XX1) eagle trigger og bakgir ønskes av SkylineR34 @ 15/09/2019 17:41

Driver og bygger om en sykkel, og skulle hatt trigger og bakgir. Om du har en 1295 kassett (X01) så er dette også av interesse.
Side 3 av 8 < 1 2 3 4 5 6 7 8 >

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Knut Harald Smette | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå