Aktive tråder | Aktive innlegg | Aktive usvarte innlegg Siste 24 timer | Siste 48 timer | Siste 7 dager
Forum   Emne
Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås
Hopp til nye innlegg Re: Commuters unite! av Raskall @ I går 10:14

Har gitt opp skotrekk. Bruker Stormberg Vestveggen skallbukse og Wölvhammer støvler. Høye støvler og lange, vanntette bukser. Etter 10 år som allværs-syklist er jeg omsider tørr på beina. Jakka er ei regnjakke fra Endura. Husker ikke modell. Kjøpte
Trening
Hopp til nye innlegg Re: Visning under treningsøkt garmin 1030 av MaximoBongo @ I går 10:12

Kanskje det ikke er så mange av oss som bruker denne funksjonaliteten. Jeg synes det er topp å kunne eksportere økten til garmin på en enkel måte, og jeg synes at det fungerer helt greit å kjøre øktene slik som de nå er laget. Grunnen til at TR progr
Racer
Hopp til nye innlegg Bruk av Wattpedaler ute om vinter av Berg1 @ I går 09:48

Hei. Noen som har dårlige/ gode erfaringer med Garmin Vector ved bruk ute i vintersesongen? Lurer på om snø/is , kulde og saltlake vil ta livet av dem eller om de er så hardføre at de tåler det meste .
Salg: Deler
heisann, interessert i Fabric setet, King Cage (begge), HidemyBell og Kranklageret, se PM
Ymse
Hopp til nye innlegg Re: Første fulldemper av kjetilmik @ I går 07:10

Min gamle 🙂
Racer
Hopp til nye innlegg Re: Stemningsrapport med bilde av Sepeda @ I går 01:22

...men uten å anbefale det til noen, må det også sies at jeg forvillet meg inn til Burkittsville. Jeg burde skjønt at jeg var på ville veier da himmelen mørknet, skogen rundt meg ble tett og truende, og en følelse av frykt og
Sti
Hopp til nye innlegg Re: Vinterstier Oslo 2019/20 av ventle @ 17/11/2019 22:40

Var en tur i Lillomarka i dag, i området mellom Breisjøen - Aurevann - Lilloseter. 10 centimeter våt, tung snø over hele fjøla, men fremkommelig der fotfolket har tråkket om du tør å gå lavt nok ned på lufttrykket (hadde ikke med trykkmåleren men vil
Trening
Siste uka har vært preget av mye jobb. Forrige lørdag fikk jeg også den livstruende mannesykommen "pjusk", heldigvis kom formen seg ut på onsdagen. Resultatet var null mosjonering før torsdag denne uka. Torsdag: 4x10min FTP Fredag: 2x15min
Hopp til nye innlegg Re: 45nrth Xerxes 700x30 med 30tpi av kjasmas @ 17/11/2019 20:22

Jeg kjøper de gjerne om du vil sende?
Deler
Hopp til nye innlegg Re: Spørsmål angående ekstra hjulsett av Plankepetter @ 17/11/2019 19:23

1 Bør ikke være det med mindre ramma og hjula har en sær offset. 2 Bør gå bra 3 Sikkert ikke. Kan ordnes med disse hvis 6-bolts hjulet sitter lengst inn https://www.syntace.com/en_GB/products/wheels/accessories-spare-parts/1154/disc-shim?c=93 4 Jeg
Deler
Hopp til nye innlegg Re: Hvordan kjøre slangeløst? av dagfink @ 17/11/2019 19:17

Ti tomlar opp for Peaty’s! La om til pigg i dag og hadde forventa at guffa skulle vera storkna. Men neida: Etter mange månader i dekket og tidvis berre sporadisk bruk av sykkelen var guffa nesten like god som ny – og særs lett å få vaska ut. Spørst o
Trening
Tja, mange av tredemøllene som selges mot privatmarkedet er ofte plassbesparende og kan legges sammen. Men husk at jo mindre tredemøllen er, desto mindre er løpebåndet..
Sti
Hopp til nye innlegg Hvor relevant er det hvem som sliter mest? av Altabjorn @ 17/11/2019 15:59

NINA prøver akkurat nå å studere hvem som sliter mest på stiene, gående eller syklende. Debatten har gått over år, og inngår i en ledende diskurs om hvorvidt sykling på opptråtte stier har en legitim plass i friluftslivet. Men hvor relevnt er egentli
Deler
Hopp til nye innlegg Re: Bruke 29 gaffel på 27.5 sykkel av SveinK @ 17/11/2019 14:04

Tusen takk for alle svar, genialt med forum. Skal prøve 160 29 gaffel.
Hopp til nye innlegg Sykkelkoffert selges/leies ut av Flamini @ 17/11/2019 13:36

Har en slik sykkelkoffert: https://www.amazon.com/Trico-Iron-Case-Bike-Travel/dp/B001185C7Q som jeg ikke bruker. Har vært med på to langturer, men er i minste laget for den nye fulldemperen. Er OK for HT og landeveissykkel. Selges for 1/3 av nypr
Ritt og arrangementer
Hopp til nye innlegg Re: 8020-20 av vids @ 17/11/2019 12:34

Så det også, men nevnes ikke at det skal være NM der, så da er jeg spent på hvor det første offisielle NM blir?
Deler
Hopp til nye innlegg Trøbbel med bakhjul av eGo @ 17/11/2019 11:07

Jeg har litt problemer med bakhjulet på pendlersykkelen jeg kjøpte for et par uker sider. For meg ser det ut som om noen har fikla litt med bakhjulet og det er nå trangt å få inn/ut av ramma. Det er og umulig å få sentrert det så bakbremsen subber ko
Hopp til nye innlegg Re: Rockshox reverb stealth av runar jahren @ 17/11/2019 10:30

Solgt
Kjøp og salg av ikke-sykkelrelaterte greier
Jeg har en Doldy Big Wall 40l topptursekk til salgs. Den er noen år gammel, men så godt som ubrukt. Jeg hadde i flere år Big Wall som min topptursekk, men den ble utslitt. Jeg fikk ny på reklamasjon, men det tok så lang tid at jeg rakk å kjøpe en ann
Hopp til nye innlegg Lettrullende fatbikedekk selges av Arne_And @ 17/11/2019 10:04

To stk fatbikedekk selges billig. Lave knaster. Egner seg supert for barmarksføre der du vil ha dekk som ruller godt. Lite brukt. 250 kr for begge dekkene.
Trening
https://www.trainingpeaks.com/blog/what-...ength-training/ Veldig interessant artikkel, og jeg fikk en del aha-opplevelser. Spesielt hvordan intervaller på sykkel og styrkeøkter jobber mot hverandre hva angår adapsjoner.
Hopp til nye innlegg Evoc Freeride Trail byttes i øl av Arne_And @ 17/11/2019 09:52

Jeg har en Evoc Freeride Trail som byttes i en øl. Sekken er endel år gammel og godt brukt, men fungerer fortsatt fint. Str M/L. Uttakbar ryggplate, div rom for oppbevaring. Må hentes.
Tjukk- og vintersykling
Hopp til nye innlegg Re: Beskyttelse av brems og drivverk under transport av rørleggern @ 17/11/2019 09:13

Sitat: pez d spencerSitat: rørleggernJeg kjøpte meg en slik, Ford Transit Connect l2. Etter at jeg hadde hilst på et parkeringshus med sykkel på taket Uaktuelt med egen sykkelbil Hehe, ser den. Det er bil nr 2, funker fjell som det. Plass ti
Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås
Takker for tips! Ønsker å beholde flagget pga synlighet i trafikken, fint at det stikker høyt opp. Sitat: eSkåra[…] men det går ikke å legge på en liten tapebit slik at den blir trangere i skjøten på et vis!? Tror jeg prøver på noe slikt i første om
Sykkelkross
Hopp til nye innlegg NM i cyclocross i Spikkestad av Alpers @ 16/11/2019 20:14

Da har vi fått igjen varmen etter dagens norgesmesterskap i cyclocross i Spikkestad. Det ligger flere saker ute, og det kommer flere bildegalleri i løpet av kvelden/ natta. Inntil videre, her er nyhetene så langt: Mie Bjørndal Ottestad tok over
Side 2 av 6 < 1 2 3 4 5 6 >

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Knut Harald Smette | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå