Aktive tråder | Aktive innlegg | Aktive usvarte innlegg I dag | Siden i går | Denne uken
Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås Hopp til nye innlegg
Re: Dro du på hytta? jorn I går 23:06
Tromsøya er minst lIke tettbygd som Trondheim. Resten har jeg kommentert over.
311 11,371 Les mer
Ymse Hopp til nye innlegg
Re: Ny høytrykksvasker Trofast I går 22:31
Trykket er litt bedre og mer konsentrert på full styrke og mer enn bra nok på 2/3 styrke. Jeg kjøpte den i hovedsak for å ta med på tur for å få spylt av sykkelen da. Om vinteren er det og kjekt å kunne spyle sykkelen med varmt vann og denne gjør det betraktelig enklere enn å dra slange gjennom halve huset.
36 1,789 Les mer
Deler Hopp til nye innlegg
Re: Stisykkel - ca 28000 kr bcbc I går 22:22
Om brukt er et alternativ utenfor Oslo, men bra sykkel: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=170663278
Pruter minst 5000,- om det ikke har vært service på dempere og skiftet foringer. Har det vært service = kvittering og litt pruting:)
Har selv hatt en slik. Topp stisykkel.
23 962 Les mer
Re: Ny peisovn. Montere selv? jkl I går 21:43
Ildsted og pipe må godkjennes enten av montør eller i ettertid, så det er ingen ting nytt
5 127 Les mer
Racer Hopp til nye innlegg
Re: Ny sykkel 20 000 budsjett Larvat I går 21:39
Sitat: Havre
Hadde jeg kjøpt min første landevei hadde jeg garantert kjøpt den White'n med di2. Ingenting fra Canyon kan komme i nærheten hva gjelder verdi. Men usikker på om White blir stort nok. Da jeg så på White for noen år siden ble det for smått.

Er det denne du sikter til Havre?

https://www.xxl.no/white-rc-interce...eissykkel-unisex-svart/p/1169357_1_style
10 158 Les mer
Re: Aldri mer vanskelig å få på slangeløse dekk ktodnem I går 21:36
Tusen takk for tips! Noen dager før denne tråden monterte jeg veldig stramme dekk, Vittoria Corsa. Vanlige dekk pleier jeg å montere med tomler, her gikk flere dekkspaker heden... så et slikt verktøy skal i boden på sikt. Nettopp tilbake etter første tur på tubeless. Før bare en til to punkteringer pr år, så det med tubeless var mest for å prøve noe nytt og utfordringen med å få det til.

Problemstilling nå er hva hvis jeg må montere slange ute i felten, får se på slike spesial dekkspaker også. Prøvde å montere Vittoria'ene med slange for å sette felgbåndet skikkelig, det var bare å gi opp, tok de gamle vinterdekka istedet.
8 413 Les mer
Racere Hopp til nye innlegg
Re: Merida Scultura team xl Otoen I går 21:17
Selges for 17000kr, inkl frakt:).9
1 70 Les mer
Re: iPhone som webcam som funker i Skype/Teams etc stalsan I går 21:02
14 364 Les mer
Re: Ny fulldemper Merida/Trek lille gutt I går 20:38
Sitat: Paulus
Skal du selge rittsykkelen?

Mye mulig, men ting(corona og alt det medfører for tiden) så må jeg se det litt an, men skal si ifra ICON_SMILE
5 417 Les mer
Salg: Deler Hopp til nye innlegg
Re: 2x Nye Schwalbe One TLE Classic-Skin 28-622mm svoks I går 20:33
SOLGT!
1 86 Les mer
Re: Corona: Hvor lenge? mtbmaniac I går 20:16
Grattis. Vi har nådd en milepæl.

[Linket bilde]
131 5,791 Les mer
Re: reverb sagger zero-talent I går 20:10
Takk for tilbudet, men jeg har 30,9
14 310 Les mer
Re: Hvor langt kan vi dra på tur i disse koronatider? ket16 I går 20:10
Men er det ikke diskusjoner som får folk til å tenke da? For min egen del er det jo disse diskusjonene som gjør at jeg velger en enkel, trygg topp i nærmiljøet istedet for å utfordre skjebnen i f.eks. Storlidalen på Oppdal denne helga. Og situasjonen med stengt skianlegg gjør at jeg muligens kan kjøre ned alpinbakken i pudder i morgen, en mulighet som kanskje aldri kommer igjen. Og til GeirK så blir det nok ingen tur over fjellet, men en svipptur oppom fra Tanem på tur hjem ICON_SMILE

Så da er mitt svar til TS at du selv må ta en konsekvensutredning.
18 695 Les mer
Sti Hopp til nye innlegg
Re: Stifinner(e) søkes- Barlindåsen nord - Burås Duck I går 20:02
Sitat: bronx
@Duck: Stien er merket i terrenget: Du må bare vite hva du skal se etter. Jeg vil ikke beskrive merkingen her i forumet.
Ping meg på fb.me GPS-inntegningen skal være ganske nøyaktig.
Enig i at den er vanskelig å følge. Det er to steder der den passerer gjennom gresspartier og svinger samtidig, samt et parti med svartkvist-gran og steinur hvor den også er ugrei å følge. Jeg kan guide. Er det snøfritt der nå?
V.

Spennende! Guiding hadde vært topp. Har sendt deg melding. Usikker på om det er helt snøfritt...
7 566 Les mer
Trust Performance legger ned! baronKanon I går 19:58
Hadde ikke trodd de skulle holde hodet over vannet så lenge etter det prisleiet de la seg på, samt tester ikke var superpositive, men med Covid-19 og følger fra dette, ble det ikke mulig for dem å fortsette.
https://www.pinkbike.com/news/trust-performance-ceasing-operations-effective-immediately.html
0 68 Les mer
Trening Hopp til nye innlegg
Re: Zwift SiljeKH I går 19:57
Sitat: ventle
Zwift var visst ikke forberedt på at ekte proffsyklister kom til å stille opp i virtuelle ritt. Thomas De Gendt ble bremset fordi Zwift mente han tråkket usannsynlig mange watt: De Gendt pulled from Zwift race for going too fast

Det har visst også vært en bug med "cone of shame" etter siste release, tror det er delvis fikset nå ifølge en forumtråd på Face.
1,400 758,000 Les mer
Re: Værvarsel Edge 520 RoyE I går 19:38
Hah! Ja takk begge deler. Vi er jo nær kysten, men syns det blir litt i overkant å motta dette maritime værvarselet ute på sykkeltur altså.
2 67 Les mer
Re: Voldelige guttevalper på Grønland mtbmaniac I går 18:56
Er du sikker?
49 2,346 Les mer
Re: Campa-trøbbel mpe I går 18:54
Er det ikke Jagwire som har vaiere med shimano/sram "klump" i ene enden, og campa i andre enden.
13 309 Les mer
Re: Dagens aprilspøker Hen9ng I går 18:04
Det er jo ingen som kan måle seg med denne, syntes jeg; https://www.tv2.no/a/11347728/
Håper det var endel foreldre som fikk litt høy puls, ser for meg at dette kunne blitt spennende, med enda mer lyd i hjemmet.. :-)
8 636 Les mer
Re: Vis oss din 2020-racer! ktodnem I går 17:16
Rett ut fra boden etter den obligatoriske påske-overhalingen. Nye hjul, prøver tubeless endelig, nytt drivverk, ny gir bak (bruktkjøp) og ny forgir. Planlagt belønning for commuting gjennom vinteren. Men økonomisk er det jo tvilsomt å stadig hamstre nye og brukte deler for å stadig oppgradere. Denne begynte som et rammekjøp i fjor påske...

[Linket bilde]

-KT
163 16,144 Les mer
Racere Hopp til nye innlegg
Merida Silex 600 M/L Blandevei 19quiz76 I går 16:45
Grusracer / blandeveisykkel i nær-ny-tilstand.

Ekstra hjulsett for landevei kan medfølge mot tillegg.

Passer fint til mine 185 cm, det anbefales å gå litt ned på rammestørrelsen på disse.

https://www.finn.no/174466172
0 26 Les mer
Sykkelkross Hopp til nye innlegg
Re: Førerapport Nordmarka og andre marker, 2019/ 2020 ganskefort I går 16:11
Sitat: pettmark
Syklet rundt ring 4 i dag tidlig uten piggdekk. Måtte av sykkelen ned "dødaren". Utover der var det en del partier der jeg måtte "sparke" meg frem med en fot i bakken, men for det mest gode forhold!

Velkommen herfra også, en bra førstepost dette!
112 11,347 Les mer
Re: Tubeless-mareritt! Hjælp! larsdx I går 15:57
Noen dekk og felger er rett og slett en dårlig kombinasjon. Jeg hadde et karbonhjulsett som var helt uvenn med schwalbedekk, umulig å få på, mens alt fra Maxxis gikk greit. Den enkle (dyre) løsningen er å kjøpe dekk som passer til felg.
8 400 Les mer
Re: 2020 - Vis oss din stisykkel perbaa I går 15:24

Trek Slash 8 med noen modifikasjoner.

[Linket bilde fra i.imgur.com]
[Linket bilde fra i.imgur.com]
32 2,774 Les mer
Side 1 av 23 1 2 3 22 23
Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Knut Harald Smette | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå