Aktive tråder | Aktive innlegg | Aktive usvarte innlegg Siste 24 timer | Siste 48 timer | Siste 7 dager
Forum   Emne
Salg: Deler
Hopp til nye innlegg Re: Wolf tooth direct mount. av Espen @ 36 sekunder siden

Opp!
Landeveissykling
Hopp til nye innlegg Re: Dekkønske for 2019 av Sepeda @ 3 minutter 55 sekunder siden

Sitat: SepedaAv ren nysgjerrighet endte jeg opp med å presse (Vittoria Corsa Graphene 2.0 TLR) for å finne punktet der det eventuelt måtte ryke, men fant det ikke... ...men det gjorde jeg derimot her
Landeveissykling
Hopp til nye innlegg Re: Hjelp en tubeless-novise av Sepeda @ 19 minutter 38 sekunder siden

Prøver meg med nye Vittoria Corsa Graphene 2.0 TLR i år. Etter Kristoffs uheldige opplevelser med dekket i Paris-Roubaix, har jeg vært nysgjerrig på hvor mye dekket tåler og på hyppige turer i Marka fant jeg ikke bristepunktet, som beskrevet denne tr
Kjøp: Deler
Ønsker å kjøpe følgende: - 120mm S-Works SL stem - Sort Rib Cage II flaskeholder Send PM
Deler, sykler og stæsj
Kristian, (ok andre også da!) - hvorfor har ikke sram bleeding Edge på både hendel OG kaliper? Etter å ha luftet noe sett i det siste både med og uten bleeding egde, så lurer jeg rett og slett på hvorfor de ikke har innført samme port på hendel som
Deler, sykler og stæsj
Hopp til nye innlegg Nye bremser - XTR 9000 eller 9100? av Thomas- @ I dag 15:03

Mener å ha lest en anbefaling som påpekte noen fordeler og ulemper ved 9000 og 9100, men finner den ikke nå. Prismessig kommer de ca likt ut. Er valget da enkelt? Skal brukes til XC og jeg trenger ikke Enduro-versjonen.
Ritt og arrangementer
Hopp til nye innlegg Re: Offroad Valdres 2019 av odnyba @ I dag 14:52

Tusen takk. Veldig hyggelig. Vi prøver å være noe annet. Vi kommer til å vurdere helga etter Grenserittet. Vi har fått mange tilbakemeldinger på det. Også lettere for oss arrangører i forhold til frivillige vil jeg tro også.
Deler, sykler og stæsj
Hopp til nye innlegg Erfaringer Rekon/ikon 27.5 x 2.80 av Medelsvensson @ I dag 14:48

Hei. Sykkler Sti i Østmarka, holder meg unna grus, sykkel er 27.5 + fulldemper Er det noen som har erfaringer med maxxis rekon forrann og ikon bak i 2.80 eller 3.00 eller rekon/rekon kombo? Kjører nå HR2/HR2 Syns det blir mye dekk nå som det endel
Deler, sykler og stæsj
Minime skal ha det i bakhodet. prøver forsiktig med en skiftenøkkel på det jeg har. ved nærmere inspeksjon så var det mest på undersiden (ikke gummi siden) som dokk litt riper så tror det ordner seg.
Trening
Sitat: Gunnar Interessant tråd. Jeg sliter veldig med at jeg skal være med på alt. Litt løp 10km, Marathon m.m, mange lange skirenn og 2-4 sykkelritt er vanlig kost ila 1 år. Jeg tenker at form er form. Og så kjører man mest mulig spesifikt så len
Sti
Hopp til nye innlegg Re: Trening i vestfold(sandefjord) av noblefart @ I dag 14:15

Er på Østerøya nå og det er mange muligheter for det du etterspør, både her og på Vesterøya. Laaange motbakker er det ikke, men man kan kjøre intervall på det som finns. Kyststiene er et godt utgangspunkt.
Trening
Oppsøk fagfolk som kan noe om dette. Greit å unngå synsing fra oss på forumet. Mange her som ikke er kvalifiserte til å svare på dette.
Landeveissykling
Hopp til nye innlegg Re: Proffsesongen 2019 av skubisan @ I dag 13:34

Quintana, Mollema og Martin i bruddet og et Deceuninck-QS som ikke er så bekymra over det. Herlig scenario.
Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås
Sitat: baronKanonJeg hører rykter om at Tesla bruker mye batteri på å stå stille. Vi bruker bilen lite i hverdagen, men vi har enn så lenge ikke lading i garasjen, og bilen kan fort stå stille i 3-4 uker av gangen - mest om vinteren. Er ikke lysten p
Hopp til nye innlegg Re: SUP - Hva er "greit nok"? av fredriks @ I dag 13:10

Hur stor skillnad i fart är det på de olika sup:arna? Stor skillnad i hur de olika typerna är att leka med? Har testat några olika sup:ar den senaste uken och man merker en skillnad men vansklig att veta hvis skillnaderna egentligen spelar så st
Hopp til nye innlegg Re: Datasim med merkelig høyt forbruk? av oracle @ I dag 12:58

Sitat: AlpersHar skaffet meg et ekstra datasimkort, for å se sykkelritt på hytta. Kortet er satt inn i mobilen, slik at det fungerer som ruter der. Dataforbruket er av en eller annen grunn hinsides høyt. Selve appene bruker ikke mye data da alle er
har delt matpakka mi med rev i industriområde,så rev er det det er mat
Deler, sykler og stæsj
Hopp til nye innlegg Re: Garmin 520 defekte knapper av Knuthsolberg @ I dag 12:43

Sier som Larsb, kontakt Garmin Norge. De har enestående kundeservice og fikser dette på en god måte for deg.
Hopp til nye innlegg Re: Nekte å være bryllupsfotograf av Øyvind V @ I dag 12:07

Jeg ville ikke tatt jobben, samtidig synes jeg at Dexter har et poeng. Vi brukte en god bunke tusenlapper på proff fotograf, og fikk sinnsykt fine bilder. Men vi har ikke hengt opp noen på veggen for det. Hvor vanlig er det egentlig å henge opp bryll
Sti
Hopp til nye innlegg Re: NINA-studie i 2019 av Tange @ I dag 12:04

Er i område i sommer men har ikke strava. Kanskje de bør sette opp viltkamera for å trekke ut premier. Stiller meg skeptisk mot denne: en som i hovedsak sykles og en som i hovedsak gås.
Deler, sykler og stæsj
Hopp til nye innlegg Canyon lux vs exceed på Birken. av Egi @ I dag 12:03

Står plutselig i situasjon at jeg må kjøpe meg ny sykkel. Den brukes i hovedsak til trening og noen ikke tekniske ritt. Vurderer Canyon exceed eller lux. Morsommere med rittfulldemper, men raskere med hard tail? Hvor mye tid taper man på Birken om ma
Hopp til nye innlegg Re: Litt av hvert av Raskall @ I dag 11:49

Selger du kassettene samlet for 500 kr inkl frakt?
Deler, sykler og stæsj
Hopp til nye innlegg Re: Tips til elsykkel av omathi @ I dag 10:52

Har ikke klart å finne ut av det nei. Er vel nytteløst å kontakte xxl for å spørre om noe sånt også. Tror 2.6" skal holde greit for meg, vintersykla tidligere på 2.2" og det gikk stort sett greit, men det er kanskje stor forskjell opp til
Deler, sykler og stæsj
Hei, hvis den bolten er 12-takket, kan det hende du må ha egnet bit til den, søk opp: "triple square bit xzn" Bilmekanikere har gjerne slikt verktøy. Har du søkt opp "FSA Comet MegaEXO removal"? Riktig verktøy til kranksett/kran
Hopp til nye innlegg oakley flak briller av skaari @ I dag 10:10

Oakley flak , m ekstra linser ,veldig lite brukt til salgs .finn.no/152760467.
Side 1 av 2 1 2 >

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Knut Harald Smette | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå