Movik-Rundåsen-Movik

• Tidsbruk:

Startpunkt

Movik

Movik ligg 3km nord for Kroken på fastlandssida i Tromsø. Ta av til første byggefelt. Følg veien rett fram til det endar i stien. Buss 11.

Movik

Variert sti med eit par små myrområder, ein del småtekniske utfordringar, ellers fin fin sti i fin skog. Fint!

Følg stien som går langs bekken. Når ein kjem til eit jordet, svingar stien til høgre. Følg T-merkinga vidare.Ganske tidleg kjem ein til eit stikryss. Ruta går rett fram, men på veg ned går det an å ta stien sørover (til høgre på veg opp, venstre på veg ned), sjå blå strek på kartet som ligg ved.

Stien oppover er akkurat så teknisk og bratt at ein kan sykle så å sei heile vegen, så sant blodpumpa tillet det.Når ein kjem opp til toppen, delar stien seg. Ein går ned mot vatnet og ein går opp mot Blåkollen og Blåkoia. Fant ut at det var like greit å snu her.

hugs å ta til venstre bortover Kuveien (den som er merka med blått) på veg heim!

God tur!!

Sjå i kart 1534III i M711 serien eller i boka 85 Klassiske Turer Rundt Tromsø.

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas