Varianten

• Tidsbruk:

Startpunkt

Glittre P-Plass

Fra Oslo: RV 4 til Forbi Hydro Texaco Hakadal. Neste kryss til venstre, følg så veien helt til enden.Ta til venstre mot Hakadal Kirke, og første til høyre etter kirka. Følg veien videre oppover til du kjører "inn" i skogen, der finner du en p-plass til venstre.sykl/gå opp en slak grusvei og følg den innover, ta til høyre etter 300m og så er det bare å sykle

Standal hunde og kattehotell. sykl til du kommer på asfalt og ta til høyre så ser du nok bilen etter 500-600 m

middels vanskelig med litt fart på hjulene

opp en laaaang bakke (ca 30-50 min)følge veien oppover til toppen, så til høyre(skilt mot glittre i det krysset)følg stien helt til du kommer til en grusvei, da sykler du oppover den veien helt til du kommer på toppen, så bærer det nedover... når du kommer på toppen så ser du enb hytte på høyre side(gul) ikke videre oppover da!!!, da skal du rett fram i det krysset. da går veien mot høyre så en liten strekke, da kommer du til ett hogge felt. DER ER DET EN U-SVING. PASS PÅ!!! etter den går det mer nedover og så etter 500m MÅ du Bremse, bommen kan være igjen(hvis det, krabber du under) så er det fritt fram ned utenom de siste U-SVINGENE da

hele løypa er ikke på noen kart jeg har sett på

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas