Tusen takk. Synes det selv også

Gleder meg til å ser helprofil. Hva synest du om kjøreegenskapene? Verd ventinga?
Jeg håper Vanilla greier å få sendt ut de siste rammene denne uken, slik at vi kan dele bilder på nettet. Jeg skal komme tilbake med en fyldig rapport når jeg får litt flere km på den enn de 200 jeg har fått til nå. Den har en annen geometri enn det jeg har vært vant til så den føles ganske annerledes enn System6'en min f.eks. Speedvagen er utrolig kontant og styrer så presist at det er ikke til å tro. Den er stivere både i front- og krankparti enn noe annet jeg har prøvd av racere. Selv Cannondale med Hollowgram er ikke stivere enn denne. Lightning-kranken bidrar nok mye til dette. Dessuten snakker vi ikke slanke stålrør i denne rammen. De har større diameter enn karbonrammene til Trek på midten at 2000-tallet.
For min del var den helt klart verdt ventinga, men er man utolmodig bør man absolutt ikke handle Speedvagen. De er i verdensklasse når det gjelder å lage flotte og gode sykler, men når det gjelder logistikk og tidsfrister har de mye å gå på

Nå jeg vinne lotto så......

Lottogevinst trenger man ikke, men den ble "litt" mer kostbar enn første overslaget jeg hadde...