Ja den er jo ikke så vanskelig

Har du noen beskrivelse av disse stedene? Er ikke veldig kjent på nøtterøy, da det er mange år siden jeg syklet der sist.
Jeg kan vel kalles for "rookie" på tekniske partier. Men det er jo det som er morro da
Det er 2 relativt krevende bakker ute ved nøtterøy golfbane.
Hvis du ser igjennom bildene i
denne tråden legger du merke til parkeringsplassen i bakgrunnen på noen bilder. Dette er Nøtterøy golfbane sin parkering. Hvis man er på parkeringen er det bare rett over veien og inn i skogen helt i enden av skogen imot jordet. Inn i skogen vil du få en bakke rett opp til venstre (kalt golfbakken). Dersom du velger rett fram istede for opp golfbakken så kommer det ganske fort en svinebratt bakke opp til venstre. Disse to vil jeg påstå at er relativt krevende.
De to andre ligger i teieskogen.
Utgangspunkt fra Teigar U-skole. Ta inn i skogen i retning gymsalen. Ta første sti til høyre (retning Esso ved kanalen) fortsett inn der og du vil fort finne en veldig steinete kneik som ender nede på veien.
Den andre ligger omtrent midt oppe på svaberget i Teieskogen. Kjør inn fra sørenden av fotballbanene og du vil fort komme inn på litt svaberg. Når du føler at det flater ut mot toppen kikker du mot venstre og du vil se et sted hvor det er en åpning mellom trærne. der er det en bratt bakke av svaberg noed (retning vestfjorden)
Jeg tar forbehold om at noen detaljer kan være glemt i veibeskrivelsene da det er et par av bakkene det er en stund siden jeg har syklet i.